Hvad laver i her til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Københavnermor

Chalala85 skriver:

hehe ja det er både spændene, irriterende og frustrerende Håber heller ikke jeg skal vente alt for længe, men det må tiden jo vise...

Tålmodighed er en dyd kommer vidst på prøve her hehe

Uhh ja, der er mange følelser inde over..  Måske en god gåtur kan sætte gang i sagerne?

Det hjalp her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

MyLove E

Nu som Moar skriver:

Måske en laaaangt bad, hvor man rigtig bruger tid på hårkur eller lign?

Et fodbad? En smoothie? Så løb jeg tør for idéer... 

Neglelak og mig er heller ikke gode venner, men bilder mig selv ind at der ser pænt ud langtfra.. 

Tak for alle idéer..:-):-) Overvejer om jeg skal fylde badekaret :-)
Men når har det sådan her har jeg kun lyst til at spise og bestemt ikke sundt mad.

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

tanja. skriver:

Her ses der bananer i pyjamas, har en syg prinsesse hjemme med mellemøresbetændelse, så vi hygger bare

Lille pus, håber hun bliver frisk hurtigt!

Men godt du kan hygge lidt om hende. 

Anmeld

13. marts 2012

Malthes mor

Nu som Moar skriver:

Du er sandelig effektiv... 

Dejlig at man både kan nå familiehygge, motion, venindehygge og arbejde på én og samme dag.. 

Når man arbejder, som jeg gør, så handler det om at nå det hele på den halve tid. Ellers så ville jeg ikke få mine unger at se i dag, og mine veninder arbejder også på skæve tidspunkter, så dem ville jeg heller ikke få at se, hvis en frokost på en hverdag ikke var muligt

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Nu som Moar skriver:

Uhh ja, der er mange følelser inde over..  Måske en god gåtur kan sætte gang i sagerne?

Det hjalp her... 

hihi ja måske, synes jeg går og går... vi er lige flyttet i rækkehus med 3 etager så der bliver også vandret på trapper herhjemme, men han er åbenbart en bestemt lillemand derinde

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Tauf skriver:

Tak for alle idéer..:-):-) Overvejer om jeg skal fylde badekaret :-)
Men når har det sådan her har jeg kun lyst til at spise og bestemt ikke sundt mad.

Fyld badekarret!!!  Når du har taget et rigtig skønt bad kan det være du har mindre lyst til at "ødelægge" det med guf og junk.. 

Man kan jo håbe man for én gangs skyld kunne narre sin hjerne. 

Jeg kander alt for godt det med bare at have lyst til at kaste i hovedet når man har en øvdag, og jeg er normalt ikke særlig viljestærk.. 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Malthes mor skriver:

Når man arbejder, som jeg gør, så handler det om at nå det hele på den halve tid. Ellers så ville jeg ikke få mine unger at se i dag, og mine veninder arbejder også på skæve tidspunkter, så dem ville jeg heller ikke få at se, hvis en frokost på en hverdag ikke var muligt

Så er det jo bare super at det hele kan gå op i en højere enhed!

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Chalala85 skriver:

hihi ja måske, synes jeg går og går... vi er lige flyttet i rækkehus med 3 etager så der bliver også vandret på trapper herhjemme, men han er åbenbart en bestemt lillemand derinde

Ja.. Hehe. Han kommer jo nok først når han selv gider.  Godt i har trapper, det kan jo kun hjælpe.. 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

M (: skriver:

Sidder og hygger med Go'morgen Danmark inden jeg skal på arbejde kl. 14.30..

Go'morgen Danmark kører også her.. Det er hyggeligt. 

Anmeld

13. marts 2012

GønskE

Har lige spist færdig, og nu skal jeg gå med hunden. Møder først 11.30 i dag. Og så har jeg lige fået at vide, at vi kan gennemgå vores nye lejlighed med udlejer i dag og sÅ få nøglen i stedet for torsdag :-) det super fedt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.