Hvad laver i her til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

MyLove E

Nu som Moar skriver:

Fyld badekarret!!!  Når du har taget et rigtig skønt bad kan det være du har mindre lyst til at "ødelægge" det med guf og junk.. 

Man kan jo håbe man for én gangs skyld kunne narre sin hjerne. 

Jeg kander alt for godt det med bare at have lyst til at kaste i hovedet når man har en øvdag, og jeg er normalt ikke særlig viljestærk.. 

Jeg fylder karet :-)
Jeg tro ikke jeg får spist noget i dag. For ved ikke hvad jeg har lyst til. og gider ikke lave noget mad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Københavnermor

Frøken Christiansen skriver:

vi sidder hjemme og ordner hjemmet, og er så småt igang med at gøre haven pæn igen efter vinteren, også kommer sundhedsplejersken her ved 10 tiden og skal veje vores lille skønne pige, som lige fylder 6 måneder på sådan en dejlig forårs dag

Det lyder hyggeligt og tillykke med din lille datter.  

Og forresten - super flot vægttab!!!!!!! Må være skønt at gå foråret/sommeren i møde på den måde, fuld af selvtillid! 

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Nu som Moar skriver:

Ja.. Hehe. Han kommer jo nok først når han selv gider.  Godt i har trapper, det kan jo kun hjælpe.. 

De gør de jo som regel de små lømler hehe ja jeg må igang med trappedans og en gåtur

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Jeg går og venter på, at min søns dagplejer skal ringe og sige han er vågen, så jeg kan hente ham.

Det er nemlig Villads' første dag i dagplejen (alene), og det er en meget mærkelig fornemmelse... Egentlig skulle han bare være der en halv time, men da det gik så godt, blev vi enige om, at han kunne tage sin formiddagslur og så blive hentet. Det skal siges, at vi har været der sammen to gange tidligere, i går en time, så det er ikke helt fremmet for ham. 

Når Villads bliver hentet skal vi til babysvømning, og ellers nyde det skønne vejr! 

God tirsdag til alle 

Anmeld

13. marts 2012

sarahb

På arbejde

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Sujan skriver:

Vågnede kl. 7 og spiste morgenmad og fik ordnet lidt småting..

Har lige taget mig et bad og ligger nu under dynen lidt da plulveerne kradser godt i dag... Ellers skal jeg bare ordne lidt små rengøring og så hente og passe min venindes datter i eftermiddag, hvor jeg tror den står på en lang gå tur i det gode vejr:-)

Det lyder som en rigtig hyggelig dag, bortset fra plukveerne. Men går udfra at de er velkomne hvis det betyder snarlig fødsel? 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

GønskE skriver:

Har lige spist færdig, og nu skal jeg gå med hunden. Møder først 11.30 i dag. Og så har jeg lige fået at vide, at vi kan gennemgå vores nye lejlighed med udlejer i dag og sÅ få nøglen i stedet for torsdag :-) det super fedt! 

Ej hvor skønt!! Tillykke med lejligheden! 

Anmeld

13. marts 2012

M (:

Nu som Moar skriver:

Go'morgen Danmark kører også her.. Det er hyggeligt. 

Ja, selvom jeg indimellem også synes det er en smule plat - men dog klart bedre end Weekend Weekend! (:

Anmeld

13. marts 2012

M (:

Go'morgen Danmark kører også her.. Det er hyggeligt. 

Hov dobbelt!

Anmeld

13. marts 2012

Benjamins'mor

Jeg har afleveret bettemanden i dagpleje, så nu slapper jeg lidt af så jeg lige kan vågne helt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.