:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. marts 2012

Mette.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Barbamama

Mette. skriver:

Ja, lad os sige det.

Send mig lige en pb med ordre og adresse - så får du kontonummer retur.

Fantastisk!!!

Anmeld

30. marts 2012

Københavnermor

Hej Mette. Mega fine ting du syer!

Jeg vil gerne høre hvad prisen inklusiv porto bliver i alt for denne bestilling:

1 str. 62/68 nederdel m. ensfarvet (evt. lyserød) rib - i det hvide/lyserøde stof med træer/blade fra øverste højre hjørne på billede 4. 

1 str. 68/74 smækbuks i noget ensfarvet brunt stof (hvis du har det), m. lomme/lommer (hvis muligt) i stoffet fra billede 5 m. de lyserøde træer på.

1 str. 68/74 tullebuks i stof m. de gule hvaler, med brun rib i livet og benene.

1. str. 68/74 i shorts magen til dem på billedet, hvis du har stof til det?

Kram 

Anmeld

30. marts 2012

Københavnermor

Nu som Moar skriver:

Jeg vil gerne høre hvad prisen inklusiv porto bliver i alt for denne bestilling:

1 str. 62/68 nederdel m. ensfarvet (evt. lyserød) rib - i det hvide/lyserøde stof med træer/blade fra øverste højre hjørne på billede 4. 

1 str. 68/74 smækbuks i noget ensfarvet brunt stof (hvis du har det), m. lomme/lommer (hvis muligt) i stoffet fra billede 5 m. de lyserøde træer på.

1 str. 68/74 tullebuks i stof m. de gule hvaler, med brun rib i livet og benene.

Kram 

Smækbukserne må gerne være den model som de brue smækbukser med 1 lomme foran i elefantstof fra din blog.  De er seje!

Anmeld

31. marts 2012

Mette.

Kram 

Anmeld

31. marts 2012

Mette.

Nu som Moar skriver:

Smækbukserne må gerne være den model som de brue smækbukser med 1 lomme foran i elefantstof fra din blog.  De er seje!

Jeg har lige været inde og tjekke mit stof, og det kan lade sig gøre at lave gule hvalshorts og lilla tullebukser i stedet - kunne det være en mulighed?

Anmeld

31. marts 2012

Københavnermor

Mette. skriver:

Jeg har lige været inde og tjekke mit stof, og det kan lade sig gøre at lave gule hvalshorts og lilla tullebukser i stedet - kunne det være en mulighed?

Det skal være den helt lige nederdel.. 

Og det er fint at bytte rundt på tullebuks og shorts.. Tak!

Hvilken type brunt stof vil du bruge til smækbukserne? Og var det fint med 1 lomme foran i stoffet med de lyserøde træer? 

Anmeld

31. marts 2012

Mette.

Nu som Moar skriver:

Det skal være den helt lige nederdel.. 

Og det er fint at bytte rundt på tullebuks og shorts.. Tak!

Hvilken type brunt stof vil du bruge til smækbukserne? Og var det fint med 1 lomme foran i stoffet med de lyserøde træer? 

Altså det jeg har syet dem i på min hjemmeside er tynd brun babyfløjl. Kan du lide det?

Og jeps, det kan sagtens blive en lomme i det stof også tænker jeg lyserødt stof med prikker som foer indeni bærestykket.

Kan jeg få dog til at skrive en pb med det hele samlet? Så kan vi lige aftale nærmere der.

Anmeld

3. april 2012

Annemor...

Så har posten været her med endnu en fin pakke fra dig

Jeg bliver altid så glad for at få pakker med det fine tøj du syr, glæder mig allerede til at jeg skal have bestilt noget nyt til William

Anmeld

3. april 2012

Trunte87

Hej

Rigtig flot tøj.
Laver du noget i peter plys eller hallo kitty?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.