:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. april 2012

Mette.

Zette skriver:

http://www.stofogstuff.dk/shop/onion-10015-dragt-294p.html

der er en der uden hætte... 

Hvor er du god! Jeg er åbenbart ikke særlig god til at finde mønstre. Det burde være muligt at tilføje en hat.

Har lige skrevet lidt mere til den besked jeg skrev lige før, tjek lige den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

smokin

Mette. skriver:

Hvor er du god! Jeg er åbenbart ikke særlig god til at finde mønstre. Det burde være muligt at tilføje en hat.

Har lige skrevet lidt mere til den besked jeg skrev lige før, tjek lige den.

besked? Jeg kan ikke forstå det? Hihi altså en privat besked?

Anmeld

9. april 2012

Mutti2B

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Hvad tager du for en charmeklud hvis man også bestiller bukser?

Anmeld

9. april 2012

Sara.

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Laver du nederdele til en pige på 4½? Hvis jeg køber 2 hvad vil de så koste? :-)

Mvh Sara

Anmeld

9. april 2012

Mette.

Zette skriver:

besked? Jeg kan ikke forstå det? Hihi altså en privat besked?

Det blev vist også lidt vrøvlet. 

Du får det bare her igen

Behøver den have lynlås helt op til hatten? hvilken farve skal den have? og hvordan vil du gerne have det der glimmerbånd på? 

Anmeld

9. april 2012

Mette.

Mutti2B skriver:

Hvad tager du for en charmeklud hvis man også bestiller bukser?

Jamen du kan få en med til 20 kr. når det er med bukser. Hvilken størrelse skal det være?

Anmeld

9. april 2012

Mette.

Sara. skriver:

Laver du nederdele til en pige på 4½? Hvis jeg køber 2 hvad vil de så koste? :-)

Mvh Sara

Hej Sara.

Det kan du tro. Det er en str. 104, ikke?

Er det den model med flæser eller den glatte model du tænker på? Der er nemlig stor forskel i materialeforbrug og derfor også på prisen.

Anmeld

10. april 2012

Mette.

Zette skriver:

http://www.stofogstuff.dk/shop/onion-10015-dragt-294p.html

der er en der uden hætte... 

Jeg har lige været i stof2000 - en af de nærmeste dage, nok mandag får de et mønster hjem på sådan en jumpsuit som er som den du linkede til.

Den skulle gerne gå ned til de små størrelser og den er med hætte, så satser på det mønster. Jeg har dog også købt det fra Onion nu, så må vi se.

Jeg så de havde fået cowboystof, sådan noget blødt denim med sølv glimmertråde i. Det var simplethen så fint - var det ikke sådan noget med glimmer i du efterspurgte på et tidspunkt?

Anmeld

10. april 2012

smokin

Mette. skriver:

Jeg har lige været i stof2000 - en af de nærmeste dage, nok mandag får de et mønster hjem på sådan en jumpsuit som er som den du linkede til.

Den skulle gerne gå ned til de små størrelser og den er med hætte, så satser på det mønster. Jeg har dog også købt det fra Onion nu, så må vi se.

Jeg så de havde fået cowboystof, sådan noget blødt denim med sølv glimmertråde i. Det var simplethen så fint - var det ikke sådan noget med glimmer i du efterspurgte på et tidspunkt?

Hej søde,

Kan jeg se et billede af det? Fint med mønsteret. Jeg prøver lige at finde nogle glimmer kantbånd. Vil gerne have det i hætten og på lommerne. Måske kan jeg tegne en skabelon.

Anmeld

10. april 2012

Mette.

Hej søde,

Kan jeg se et billede af det? Fint med mønsteret. Jeg prøver lige at finde nogle glimmer kantbånd. Vil gerne have det i hætten og på lommerne. Måske kan jeg tegne en skabelon.

Jeg tror det er den her:

http://stof2000.dk/shop/mode/denim/denim-m_lurex-guld,

http://stof2000.dk/shop/mode/denim/denim-m_lurex-soelv

men det ser jo altid lidt anderledes ud rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.