:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2012

FrkRaarup

De sorte med stjerner og grønt på, MÅ jeg bare eje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Mette.

Skifreaken skriver:

Ok vil gerne have dem i 74-80 og det bliver nøjatig som dem på billedet ikke?

Det kan du tro.
Jeg har godt nok ikke flere af præcis samme knapper, men jeg kan med garanti finde nogen som hvertfald ligner dem meget. Håber det er ok?

Du må meget gerne skrive mig en pb med præcis ordre, så har jeg bedre styr på det.

Jeg har eksamen denne uge, men fra på fredag har jeg ferie i 2 uger, så jeg håber det er ok, jeg ikke får dem lavet før i weekenden/ først i næste uge.

Anmeld

8. august 2012

Mette.

FrkRaarup skriver:

De sorte med stjerner og grønt på, MÅ jeg bare eje

De er også så fine.

Jeg synes dog det sorte stor er meget tøset, det er sådan noget tyndt viscose, men jeg har noget tyndt denim i sort med hvide stjerner - hvad vil du synes om det i stedet? selvfølgelig med de samme lommer i den grønne og det grønne kantebånd.

Kommer selvfølgelig også an på om det er til en pige eller dreng du skal bruge dem?

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Mette. skriver:

De er også så fine.

Jeg synes dog det sorte stor er meget tøset, det er sådan noget tyndt viscose, men jeg har noget tyndt denim i sort med hvide stjerner - hvad vil du synes om det i stedet? selvfølgelig med de samme lommer i den grønne og det grønne kantebånd.

Kommer selvfølgelig også an på om det er til en pige eller dreng du skal bruge dem?

Hejsa. Ved endnu ikke kønnet.. Men syns da ikke de er kønsbestemt.

Men måske det er bedre med det du snakker om

Anmeld

8. august 2012

Mette.

FrkRaarup skriver:

Hejsa. Ved endnu ikke kønnet.. Men syns da ikke de er kønsbestemt.

Men måske det er bedre med det du snakker om

Nej, jeg ved godt de ikke ser sådan ud. Men stoffet er, hvis man mærker på det, bare meget tøset i det. Det er lidt svært at forklare. 

Hvis jeg var dig ville jeg hvertfald foretrække det tynde denim med stjerner, hvis det skal passe bedst til begge køn - men du bestemmer selvfølgelig.

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Mette. skriver:

Nej, jeg ved godt de ikke ser sådan ud. Men stoffet er, hvis man mærker på det, bare meget tøset i det. Det er lidt svært at forklare. 

Hvis jeg var dig ville jeg hvertfald foretrække det tynde denim med stjerner, hvis det skal passe bedst til begge køn - men du bestemmer selvfølgelig.

Jeg tror på dig! Vi gør det på din måde

Anmeld

8. august 2012

Mette.

FrkRaarup skriver:

Jeg tror på dig! Vi gør det på din måde

Det siger vi

Vil du sende mig en pb med din bestilling? Så kan vi lige aftale præcist hvordan og hvorledes.

Anmeld

17. august 2012

Mette.

2. september 2012

Mette.

19. september 2012

Mette.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.