:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. april 2012

Mette.

Trunte87 skriver:

Hej

Rigtig flot tøj.
Laver du noget i peter plys eller hallo kitty?

Jeg har ikke stof i nogle af de nævnte liggende, men hvis du kender til at sted hvor det kan købes, vil jeg hellere end gerne sy i det til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Trunte87

Mette. skriver:

Jeg har ikke stof i nogle af de nævnte liggende, men hvis du kender til at sted hvor det kan købes, vil jeg hellere end gerne sy i det til dig.

Okay

Har fundet en side på nettet som hedder stofkiosken.dk der har de noget med Hello Kitty og Peter Plys.

Hvis du skriver Hello Kitty i søgefeltet så kommer der noget lyserødt stof frem og hvis du kigger nederst på startsiden står der disneystoffer.

Der har jeg så kigget på det som hedder Winnie Puuh & Honey 2 og Winnie Puuh & Friends 6 og under tv og film så den der hedder Angel Cat Sugar 2.

Hvor meget skal du have for at lave et stk busker med æbler på som du har på første side og så 3 stk bodyer med Winnie Puuh & Friends 6 og Winnie Puuh & Honey 2 og Hello Kitty?

og et par bukser med Angel Cat Sugar 2?
i str. 62/68

Anmeld

3. april 2012

Mette.

Trunte87 skriver:

Okay

Har fundet en side på nettet som hedder stofkiosken.dk der har de noget med Hello Kitty og Peter Plys.

Hvis du skriver Hello Kitty i søgefeltet så kommer der noget lyserødt stof frem og hvis du kigger nederst på startsiden står der disneystoffer.

Der har jeg så kigget på det som hedder Winnie Puuh & Honey 2 og Winnie Puuh & Friends 6 og under tv og film så den der hedder Angel Cat Sugar 2.

Hvor meget skal du have for at lave et stk busker med æbler på som du har på første side og så 3 stk bodyer med Winnie Puuh & Friends 6 og Winnie Puuh & Honey 2 og Hello Kitty?

i str. 62/68

Jeg kender godt stedet, de sælger meget fint stof.

Jeg kan sagtens sy bukserne, men man kan ikke sy body'er i den her slags stof. Det er jo fast bomuld. Til body'er skal du bruge jersey stof, og det tror jeg ikke umiddelbart du kan få med det print.

Så skal du vælge kjoler eller tunika'er i det i stedet for.

Anmeld

3. april 2012

L&V

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Laver du evt sommerdragter?

Anmeld

3. april 2012

Mette.

Månsson skriver:

Laver du evt sommerdragter?

Jeg arbejder på en sommerdragt i jersey lige nu. - med korte ben og arme Men ellers har jeg lavet buksedragter med lange ben og stropper. Hvilken slags tænker du på?

Anmeld

3. april 2012

L&V

Mette. skriver:

Jeg arbejder på en sommerdragt i jersey lige nu. - med korte ben og arme Men ellers har jeg lavet buksedragter med lange ben og stropper. Hvilken slags tænker du på?

Dem med korte ben og korte ærmer

Anmeld

4. april 2012

Trunte87

Trunte87 skriver:

Okay

i str. 62/68

Har fundet en anden side som hedder stof&sy ved ikk om det hele er jersy stof det de har?

Anmeld

4. april 2012

Trunte87

Har fundet ud af det.

Hvad siger du så til 1 stk jordbær bukser og 1 stk af de lilla bukser med kagerne på og så 2 stk nederdel
(den model med stjerner på) med Hello Kitty og Angel Cat Sugar 2.

og så 3 stk tunikaer med Winnie Puuh & Honey 2 og Winnie Puuh & Friends 6 og Hallo Kitty?

Hvor meget skal du have for det?

Anmeld

4. april 2012

Mette M

Laver du tullebukser i kort og lang model i ensfarvet stof?

Anmeld

4. april 2012

Barbamama

Ihh altså så kom min pakke og jeg er SÅ SUPER glad for både bukser og nederdel!!! SÅ FLOT altså!!!!

De nysgerrige kan se det flotte resultat her:

http://smallstar-bymette.blogspot.com/2012/04/endnu-en-flsenederdel-et-par.html?showComment=1333535117073#c722037908737132696

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.