:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. marts 2012

Mette.

Iiiih bliver nok snart nød til at bestille nogle flere nederdele Den er bare sååååå kær  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

spj

Har du stadigvæk mere stof af det med jordbærne?

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

spj skriver:

Har du stadigvæk mere stof af det med jordbærne?

Ja, jeg har lidt endnu.

Anmeld

18. marts 2012

spj

Må jeg reservere det til den første? Er simpelthen så flad i denne måned.
Kan ikke lige finde ud af om det skal være til en nederdel eller bukser. Min datter elsker den nederdel du har syet til hende i ugle stoffet. Hun hiver den ud af skabet hver dag og spørg om hun ikke godt må få den på

Anmeld

18. marts 2012

crille

Hvordan er priserne for nederdel og shorts? Er vild med nederdelen med aber, shorts med hvaler og bestemt også med flere af dine tullebukser.

Var på din side og de nye bukser du har lavet der, med 6 knapper i livet, hvad ville de koste? 

Jeg tænker str 56, 80 og 104  

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

spj skriver:

Må jeg reservere det til den første? Er simpelthen så flad i denne måned.
Kan ikke lige finde ud af om det skal være til en nederdel eller bukser. Min datter elsker den nederdel du har syet til hende i ugle stoffet. Hun hiver den ud af skabet hver dag og spørg om hun ikke godt må få den på

Det kan du tro. Vær sød at skrive mig en pb, så kan vi lige aftale nærmere.

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

crille skriver:

Hvordan er priserne for nederdel og shorts? Er vild med nederdelen med aber, shorts med hvaler og bestemt også med flere af dine tullebukser.

Var på din side og de nye bukser du har lavet der, med 6 knapper i livet, hvad ville de koste? 

Jeg tænker str 56, 80 og 104  

Nederdele og shorts vil være samme pris som bukserne - så der kan du se det efter hvilken størrelse det skal være.

De andre bukser på min blog vil blive lit dyrere, men ikke så meget. Det afhænger lidt af størrelsen og hvilket stof. Skriv mig eventuelt en besked - så kan vi finde ud af en samlet pris, hvis du skal have flere ting.

Anmeld

18. marts 2012

spj

Mette. skriver:

Det kan du tro. Vær sød at skrive mig en pb, så kan vi lige aftale nærmere.

Tak, hvor er du bare sød.
Skal nok lige sende dig en pb.

Anmeld

22. marts 2012

Mette.

25. marts 2012

Annemor...

Hej Mette

Hvad tager du for spisesmækken på din hjemmeside? Og kan du lave den i drengefarver?

De nye typer bukser du er begyndt at lave hvad str er de fra og hvad er prisen på dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.