:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. april 2012

Mette M

Mette. skriver:

Jeg har ikke så meget hjemme lige nu, men jeg køber bare ind efter ønsker.

Du kan lige få lidt link til nogle forskellige slags her:

Her er der babyfløjl, det er ret tyndt i det, så ikke for varmt til sommerbukser:  http://stof2000.dk/shop/boernestof/babyfloejl

Her er jersey:  http://stof2000.dk/shop/boernestof/stretch-stoffer2, altså sådan lidt jogging stof, heller ikke så tykt i det.

Og til sidst alm. bomuld:  http://stof2000.dk/shop/boernestof/bomuldsstof, der er meget mønstret, men også ensfarvede mellem.

Du kan også finde det mange andre steder, prøv bare at google efter det. Ellers kan du skrive hvilke farver du kunne tænke dig, så skal jeg se hvad jeg kan finde.

Det kigger jeg lige på..

Hvad tager du for lange bukser og korte bukser i str 74/80?

Hvis det er i babyfløjl. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Mette.

Mette M skriver:

Det kigger jeg lige på..

Hvad tager du for lange bukser og korte bukser i str 74/80?

Hvis det er i babyfløjl. 

Det afhænger lidt af hvilken slags babyfløjl du gerne vil have, men omkring de 100 kr.

Anmeld

11. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mette. skriver:

Jeg har desværre ikke mere grøn katvig stof. Er der noget andet du kan bruge i stedet og har du nogen ide om hvilke lommer du gerne vil have på? eller skal jeg finde noget der matcher?

De vil koste 100 kr. pr. par i den størrelse. Det med dyrene kan jeg sagtens klare.

Knus Mette

Har du noget sort stof, hvor du evt kan lave grønt stof på...? Kan nemlig godt lide de sorte bukser med de grønne stjerner på...

Knus Mette

Anmeld

11. april 2012

Mette.

Mathias Villads skriver:

Har du noget sort stof, hvor du evt kan lave grønt stof på...? Kan nemlig godt lide de sorte bukser med de grønne stjerner på...

Knus Mette

Jeg har en sort jersey med hvide stjerner som vil passe rigtig fint med de grønne stjerner som lommer. Jeg er ret sikker på der er nok til et par mere..

Kunne det gå an?

Anmeld

11. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Mette. skriver:

Jeg har en sort jersey med hvide stjerner som vil passe rigtig fint med de grønne stjerner som lommer. Jeg er ret sikker på der er nok til et par mere..

Kunne det gå an?

Det vil det helt sikkert..:-) sender du en mail til mig? Hvornår vil du kunne lave dem til?

Knus Mette

Anmeld

11. april 2012

Mette.

Mathias Villads skriver:

Det vil det helt sikkert..:-) sender du en mail til mig? Hvornår vil du kunne lave dem til?

Knus Mette

Ja, jeg sender dig lige en besked når jeg har tjekket op på stoffet. jeg kan sy dem med det sanme, så de kan komme herfra fredag.

Anmeld

11. april 2012

Chewy

Mette. skriver:

Nu er det vist tid til en ny tråd med tullebukser og opdateret stof.

Nederfor ses billeder af det stof som jeg har lige nu.

Priserne er:
Str. 50/56-62/68: 85 kr.

Str. 68/74-74/80: 100 kr. 

Str. 80/86-92/98: 125 kr.

Alle bukser kan laves med foer for en merpris på 25 kr. Ribkanter kan laves både i benkanter og liv, eller med rib i livet og elastik i benkanten.

Jeg syer også meget andet forskelligt, så spørg hvis du har noget særligt du kunne tænke dig eller tag et kig her for inspiration:

www.smallstar-bymette.blogspot.com

Hej Mette

Kan du lave et par smækbukser i str. 80/86 til mig i det turkise stof på billede 2 efter billederne med stof på?

De er bare så fine

Anmeld

11. april 2012

Mette.

Chewy skriver:

Hej Mette

Kan du lave et par smækbukser i str. 80/86 til mig i det turkise stof på billede 2 efter billederne med stof på?

De er bare så fine

Er det stoffet med pingviner du mener?

Anmeld

11. april 2012

Mette.

Mathias Villads skriver:

Knus Mette

Jeg har lige tjekket op på stoffet - jeg har desværre ikke nok af det sorte til bukser, men hvad med det grønne som bukser med sorte stjernelommer og sort rib? Så det bare bliver byttet rundt

Ellers har jeg en cobortblå med hvide stjerner, den kunne også være fin med grønne eller sorte lommer.

Anmeld

11. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
Mette. skriver:

Jeg har lige tjekket op på stoffet - jeg har desværre ikke nok af det sorte til bukser, men hvad med det grønne som bukser med sorte stjernelommer og sort rib? Så det bare bliver byttet rundt

Ellers har jeg en cobortblå med hvide stjerner, den kunne også være fin med grønne eller sorte lommer.

Hvad vil du synes er pænest?:-) kan ik lige se det for mig nemlig...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.