er det bare mig der er unormal eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

tinasmor

Camillos skriver:

Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

Begge mine har været uden symptomer andet end lidt ømme bryster i starten. Begge sunde og raske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Camillos

Maja88 skriver:

hvor langt er du... mit kom først i uge 15 eller sådan noget.. der fik jeg madlede og ømme bryster...

brystvorterne var der ingen som skulle røre hele vejen igennem

jeg er 8+0 idag..

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

Camillos skriver:

jeg er 8+0 idag..

orrrk jamen så kan det jo komme mange gange endnu....

jeg fik det som sagt først over uge 15...

men du kan da være heldig at gå fri

Anmeld

11. marts 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har haft to uproblematiske gravidieter uden kvalme og andre kvaler - kun ømme bryster og til sidst lidt træt i kroppen og vand i benene.

Anmeld

11. marts 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

hJa så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

Jeg har slet ikke haft kvalme. Det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet hvilke og om man får gener og har ikke sammenhæng med hormontal bare rolig. Gener skal du ikke ønske hi hi de skal nok komme senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.