Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ? Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?
Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener.
Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?
Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?
Begge mine har været uden symptomer andet end lidt ømme bryster i starten. Begge sunde og raske.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: hvor langt er du... mit kom først i uge 15 eller sådan noget.. der fik jeg madlede og ømme bryster... brystvorterne var der ingen som skulle røre hele vejen igennem
hvor langt er du... mit kom først i uge 15 eller sådan noget.. der fik jeg madlede og ømme bryster...
brystvorterne var der ingen som skulle røre hele vejen igennem
jeg er 8+0 idag..
Camillos skriver: jeg er 8+0 idag..
orrrk jamen så kan det jo komme mange gange endnu....
jeg fik det som sagt først over uge 15...
men du kan da være heldig at gå fri
Jeg har haft to uproblematiske gravidieter uden kvalme og andre kvaler - kun ømme bryster og til sidst lidt træt i kroppen og vand i benene.
Camillos skriver: hJa så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ? Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?
hJa så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128