er det bare mig der er unormal eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

D-Micka

Med min 1. led jeg ekstremt af kvalme og opkastninger, ondt i kroppen og en masse vand

I denne graviditet har jeg overhovedet ingen gener haft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Clisolka

Camillos skriver:

dejligt at hører ! virkelig.. så er jeg nok bare heldig

Der er nogle hvor de er så syge, og andre der næsten intet mærker. Jeg har dog ingen anelse om hvorfor 

Anmeld

11. marts 2012

tulle92

Camillos skriver:

Jeg er 8+0 idag ... synes mine bryster er lidt ømme.. men det er altså ikke ekstremt smertefuldt eller noget.. De var meget ømme i starten men allerde i uge 6 var de ikke så spændte mere.. ømheden kommer og går som det passer den ..

oka så du ikk så langt

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Frk.S skriver:

Nu er jeg ikke gravid længere, men håber det er ok jeg svarer alligevel. Jeg gik da "langt" i min graviditet: gik næsten 2 uger over termin, og har nu en datter på ½ år.

Vær du bare glad for at du slipper for den slags.

Jeg kan fornemme, at du er bange for graviditeten ikke går godt fordi du ikke har en masse symptomer??? Eller?

Jeg havde ikke mange symptomer.
Jeg var meget træt - specielt i 1. trimester - og havde også ømme bryster engang i mellem. Men ellers var der ikke det store - en lille smule kvalme engang i mellem, men slet ikke så jeg kastede op (kastede ikke op en eneste gang i min graviditet). Der var enkelte fødevarer jeg bare ikke havde lyst til (kaffe, cola og hakket kød). Men det holdt jeg mig bare væk fra.

Okay ja.. det er jo faktisk fordi jeg har været gravid 4 gange før, tabt alle gangene. De andre gange gav brysterne mig virkelig problemer, nørj det var smertefuldt. Jeg blev kører syg det slog ikke fejl. Og jeg var sindssygt sur hele tiden. (Fik aldrig ligament smerter).

Nu er det bare Anderledes, faktisk lidt somom man lige har Aborteret og det er resthormonerne der skal ud af kroppen. Men sådan har det været længe. Jeg har været til scanning efterfølgende og alt ser fint ud.. 

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

komodo skriver:

Ja da, jeg har en sund og rask lille dreng derinde, YDERST aktiv og livlig kan vi se på scanningerne.

Der er jo ikke to graviditeter der er ens, og jeg hygger bare med at jeg gror et lille mirakel uden at skulle ligge på knæ foran toilettet nonstop 

tillykke med Knægten ..Lige et sidespring.. Hvornår kan man se kønnet på en scanning ? 

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

D-Micka skriver:

Med min 1. led jeg ekstremt af kvalme og opkastninger, ondt i kroppen og en masse vand

I denne graviditet har jeg overhovedet ingen gener haft

Slet ingen gener overhovedet ingen ømme bryster eller noget? 

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

både min mor og flere af mine kollegaer har ikke mærket meget til kvalmen og alt det... så derfor var de lidt uforstående over jeg havde det så skidt i starten... men der er da kommet sunde raske børn ud af

tror det er meget forskelligt hvor "ramt" man bliver...

Ja det tror jeg også

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja det tror jeg også

er faktisk helt misumdelig på dig... havde næsten 2 md. hvor det var

Anmeld

11. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He ja tror såmænd at der er lige så stor forskel fra kvinde til kvinde, som der er gravidtiteter...

I min første graviditet havde jeg kvalme hver morgen indtil omkring kl 9 og træthed og det havde jeg frem til ca uge 15, så var det væk. Havde lidt smags forstyrelser, men ik altid. Det var det jeg mærkede til den graviditet! 

Denne gang har jeg rigtig meget halsbrand, ømme bryster on/ of. Er mega træt og ka sove hele dagen. Har den sidste uge haft rigtig ondt i lænden og ned i benet, så ska nok deltids sygemeldes fra engang i den kommende uge. Total dårlig tålmodighed osv. Er i uge 24 på tirsdag, så er spændt på hvordan resten af tiden ska gå! 

Men ska nu ik klage, for endelig så har jeg det godt og har verdens bedste kærste og verdens nemmeste og dejlige datter! Vh stine

Anmeld

11. marts 2012

komodo

Camillos skriver:

tillykke med Knægten ..Lige et sidespring.. Hvornår kan man se kønnet på en scanning ? 

Jeg var 15+3 men de skriver på hjemmesiden at de kan se det fra 14+0, der er kønsgaranti så kan de ikke se kønnet får man en ny scanning gratis, vi fik lidt rabat fordi jeg er en hyppig gæst (han har scannet alle mine 4) men ellers koster det 700 for scanningen i 2d og lidt 3d, dvd hvor det er på og billeder af den lille. 

Jeg brugte Lizette i silkeborg (scanningsjordemoderen.dk) fordi jeg kender hende i forvejen, men ved de gør det flere steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.