er det bare mig der er unormal eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Lotus86

Jeg havde altså stort set heller ingen symptomer, ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen halsbrand, det eneste var en smule ligamentsmerter. Det nok en lille dreng du gemmer på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

D-Micka

Camillos skriver:

Hold da op!!! .. det må man da sige.. har du slet ikke været nervøs over der ingen symptomer har været?

nææ egentlig ikk .. Jeg har været til 3 scanninger og kan mærke den lille som jeg skal ..

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

komodo skriver:

kan man ikke, jeg kunne ikke engang få min jordemoder til at gætte til NF, der ligner kønnene vist hinanden rigtig meget

Okay

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Lotus86 skriver:

Jeg havde altså stort set heller ingen symptomer, ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen halsbrand, det eneste var en smule ligamentsmerter. Det nok en lille dreng du gemmer på

Det kan ske ... der er ellers flere for det er en pige.. men det er jo ikke til at síge heh

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Dorthe1986 skriver:

I hele min graviditet med Emil havde jeg stort set ingen gener i starten var det ømme bryster, og så havde jeg tre aftener i træk, hvor jeg var lidt sølle med hovedpine og kvalme... det var det der fik mig til at teste

Okay  Tak 

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

D-Micka skriver:

nææ egentlig ikk .. Jeg har været til 3 scanninger og kan mærke den lille som jeg skal ..

dejligt 

Anmeld

11. marts 2012

D-Micka

Camillos skriver:

dejligt 

jaa..

Held og lykke

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

D-Micka skriver:

jaa..

Held og lykke

Tak

Anmeld

11. marts 2012

ekebiv

Camillos skriver:

Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

I mine første 2 graviditeter havde jeg ingen symptomer overhovedet, som i INGEN overhovedet. I den 3. havde jeg kvalme, ømme dutter og var træt men det endte desværre med en MA i 12. uge. Så nyd at du ikke mærker noget ubehag :-)

Anmeld

11. marts 2012

Maja88

Camillos skriver:

Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

hvor langt er du... mit kom først i uge 15 eller sådan noget.. der fik jeg madlede og ømme bryster...

brystvorterne var der ingen som skulle røre hele vejen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.