er det bare mig der er unormal eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
44 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Camillos

Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

komodo

Jeg er 16+1 idag og har ikke skyggen af kvalme, de eneste symptomer jeg har og har haft er ømme bryster og ligamentsmerter, intet andet, i mine andre graviditeter havde jeg kvalme og opkast nonstop så nyder bare at jeg kan få en baby uden alt for mange gener

Anmeld

11. marts 2012

Clisolka

Camillos skriver:

Ja så kommer der lige et spørgsmål fra min side. Synes jeg hører alle steder fra at gravide kvinder kaster op, får madlede og div. andre gener. 

Det eneste er at jeg kun har lidt ømme bryster, ikke brystvorter men bryster, engang imellem. ca hver 2 dag. Lidt humør svinginger og en smule kvalme måske 2 gange om ugen i 10 min? Kan føle en smule "ligament smerter, hvis altså det er det ?

Er der nogle gravide der er nået langt i graviditeten som har haft det på samme måde som mig, uden de vilde symptomer? Ville være dejligt .... Tænker bare symmptomer må være det samme som hormontallene stiger, men hvorfor er det så, så forskelligt?  

Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde 

Selv havde jeg ikke de vildeste gener i starten af graviditeten foruden ligamentsmerter, ømme bryster og en smule kvalme. Det var ikke hver dag jeg havde det  

Til slut fik jeg dog en masse halsbrand - ad 

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Babymor2010 skriver:

Det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde 

Selv havde jeg ikke de vildeste gener i starten af graviditeten foruden ligamentsmerter, ømme bryster og en smule kvalme. Det var ikke hver dag jeg havde det  

Til slut fik jeg dog en masse halsbrand - ad 

dejligt at hører ! virkelig.. så er jeg nok bare heldig

Anmeld

11. marts 2012

tulle92

Camillos skriver:

hejsa jeg er i uge 33 og jeg har ikk haft andet end smerter i lænden og ømme bryster så du ikk den eneste hehe hvor langt er du henne ?

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

komodo skriver:

Jeg er 16+1 idag og har ikke skyggen af kvalme, de eneste symptomer jeg har og har haft er ømme bryster og ligamentsmerter, intet andet, i mine andre graviditeter havde jeg kvalme og opkast nonstop så nyder bare at jeg kan få en baby uden alt for mange gener

Loveley! Så kan det altså lade sig gøre.. hehe 

Anmeld

11. marts 2012

Frk.S

Nu er jeg ikke gravid længere, men håber det er ok jeg svarer alligevel. Jeg gik da "langt" i min graviditet: gik næsten 2 uger over termin, og har nu en datter på ½ år.

Vær du bare glad for at du slipper for den slags.

Jeg kan fornemme, at du er bange for graviditeten ikke går godt fordi du ikke har en masse symptomer??? Eller?

Jeg havde ikke mange symptomer.
Jeg var meget træt - specielt i 1. trimester - og havde også ømme bryster engang i mellem. Men ellers var der ikke det store - en lille smule kvalme engang i mellem, men slet ikke så jeg kastede op (kastede ikke op en eneste gang i min graviditet). Der var enkelte fødevarer jeg bare ikke havde lyst til (kaffe, cola og hakket kød). Men det holdt jeg mig bare væk fra.

Anmeld

11. marts 2012

Kay

både min mor og flere af mine kollegaer har ikke mærket meget til kvalmen og alt det... så derfor var de lidt uforstående over jeg havde det så skidt i starten... men der er da kommet sunde raske børn ud af

tror det er meget forskelligt hvor "ramt" man bliver...

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

tulle92 skriver:

hejsa jeg er i uge 33 og jeg har ikk haft andet end smerter i lænden og ømme bryster så du ikk den eneste hehe hvor langt er du henne ?

Jeg er 8+0 idag ... synes mine bryster er lidt ømme.. men det er altså ikke ekstremt smertefuldt eller noget.. De var meget ømme i starten men allerde i uge 6 var de ikke så spændte mere.. ømheden kommer og går som det passer den ..

Anmeld

11. marts 2012

komodo

Camillos skriver:

Loveley! Så kan det altså lade sig gøre.. hehe 

Ja da, jeg har en sund og rask lille dreng derinde, YDERST aktiv og livlig kan vi se på scanningerne.

Der er jo ikke to graviditeter der er ens, og jeg hygger bare med at jeg gror et lille mirakel uden at skulle ligge på knæ foran toilettet nonstop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.