Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Slet ingen gener overhovedet ingen ømme bryster eller noget?
Slet ingen gener overhovedet ingen ømme bryster eller noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Okay ja.. det er jo faktisk fordi jeg har været gravid 4 gange før, tabt alle gangene. De andre gange gav brysterne mig virkelig problemer, nørj det var smertefuldt. Jeg blev kører syg det slog ikke fejl. Og jeg var sindssygt sur hele tiden. (Fik aldrig ligament smerter). Nu er det bare Anderledes, faktisk lidt somom man lige har Aborteret og det er resthormonerne der skal ud af kroppen. Men sådan har det været længe. Jeg har været til scanning efterfølgende og alt ser fint ud..
Okay ja.. det er jo faktisk fordi jeg har været gravid 4 gange før, tabt alle gangene. De andre gange gav brysterne mig virkelig problemer, nørj det var smertefuldt. Jeg blev kører syg det slog ikke fejl. Og jeg var sindssygt sur hele tiden. (Fik aldrig ligament smerter).
Nu er det bare Anderledes, faktisk lidt somom man lige har Aborteret og det er resthormonerne der skal ud af kroppen. Men sådan har det været længe. Jeg har været til scanning efterfølgende og alt ser fint ud..
Ja ok, så kan jeg godt forstå hvis du er nervøs. Det var da også grimt du har skullet igennem det så mange gange.
Dejligt at du har været til scanning. Hvor langt er du så henne nu?
Jeg har ikke haft nogle symptomer.. det eneste jeg har haft er nogle ligamentsmerter i ugerne 6-9.. Jeg har ikke haft kvalme, ømme bryster, eller noget som helst.. og jeg er nu 31+5.. Og jeg har da en aktiv lille pige i maven
Frk.S skriver: Ja ok, så kan jeg godt forstå hvis du er nervøs. Det var da også grimt du har skullet igennem det så mange gange. Dejligt at du har været til scanning. Hvor langt er du så henne nu?
jeg er 8 +0 idag.. længere end jeg nogensinde har været før og har set hjerteblink for første gang.. Jeg håber sådan er 5 gang er lykkens gang denne gang-..
D-Micka skriver: de ømme bryster er først begyndt at komme nu Er idag 20+2 .. Så føler mig super heldig denne gang
de ømme bryster er først begyndt at komme nu Er idag 20+2 .. Så føler mig super heldig denne gang
Hold da op!!! .. det må man da sige.. har du slet ikke været nervøs over der ingen symptomer har været?
Joyce1986 skriver: Jeg har ikke haft nogle symptomer.. det eneste jeg har haft er nogle ligamentsmerter i ugerne 6-9.. Jeg har ikke haft kvalme, ømme bryster, eller noget som helst.. og jeg er nu 31+5.. Og jeg har da en aktiv lille pige i maven
Glædeligt! Dejligt.. hehe Håber tilfældet er det samme her
komodo skriver: Jeg var 15+3 men de skriver på hjemmesiden at de kan se det fra 14+0, der er kønsgaranti så kan de ikke se kønnet får man en ny scanning gratis, vi fik lidt rabat fordi jeg er en hyppig gæst (han har scannet alle mine 4) men ellers koster det 700 for scanningen i 2d og lidt 3d, dvd hvor det er på og billeder af den lille. Jeg brugte Lizette i silkeborg (scanningsjordemoderen.dk) fordi jeg kender hende i forvejen, men ved de gør det flere steder
Jeg var 15+3 men de skriver på hjemmesiden at de kan se det fra 14+0, der er kønsgaranti så kan de ikke se kønnet får man en ny scanning gratis, vi fik lidt rabat fordi jeg er en hyppig gæst (han har scannet alle mine 4) men ellers koster det 700 for scanningen i 2d og lidt 3d, dvd hvor det er på og billeder af den lille.
Jeg brugte Lizette i silkeborg (scanningsjordemoderen.dk) fordi jeg kender hende i forvejen, men ved de gør det flere steder
Okay.. det er nemlig fordi vi ikke vil vide kønnet.. Så ville lige hører dig om man kunne se noget til NF eller om det skal være senere.. Smiler..
Camillos skriver: jeg er 8 +0 idag.. længere end jeg nogensinde har været før og har set hjerteblink for første gang.. Jeg håber sådan er 5 gang er lykkens gang denne gang-..
Det håber jeg for dig.
Selvfølgelig er det det!!!
Camillos skriver: Okay.. det er nemlig fordi vi ikke vil vide kønnet.. Så ville lige hører dig om man kunne se noget til NF eller om det skal være senere.. Smiler..
kan man ikke, jeg kunne ikke engang få min jordemoder til at gætte til NF, der ligner kønnene vist hinanden rigtig meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128