Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: eeejjjj inviterer du så ikke på kakao en dag...
eeejjjj inviterer du så ikke på kakao en dag...
Jo da!
Jeg har heldigvis snart en 30 års fødselsdag, hvor jeg kan flashe dem hehe Det er jo ikke så tit de kommer frem fra skabet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zeus skriver: Isbjørne i porcelæn Jeg har arvet 3 fra mine forældre, også er jeg selv ved at kigge lidt.. Jeg kommer dog aldrig op i den prisklasse der ligger ved 2 af dem jeg har fået af mine forældre, men det går også nok Men det skal være pæne isbjørne, gider dem ikke, hvis de ser forkerte ud!
Isbjørne i porcelæn
Jeg har arvet 3 fra mine forældre, også er jeg selv ved at kigge lidt.. Jeg kommer dog aldrig op i den prisklasse der ligger ved 2 af dem jeg har fået af mine forældre, men det går også nok
Men det skal være pæne isbjørne, gider dem ikke, hvis de ser forkerte ud!
iiiihhhh hvor er du sød... sender dig lige et billede af en af vores mange isbjørne... Theo....
Ditte-3 skriver: jeg samler på jumbubøger, sko og tasker.
jeg samler på jumbubøger, sko og tasker.
Benjamins'mor skriver: Samlede engang på servietter, da jeg var 10 år gammel. Men tror ikke jeg samler på noget nu.
Samlede engang på servietter, da jeg var 10 år gammel. Men tror ikke jeg samler på noget nu.
Det gjorde min søster også
4xGreve skriver: disney dvdér, hele twilight serien både bog og blu ray, sko... der er sikkert mere men kan ikke lige komme i tanke om det..
disney dvdér, hele twilight serien både bog og blu ray, sko...
der er sikkert mere men kan ikke lige komme i tanke om det..
smiler gode ting...især twilight
Kay skriver: jo... må da lige få cameraet frem og tage billeder
jo... må da lige få cameraet frem og tage billeder
twinboys skriver: Ja hvad samler I på??? Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt... Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på... Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel... Majbritt
Ja hvad samler I på???
Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...
Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...
Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...
Majbritt
Jeg samler som sådan ikke på noget, men jeg samler på barbapapa ting og sager til min datter
Fenja09 skriver: Jo da! Jeg har heldigvis snart en 30 års fødselsdag, hvor jeg kan flashe dem hehe Det er jo ikke så tit de kommer frem fra skabet
Meego skriver: Jeg samler som sådan ikke på noget, men jeg samler på barbapapa ting og sager til min datter
Du får da lige et billede af mit flotte billede jeg har lavet som barn sammen med min far
twinboys skriver: Du får da lige et billede af mit flotte billede jeg har lavet som barn sammen med min far
Neeeeej hvor er det fint!!!
Sådan et har vi desværre ikke, og jeg er ski ikke kreativ nok til at lave sådan et billede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128