Fortæl fortæl hvad samler I på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

twinboys

Meego skriver:

Neeeeej hvor er det fint!!! 

Sådan et har vi desværre ikke, og jeg er ski ikke kreativ nok til at lave sådan et billede 

Vil da gerne sælge det til jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

FrkLarsen

twinboys skriver:

Vil da gerne sælge det til jer...

Er det ikke synd at sælge et minde? 

Anmeld

13. marts 2012

twinboys

Meego skriver:

Er det ikke synd at sælge et minde? 

Synes det er lige så synd at det bare skal ligge inde i et skab og ikke blive betragtet oftere...

Anmeld

13. marts 2012

Zeus

iiiihhhh hvor er du sød... sender dig lige et billede af en af vores mange isbjørne... Theo....

Nåårh

Her er et af mine isbjørne De to ude i hver sin side, er fra mine forældre.. Den til højre fik de i kobberbryllupsgave, og den anden ved jeg ikke.. Den lille grå isbjørn er også fra dem. Jeg kan faktisk huske engang på deres bryllupsdag, havde min lillebror og jeg ikke noget at give dem, så vi tog den ned fra reolen og pakkede den ind, og gav dem den så Men de var nu så søde, at de bare sagde mange tak, og sagde ikke noget om, at de vidste at det var den

Den lille hvide, er en jeg selv har fundet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

M&M's Mor

Jeg samler ikke på noget som helst men har så en mand der er storsamler af sådan set alt...og smider jeg fx noget ud så skal det være når han ikke er hjemme for ellers tager han det ind igen og gemmer i vores skur som man sådan set kun kan komme ind i når jeg har været forbi det...min mand er den type at tænk nu hvis man pludselig kan bruge det hvor jeg er den type at nu har det ikke været brugt i fx 3-6 mdr men bare været gemt væk så er det fordi vi ikke bruger det også kan det lige så godt bare komme helt ud af vores liv...

Anmeld

13. marts 2012

grøn · ært

Jeg samlede på servietter som barn......................og er aldrig rigtig kommet mig over det :-P  Jeg eeeelsker at købe servietter og hold kæft hvor har vi mange serviet-pakker herhjemme. Og jeg har stadig mine to kasser med servietter, som jeg har fået samlet sammen i min barndom.
Kæresten forstår ikke helt, hvorfor vi skal have så mange servietter, for "en serviet er da vel bare en serviet??" :-P
Men jeg kan ikke stå for alle de fine og søde motiver! Altsåaltså...  

Anmeld

14. marts 2012

twinboys

Zeus skriver:

Nåårh

Her er et af mine isbjørne De to ude i hver sin side, er fra mine forældre.. Den til højre fik de i kobberbryllupsgave, og den anden ved jeg ikke.. Den lille grå isbjørn er også fra dem. Jeg kan faktisk huske engang på deres bryllupsdag, havde min lillebror og jeg ikke noget at give dem, så vi tog den ned fra reolen og pakkede den ind, og gav dem den så Men de var nu så søde, at de bare sagde mange tak, og sagde ikke noget om, at de vidste at det var den

Den lille hvide, er en jeg selv har fundet

Hvor er de fine

Anmeld

14. marts 2012

twinboys

M&M's Mor skriver:

Jeg samler ikke på noget som helst men har så en mand der er storsamler af sådan set alt...og smider jeg fx noget ud så skal det være når han ikke er hjemme for ellers tager han det ind igen og gemmer i vores skur som man sådan set kun kan komme ind i når jeg har været forbi det...min mand er den type at tænk nu hvis man pludselig kan bruge det hvor jeg er den type at nu har det ikke været brugt i fx 3-6 mdr men bare været gemt væk så er det fordi vi ikke bruger det også kan det lige så godt bare komme helt ud af vores liv...

Anmeld

14. marts 2012

twinboys

grøn · ært skriver:

Jeg samlede på servietter som barn......................og er aldrig rigtig kommet mig over det :-P  Jeg eeeelsker at købe servietter og hold kæft hvor har vi mange serviet-pakker herhjemme. Og jeg har stadig mine to kasser med servietter, som jeg har fået samlet sammen i min barndom.
Kæresten forstår ikke helt, hvorfor vi skal have så mange servietter, for "en serviet er da vel bare en serviet??" :-P
Men jeg kan ikke stå for alle de fine og søde motiver! Altsåaltså...  

iiiiihhhh hvor er du sød...

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Jeg samler på sko, vinbøger og alt muligt andet ragelse Og ligesom dig penge.. Men er som om min samling forsvinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.