Fortæl fortæl hvad samler I på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Kay

så fik jeg taget billeder af nogle af ænderne

1. er af mit brudepar

2. er med brudepar hvor man kan se vores fine tra udskårede billed bagved, det fik vi lavet sidste år på filipinerne 

3. er af vores dvd "skab" inde i stuen... med billed op over hellboy figurene er kærestens indput...

4. er min største gummiand (på størrelse med mit hoved)

5. er vores lampe på badeværelset med fin udsmykning

6. er min minste and, der også er selvlysende

inde i en af alle babykasserne har jeg en lyskæde med gummiænder der skal fungere som "nat-lys" ved puslebordet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Jeg samler på Ballerinasko, er den stolte ejer af 56 par :-)

Monica

Anmeld

14. marts 2012

tinasmor

Ravnholt skriver:

Min mand samler på sevietter, og mønter...

Jeg samler på dejlige billeder af mine drenge

Gud troede kun det var gl. kvinder der samlded på servietter når jeg læser de der Hjemmet eller hvad hvad de nu hedder er der sådan en side hvor folk kan skrive hvad de mangler, og så er det sådan noget med "hvis du har nogle servietter kan vi bytte" Jeg har altid tænkt over hvorfor man samler på dem? Hvad gør man med dem? og hvordan starter sådan noget?

Altså ikke kun med servietter men sådan i det hele taget. Har aldrig helt forstået det. Ryster nogle gange lidt på hoved når man ser i tv i et eller andet lokal program en eller anden gut der har 10256482 øl oplukkere der bare fylder hele garangen eller sådan noget. Men i det mindste kan han så altid få sig en tår øl og aldrig tørste

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

AalborgPigen skriver:

Jeg samler på sko, vinbøger og alt muligt andet ragelse Og ligesom dig penge.. Men er som om min samling forsvinder 

Thi hi hvor er du kær,,,

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

Kay skriver:

så fik jeg taget billeder af nogle af ænderne

1. er af mit brudepar

2. er med brudepar hvor man kan se vores fine tra udskårede billed bagved, det fik vi lavet sidste år på filipinerne 

3. er af vores dvd "skab" inde i stuen... med billed op over hellboy figurene er kærestens indput...

4. er min største gummiand (på størrelse med mit hoved)

5. er vores lampe på badeværelset med fin udsmykning

6. er min minste and, der også er selvlysende

inde i en af alle babykasserne har jeg en lyskæde med gummiænder der skal fungere som "nat-lys" ved puslebordet

Iiiihhhh hvor er de søde og sikke mange du har... Hov hov dvd skab kan du ikke prøve at åbne det??? det var da vildt smart... Hvor er det købt henne???

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

tinasmor skriver:

Gud troede kun det var gl. kvinder der samlded på servietter når jeg læser de der Hjemmet eller hvad hvad de nu hedder er der sådan en side hvor folk kan skrive hvad de mangler, og så er det sådan noget med "hvis du har nogle servietter kan vi bytte" Jeg har altid tænkt over hvorfor man samler på dem? Hvad gør man med dem? og hvordan starter sådan noget?

Altså ikke kun med servietter men sådan i det hele taget. Har aldrig helt forstået det. Ryster nogle gange lidt på hoved når man ser i tv i et eller andet lokal program en eller anden gut der har 10256482 øl oplukkere der bare fylder hele garangen eller sådan noget. Men i det mindste kan han så altid få sig en tår øl og aldrig tørste

Thi hi jeg grinte lidt da jeg læste dit indlæg...

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

Thi hi hvor er du kær,,,

Anmeld

15. marts 2012

celkt

Mit første umiddelbare svar var Vættelys!! Og ikke andet, - troede jeg.

Men så tænkte jeg lidt over det, og så poppede vores ret store bogsamling lige op, (både min mand og jeg er biblofile... hehe) ... Og hov, så er der jo også noget med ugler... Men så er der heller ikke flere ting, for ejer egentligt ikke samlergenet, og gudskelov for det...

Anmeld

15. marts 2012

Kay

twinboys skriver:

Iiiihhhh hvor er de søde og sikke mange du har... Hov hov dvd skab kan du ikke prøve at åbne det??? det var da vildt smart... Hvor er det købt henne???

det er fra ikea

vi har den her nedderst http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30116080/

og så denne øverst

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10116081/

de fås i flere farver

kan godt prøve at nå at tage et billed af det... men kan godt ske det først bliver søndag

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

Kay skriver:

det er fra ikea

vi har den her nedderst http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30116080/

og så denne øverst

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10116081/

de fås i flere farver

kan godt prøve at nå at tage et billed af det... men kan godt ske det først bliver søndag

Tænkte nemlig lidt til drengene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.