Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kitty-Katten skriver: Samler på familieopskrifter, for er ved at samle en kogebog som jeg får trykt til hele familien. Ellers samler jeg på alt man kan bruge til forskellige kreativiteter Knapper Garn (hækler en del) Sjove udklip fra blade mm. (til scrapbøger) Sten (som jeg maler på) Sten med hul i (bruger som knapper på hæklede tasker) Klistermærker (til scrapbøger og hjemmelavede kort) Så samler jeg på bøger, for er en drøm at have sådan nogle kæmpe bogreoler fra gulv til loft, fyldt med bøger. Sådan et lille hjemmebibliotek Af rigtige samleting så samler jeg på George Jensen julepynt, lyseholdere og alt sådan noget, da jeg har arvet en del.
Samler på familieopskrifter, for er ved at samle en kogebog som jeg får trykt til hele familien.
Ellers samler jeg på alt man kan bruge til forskellige kreativiteter
Knapper
Garn (hækler en del)
Sjove udklip fra blade mm. (til scrapbøger)
Sten (som jeg maler på)
Sten med hul i (bruger som knapper på hæklede tasker)
Klistermærker (til scrapbøger og hjemmelavede kort)
Så samler jeg på bøger, for er en drøm at have sådan nogle kæmpe bogreoler fra gulv til loft, fyldt med bøger. Sådan et lille hjemmebibliotek
Af rigtige samleting så samler jeg på George Jensen julepynt, lyseholdere og alt sådan noget, da jeg har arvet en del.
sikke meget du samler på... men gode ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: hehe samler ikke rigtig på noget ud over tattooveringer men da jeg var barn samlede jeg på : Brevpapir Frimærker Servietter Diddl ting Glansbilleder Spicegirls billeder Plakater Barbie ting Jaa you name it hehe
hehe samler ikke rigtig på noget ud over tattooveringer
men da jeg var barn samlede jeg på :
Brevpapir
Frimærker
Servietter
Diddl ting
Glansbilleder
Spicegirls billeder
Plakater
Barbie ting
Jaa you name it hehe
Dem har jeg også to af...
de er da også fede... Hvad koster sådan et glas
Ja. Jeg synes de er vildt fede. Lige mig Et bourgogne glas (den størrelse vi har) koster 650 kr og vandglas dertil de koster 150 kr stk
Generelt kunne jeg købe mig fattig på det glaspusteri. Du kan se, hvad de laver her
JulieE skriver: Ja. Jeg synes de er vildt fede. Lige mig Et bourgogne glas (den størrelse vi har) koster 650 kr og vandglas dertil de koster 150 kr stk Generelt kunne jeg købe mig fattig på det glaspusteri. Du kan se, hvad de laver her
650kr hvor viiiiildt men de er da også fede... en dyr samleting
An&Jo skriver: Jeg samler på bøger, og genre i krimi genren.. Derudover samler jeg på Eva solo, for synes der er nogle fede ting imellem, blandt andet deres vinglas med skæv drikke kant..
Jeg samler på bøger, og genre i krimi genren.. Derudover samler jeg på Eva solo, for synes der er nogle fede ting imellem, blandt andet deres vinglas med skæv drikke kant..
Spændende....
twinboys skriver: 650kr hvor viiiiildt men de er da også fede... en dyr samleting
Ja... Det er virkelig nogle dyre glas. men de er mundblæste, så løber prisen hurtig op. Men fede er de
twinboys skriver: sikke meget du samlede på som barn
sikke meget du samlede på som barn
hehe ja ik.. men det var i forskellige perioder i folkeskolen...
ikke nogen af dem på samme tid
Sko, bøger og gammelt legetøj altså antik
Majbrith ALTSÅ DU SAMLER DA PÅ NOGET billeder af dig og kendte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128