Fortæl fortæl hvad samler I på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

twinboys

celkt skriver:

Mit første umiddelbare svar var Vættelys!! Og ikke andet, - troede jeg.

Men så tænkte jeg lidt over det, og så poppede vores ret store bogsamling lige op, (både min mand og jeg er biblofile... hehe) ... Og hov, så er der jo også noget med ugler... Men så er der heller ikke flere ting, for ejer egentligt ikke samlergenet, og gudskelov for det...

vættelys hvad er det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Jeg er kommet i tanke om noget mere ...  

Bryllupskatalagoer, babykataloger og har 3 kasser servietter fra jeg var lille  

Anmeld

15. marts 2012

Karina1

Vi samler på BMW'er (biler), mest de ældre modeller og vi har en hel del af dem efterhånden Men vores hverdagsbiler er to lækre BMW'er fra 2000 (st.car begge to).. Det er en hobby/livsstil som fylder en hel del

Anmeld

15. marts 2012

celkt

twinboys skriver:

vættelys hvad er det???

hehe - Vættelys er forstenede stumper af små blæksprudter fra kridttiden. Du kender dem sikkert når du ser dem... ---->> http://da.wikipedia.org/wiki/V%C3%A6ttelys

Jeg er ret god til at finde dem, det er en kunst jeg har brugt hele livet på. Er pt ved at fylde en kæmpe glaskrukke, men det kommer nu nok til at tage et par år eller fem...

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

Karina1 skriver:

Vi samler på BMW'er (biler), mest de ældre modeller og vi har en hel del af dem efterhånden Men vores hverdagsbiler er to lækre BMW'er fra 2000 (st.car begge to).. Det er en hobby/livsstil som fylder en hel del

Anmeld

15. marts 2012

twinboys

celkt skriver:

hehe - Vættelys er forstenede stumper af små blæksprudter fra kridttiden. Du kender dem sikkert når du ser dem... ---->> http://da.wikipedia.org/wiki/V%C3%A6ttelys

Jeg er ret god til at finde dem, det er en kunst jeg har brugt hele livet på. Er pt ved at fylde en kæmpe glaskrukke, men det kommer nu nok til at tage et par år eller fem...

dem kendte jeg ikke men det gør jeg nu

Anmeld

15. marts 2012

celkt

twinboys skriver:

dem kendte jeg ikke men det gør jeg nu

hehe... man lærer noget nyt hverdag, ikk??

Anmeld

16. marts 2012

twinboys

celkt skriver:

hehe... man lærer noget nyt hverdag, ikk??

Nemlig...

Anmeld

16. marts 2012

B&J

engang samlede jeg på:

Brevpapir

Diddl ting

Spicegirls billeder + ting og film

Plakater

Barbie ting

ligther

film..

Samler nu på:

virkelighedens verden bøger

film

Anmeld

16. marts 2012

ønskebørn74

twinboys skriver:

Ja hvad samler I på???

Det kan være alt.... Kom bare frem med det I samler på og måske mangler for at få samlingen fuldendt...

Jeg samler ikke på noget... Men synes det er sjovt at høre hvad andre samler på...

Jo jo jeg prøver at samle på penge, men ak de triller ud af kontoen alligevel...

Majbritt

Bo Bunny mønsterpapir pads... Scrapper..

Og menu ting..

Gode oplevelser..

Frække smil og glimt fra min skønne mand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.