Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chritinap skriver:Øv øv sødeste Diana, ved slet ikke hvad jeg skal sige, som ikke er blevet sagt. Du skal i hvertfald have et stort varmt knus herfra, og det skal Claus da også Vi ses d. 20 Maj, kl. 13.00.
Diana... skriver:Ja så blev min kæreste os fyret, hans chef har besluttet sig for at nedlægge maler afdelingen i hans firma så nu er min dejlige kæreste arbejdsløs fra på fredag af Ja og jeg blev jo fyret pga min graviditet så ja vi begge arbejdsløse på kommunen. vi ejer et hus som er revet ned som han er ved at bygge op igen så man kan overhoved ikke bo i det så vi lejer nabohuset så vi sider så os med 2 huslejer. det er noget rigtig LORT. vores eneste løsning nu er at vi opsiger lejligheden vi har 3 måneders opsigelse og jeg har betalt 3 måneders forudbetalt husleje så vi skal ikke betale husleje i de 3 måneder og så har han 3 måneder til at gøre huset færdigt hvis han ikke når det må jeg flyttet hjem til mine forældre på sjælland med lucas og hund og så må han bo i vores campingvogn til huset er færdigt.Så det bliver nogen MEGA hårde triste måneder med næsten ingen penge. ØV ØV ØV ØV ØV Ø V Men når de 3 måneder er gået skal det nok blive godt igen for så vi flyttet over i huset og han starter så sit eget firma så det skal nok blive godt det bliver bare hård ind til da hader at side så stramt han man ikke lige kan købe en god bøf hvis man har lyst til det el tage en tur til øen og besøge familien osv. og vi skal holde barnedåb her d. 23 maj HOLD DA OP det bliver en meget billig barnedåb, hmm godt jeg kan finde ud af at bage kage Nåå ville bare lige ud med det.Knus Til Alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128