Så ramte det os os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2009

Diana...

Zeta skriver:

Jeg kom til at tænke på, hvorfor ikke søge i den pulje der er på 1,5 milliarder, og hvor I kan få op til 100.000 per. byggesag, og helt konkret 40% på svendetimer og 10% på byggematerialerne? Det må da trods alt hjælpe lidt så I kan komme på plads i en fart.

hvad det for en pulje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tanja.. skriver:

Jo det har du helt sikkert udfyldt ellers får man ingen penge Man skal tilmed sidde og skrive 0 i for hver dag i måneden hvis man ikke har arbejdet ,,,

Mmm.. jeg udfyldte på nettet... Den ene gang jeg var nogen uger på dagpenge, der havde jeg lidt arbejde, imens, så der hed det 'suplerende dagpenge'...

Anmeld

30. marts 2009

Kristine

Uhh, hvor er det altså trist - men jeg er sikker på I klarer det, og så skal I tænke på at det jo ´"kun" er en midlertidig periode, herefter skal det nok blive godt igen. I skal fokuserer på lyset for enden af tunnelen.
Jeg ved godt selv hvor hårdt det hele er. Jeg blev selv fyret ml. jul og nytår, og min kæreste er selvstændig, men det ser også noget sløjt ud for tiden.
Vi købte hus her i sommers og har desværre sat os lidt hårdt. Det ville ikke have været så slemt hvis jeg stadig havde mit job, men med kun 1 indtægt, bliver det hårdt.
Jeg har forsøgt at få vikariatjobs indtil barslen begynder, men pt. uden held, så det ser ud til også at være dagpenge som indtægt.
Heldigvis vil mine forældre støtte os økonomist, så vi kan blive i huset, men her er der heller ikke noget der hedder bigrafture, en god bøf eller andet godt, i lang, lang tid. Min eneste trøst er at vi har hinanden, og at dette forhåbenligt kun er en periode.
Jeg sender dig de varmeste tanker, og ønsker Jer alt godt.
Mange knus herfra

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

hvad det for en pulje?

Det er en pulje staten lige har lavet, men det skal være på tilbud der er indhentet efter i mandags. kan søges efter påske. og det er maks 25000 kr 10000 til materialer og 15000 til løninger.

Anmeld

30. marts 2009

Zeta

Zafir skriver:

OKay, jeg har ikke udfyldt sådan nogen skemaer... Så vidt jeg husker, (har kun været på dagpenge 2x1 måned,) så skrev jeg ikke under på sådan noget.

Men altså, det må jeg jo så have gjort. Men ja, så er det jo bestemt svindel.

Jeg trækker det tilbage, jeg vil selvfølgelgi ikke opfordre til svindel.

For at få dagpenge skal man inden dagpengekortet kommer i anvendelse udfylde AR251 og af denne fremgår det klokkeklart det jeg tidligere skrev. Jeg har en god vendinde der er jurist på området og du kan tro at der er mange der tages i snyd med dagpenge og andre sociale yderlser. Så det er godt at høre at du nu trækker din opfordring om svindel tilbage.

Anmeld

30. marts 2009

Zeta

Trold skriver:

Det er en pulje staten lige har lavet, men det skal være på tilbud der er indhentet efter i mandags. kan søges efter påske. og det er maks 25000 kr 10000 til materialer og 15000 til løninger.

Nemlig. Det er rift om pengene, så man skal faktisk igang med at indhente tilbud og få indsendt ansøgning, for de 1,5 milliarder fordufter hurtigt her efter påske.

Anmeld

30. marts 2009

Pia.

Ej søde for pokker da, dette indlæg havde jeg helt misset, når men har sendt dig en sms... De bedste tanker til dig & Claus....

STORT KNUS....

Anmeld

31. marts 2009

Zeta

Jeg kom til at tænke på en løsning mere for Jer, at hæve Jeres SP-pension hos ATP her til junu/juli, så får I frigjort nogle midler som I har brug for her og nu. Og på længere sigt må I så spare yderligere op til pensionen. Blot en tanke herfra :-)

Anmeld

1. april 2009

Miamaja

det er jeg ked af at hore. og saa lige efter I begge er blevet foraeldre. min far blev i sin tid fyret op til jul efter 30 aar (ud med de gamle) . men der er vel aldrig et godt tispunkt at blive fyret.

stort knus herfra og held og lykke med et nyt job til manden

Anmeld

1. april 2009

Cris

Det er så hårdt! Jeg håber, at han snart kan finde noget andet! Jeg husker også, at der var en periode, hvor det gik rigtigt skidt med os. Vi har haft 1000kr i budgeten til at kunne handle hver månde. Hold kæft blev vi trætte af ris og kartofler!!!! Virkeligt håber jeg, at han findet noget snart og bedre end før!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.