Så ramte det os os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2009

Diana...

Jo han stå i a-kasse men der er intet hjælp at hente som zeta skriver får man ikke dagpenge når man selv bygger hus. så der er kun mine dagpenge. jo min far og bror kommer over og hjælper en af vores venner betaler vi får at hjælpe os vi laver bare køkken stue og bad færdig så flytter vi ind og bygger resten færdigt men det tager os tid da der kun er murene i huset jeg skal prøve at tage nogen billeder af det når Lucas sover så i kan se. så håber det kan lade sig gøre hurtigt. Og nej han kan ikke få et andet arbejde inden for sin brance vi har søgt et stykke tid nu, så jo hurtigere vi bliver færdig med huset jo hurtigere kan han starte op for sig selv.

Men vi må tage det som det kommer det gode ved det er at vi kommer hurtigere over i vores hus en regnet og det jeg bare super glad for så det selv om det bliver nogen mega hårde måneder har vi da i det mindste noget at se frem til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Mormilla

Ej det er jeg da ked af at høre!!! Det er ikke sjovt. Men har i ikke nogen venner og familie som kan hjælpe med at bygge huset færdig??? Så kan i måske blive hurtigt færdig...

Anmeld

30. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Ja så blev min kæreste os fyret, hans chef har besluttet sig for at nedlægge maler afdelingen i hans firma så nu er min dejlige kæreste arbejdsløs fra på fredag af

Ja og jeg blev jo fyret pga min graviditet så ja vi begge arbejdsløse på kommunen. vi ejer et hus som er revet ned som han er ved at bygge op igen så man kan overhoved ikke bo i det så vi lejer nabohuset så vi sider så os med 2 huslejer. det er noget rigtig LORT. vores eneste løsning nu er at vi opsiger lejligheden vi har 3 måneders opsigelse og jeg har betalt 3 måneders forudbetalt husleje så vi skal ikke betale husleje i de 3 måneder og så har han 3 måneder til at gøre huset færdigt hvis han ikke når det må jeg flyttet hjem til mine forældre på sjælland med lucas og hund og så må han bo i vores campingvogn til huset er færdigt.

Så det bliver nogen MEGA hårde triste måneder med næsten ingen penge. ØV ØV ØV ØV ØV Ø V

Men når de 3 måneder er gået skal det nok blive godt igen for så vi flyttet over i huset og han starter så sit eget firma så det skal nok blive godt det bliver bare hård ind til da hader at side så stramt han man ikke lige kan købe en god bøf hvis man har lyst til det el tage en tur til øen og besøge familien osv. og vi skal holde barnedåb her d. 23 maj HOLD DA OP det bliver en meget billig barnedåb, hmm godt jeg kan finde ud af at bage kage

Nåå ville bare lige ud med det.

Knus Til Alle

Heldigvis har Lucas forældre der elsker ham!!! Når I gør det, så skal I nok komme igennem den situation... Ved godt at det er hårdt!!!! Men vi havde heller ikke saltet til et æg, da Idun var lille. Men vi havde hinanden...

Jeg håber det bliver en gave!! At han får mere tid til at på huset! Og gøre det færdigt

Jeg er sikker på at det nok skal gå!!!... Held og lykke! og kram

Anmeld

30. marts 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Jo han stå i a-kasse men der er intet hjælp at hente som zeta skriver får man ikke dagpenge når man selv bygger hus. så der er kun mine dagpenge. jo min far og bror kommer over og hjælper en af vores venner betaler vi får at hjælpe os vi laver bare køkken stue og bad færdig så flytter vi ind og bygger resten færdigt men det tager os tid da der kun er murene i huset jeg skal prøve at tage nogen billeder af det når Lucas sover så i kan se. så håber det kan lade sig gøre hurtigt. Og nej han kan ikke få et andet arbejde inden for sin brance vi har søgt et stykke tid nu, så jo hurtigere vi bliver færdig med huset jo hurtigere kan han starte op for sig selv.

Men vi må tage det som det kommer det gode ved det er at vi kommer hurtigere over i vores hus en regnet og det jeg bare super glad for så det selv om det bliver nogen mega hårde måneder har vi da i det mindste noget at se frem til.

Hvorfor har I fortalt fagforeningen at han bygger på jeres eget hus?...

Det BEHØVER de jo altså ikke at vide - hvis du spørger mig!!!

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

Zafir skriver:

Hvorfor har I fortalt fagforeningen at han bygger på jeres eget hus?...

Det BEHØVER de jo altså ikke at vide - hvis du spørger mig!!!

Det har vi heller ikke men kommunen ved det da de har været ude og kikke på det for at give godkendelse til at bygge til.

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

Zafir skriver:

Heldigvis har Lucas forældre der elsker ham!!! Når I gør det, så skal I nok komme igennem den situation... Ved godt at det er hårdt!!!! Men vi havde heller ikke saltet til et æg, da Idun var lille. Men vi havde hinanden...

Jeg håber det bliver en gave!! At han får mere tid til at på huset! Og gøre det færdigt

Jeg er sikker på at det nok skal gå!!!... Held og lykke! og kram

Ja det det han har og hans mad er jo gratis

tak alle sammen for jeres knus og tanker

Anmeld

30. marts 2009

Moderator

Diana/Claus skriver:

Det har vi heller ikke men kommunen ved det da de har været ude og kikke på det for at give godkendelse til at bygge til.

NÅ FOR FANDEN da... Sådan havde jeg ikke lige tænkt den. Men kommunen og dagpenge kontoret, er jo ikke det samme. Jeg ville prøve og se om det gik. I værste fald er det jo 'kun' dagpengene som I skal betale tilbage, kunne jeg forestille mig. mmm... Og dem ville I så ikke få alligevel...

mmm...

Anmeld

30. marts 2009

Mathilde

Puhh søde, det er jeg ked af at høre! Sikke en trist situation at stå i og især med lille Lucas.
Men heldigvis har I hinanden, så det skal nok gå

Jeg sender nogle positive tanker til jer.
Stort knus

Anmeld

30. marts 2009

Miss BananaHammock

Hey

Jeg har desværre ingen løsning, men sender en masse varme tanker. I skal nok klare det. I er en stærk lille familie!

knus Nena

Anmeld

30. marts 2009

lillemig28

Hey søde det gør mig meget ondt håber i klarer den håber at der er nogen der kan hjælpe jer ,hvad med banken??
i får et kæmpe knus og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.