Så ramte det os os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.071 visninger
42 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Diana...

Ja så blev min kæreste os fyret, hans chef har besluttet sig for at nedlægge maler afdelingen i hans firma så nu er min dejlige kæreste arbejdsløs fra på fredag af

Ja og jeg blev jo fyret pga min graviditet så ja vi begge arbejdsløse på kommunen. vi ejer et hus som er revet ned som han er ved at bygge op igen så man kan overhoved ikke bo i det så vi lejer nabohuset så vi sider så os med 2 huslejer. det er noget rigtig LORT. vores eneste løsning nu er at vi opsiger lejligheden vi har 3 måneders opsigelse og jeg har betalt 3 måneders forudbetalt husleje så vi skal ikke betale husleje i de 3 måneder og så har han 3 måneder til at gøre huset færdigt hvis han ikke når det må jeg flyttet hjem til mine forældre på sjælland med lucas og hund og så må han bo i vores campingvogn til huset er færdigt.

Så det bliver nogen MEGA hårde triste måneder med næsten ingen penge. ØV ØV ØV ØV ØV Ø V

Men når de 3 måneder er gået skal det nok blive godt igen for så vi flyttet over i huset og han starter så sit eget firma så det skal nok blive godt det bliver bare hård ind til da hader at side så stramt han man ikke lige kan købe en god bøf hvis man har lyst til det el tage en tur til øen og besøge familien osv. og vi skal holde barnedåb her d. 23 maj HOLD DA OP det bliver en meget billig barnedåb, hmm godt jeg kan finde ud af at bage kage

Nåå ville bare lige ud med det.

Knus Til Alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

SaNiNa

Puuuh søde det er jeg da rigtig ked af at hører... her gå vi osse begge hjemme på dagpenge og kæresten kan slet ikke få dagen til at gå...

Vi har gdt nok kun en husleje, og vi har osse rigeligt til at vi stadig kan spare op...

Håber ikke i har alt for meget som skal laves på huset endnu, det ville jo ikke være sjovt, at skulle væk fra hinanden når Lucas ikke er større...

I får lige en masse her fra og vil tænke en masse på jer...

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Puuuh søde det er jeg da rigtig ked af at hører... her gå vi osse begge hjemme på dagpenge og kæresten kan slet ikke få dagen til at gå...

Vi har gdt nok kun en husleje, og vi har osse rigeligt til at vi stadig kan spare op...

Håber ikke i har alt for meget som skal laves på huset endnu, det ville jo ikke være sjovt, at skulle væk fra hinanden når Lucas ikke er større...

I får lige en masse her fra og vil tænke en masse på jer...

Der mangler desværre meget der er kun fasaden (staves) ingen ting indvendig ikk engang en mur el gulv så der er meget men vi kan få en af vores venner til at hjælpe han er på deltid så han har tid ti at hjælpe så håber det kan lykkes.

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

Puha søde, det lyder som en ordenlig omgang...
Kan I ikke gøre sådan at køkken og badeværelset er brugebart, hvis i ikke når at blive færdig?

føler godt nok med jer, ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det var mig jo jeg ville blive vildt stresset, det er jeg bare nu af vi ikke har fundet et nyt sted at bo.

Anmeld

30. marts 2009

LotteN

puha Diana... det er godt nok noget af en trisi situation i står i. er jeg godt nok ked af og høre..
men har han ikke en 3 måneders opsigelsesfrist? han kan da vel ikke bare opsige ham med 4 dages varsel uden løn?

Anmeld

30. marts 2009

Diana...

LotteN skriver:

puha Diana... det er godt nok noget af en trisi situation i står i. er jeg godt nok ked af og høre..
men har han ikke en 3 måneders opsigelsesfrist? han kan da vel ikke bare opsige ham med 4 dages varsel uden løn?

Jo han er maler og har 3 dages opsigelse sådan er det i den brance (staves) for der kan meget hurtigt komme en periode hvor der ikke er noget at lave. øv øv

Anmeld

30. marts 2009

Zeta

LotteN skriver:

Mange håndværkere er 14-dages lønnede og kan derfor opsiges med meget kort frist. Det er kun funktionærer der er heldigere stillet, med alt fra 1 mdr. til 6 mdr. opsigelsesvarsel, alt afhængig af ansættelsens længde eller evt. forlænget opsigelsesvarsel i kontrakten.

Ja puha, det lyder ikke rart når begge blir fyret og man står med et ufærdigt hus. I skal være opmærksom på at man ikke kan modtage dagepenge når man bygger hus (selvbygger) så han får travlt, må håbe han finder et andet arbejde.

Det er trist at krisen rammer så hårdt som den gør, det blir helt sikkert et surt 2009 og 2010 herhjemme. Held og lykke og alt det bedste!

Anmeld

30. marts 2009

Becks

Puha søde, det må være en øv situation, at stå i
Hvad med hans fagforenning?
Jeg håber det hele flasker sig for jer, så I ikke skal være væk fra hinanden...

Mange knus og kram fra mig

Anmeld

30. marts 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

Jo han er maler og har 3 dages opsigelse sådan er det i den brance (staves) for der kan meget hurtigt komme en periode hvor der ikke er noget at lave. øv øv

ej hvor det godt nok er ringe... 3 dages opsigelse, det kan man jo ikke byde nogen folk, så har de jo aldrig mulighed for at nå og finde et nyt arbejde... stor han I nogen a-kasse, så I da i det mindste kan få dagpenge?
puha, jeg håber godt nok i finder en løsning på det hele. det er noget der lige falder ned over hovedet på jer på en gang.
du får lige et kæmpe med på vejen..

Anmeld

30. marts 2009

Doktor Doolittle

UHA søde det er jeg godt nok ked af at høre Er der ingen hjælp at hente nogen steder fra? Nogen I kan låne af? Nogen som kan hjælpe med at lave huset færdig? Evt. nogen der kan passe bebsen nogle timer hver dag så du også kan hjælpe til i huset?

Pyha jeg håber på det allerbedste for jer og sender masser af tanker, held og lykke jeres vej

Stort knus fra Tina der føler sig mere og mere heldig over at have et job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.