Hva ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Mira0911

Jeg vil aldrig tage mit barn med til noget efter en operation... Jeg vil sige til gruppen som det er - Er ret sikker på de er meget forstående... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Sådan var det også her, barnet fes rundt en time efter operationen, intet at mærke - men der er jo ingen der siger at det blir sådan næste gang....

Men har bestemt mig - jeg blir hjemme - tak for råd

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

9. marts 2012

Muhmi

Ville ikke udsætte mit barn for det efter en operation

Så har svaret Nej - Bliv hjemme...

Det synes jeg bestemt du skal gøre, det vil de andre i din gruppe da også forstå og hvis de ikke kan det, så op i r**** med dem... Ja sorry, men det er jo dit barn det handler om...

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

1000 mange tak

-----

Og håber da du er okay?

Endnu engang held og lykke med dit barn.

Jo tak, jeg har det efter omstændighederne ok.

Anmeld

9. marts 2012

Maise86

nettemor skriver:

Hvis I har prøvet det før og barnet plejer at være frisk så kunne jeg nok godt finde på at tage afsted. Men jeg ville stadig sige til gruppen at det er med forbehold for hvordan barnet har det.

Vores søn var slet ikke mærket med det sidste gang han fik lagt dræn. Fik noget mad og noget at drikke og så var han ellers bare klar på ballade..

Men uanset hvad vi alle sammen siger, så er du nødt til at mærke efter hvad du selv har lyst til.

Er helt enig!

Anmeld

9. marts 2012

dola

Anonym skriver:

Sagen er at der i næste uge er gruppesamarbejde i klassen, men netop den dag skal mit barn ska i fuld bedøvelse (en dag vi har ventet længe på), men jeg føler bare jeg svigter gruppen hvis jeg blir væk, min mand kan IKKE få fri og bedsterne er på arbejde

Så nu kommer spg - Ville i:

Tage jeres barn med til gruppearbejdet efter operationen ( ska opereres kl. 10 og vi ska møde kl.13)

Eller simpelthen bare sige, at ´det kan jeg bare ikke.....

(Det er noget der skal fremlægges dagen efter)

-------------

Alleheslt ville jeg jo blive hjemme og pleje mit barn, når operationen er overstået - vi blir udskrevet med det samme, når barnet vågner fra narkosen, men føler bare jeg svigter personerne i gruppen......

Jeg ville tage hjem og blive hjemme og så håbe på at en far eller bedste kunne holde et par timer før fra arbejde, og så komme for sent til gruppearbejdet.

Er det ikke en mulighed ville jeg blive hjemme, måske få noget man kunne arbejde på selv hjemme`?

Anmeld

9. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja, man er bare færdig, har også selv været i fuld narkose flere gange, men tak for råd, jeg blir hjemme med mit barn

Jeg tænker lidt at du kunne tage snakken med din lære. Din lærer er højst sandsynligt meget forstående og så kan gruppen egentligt r***** dig. 

Syntes da det er noget fis at din gruppe ikk har forståelse for sådan noget. Måske din gruppe kunne sende fremlæggelsen til dig så du kunne nå at læse den igennem. Og så kunne de fortælle hvad du skulle fremlægge så de ikke står selv og skal frmlægge?  Altså det må da være bedre end ingenting..

Nu studere jeg selv og jeg ville aldrig have brokket mig hvis en kom og sagde at hendes/hans barn skulle opereres - altså!

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Overhovedet ik, men må se om jeg kan finde ud af det der skype, tak

Det er gratis og så kan man, igen gratis, ringe andre skype brugere i danmark op, så vil da synes det var en fordel.

Anmeld

9. marts 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Sagen er at der i næste uge er gruppesamarbejde i klassen, men netop den dag skal mit barn ska i fuld bedøvelse (en dag vi har ventet længe på), men jeg føler bare jeg svigter gruppen hvis jeg blir væk, min mand kan IKKE få fri og bedsterne er på arbejde

Så nu kommer spg - Ville i:

Tage jeres barn med til gruppearbejdet efter operationen ( ska opereres kl. 10 og vi ska møde kl.13)

Eller simpelthen bare sige, at ´det kan jeg bare ikke.....

(Det er noget der skal fremlægges dagen efter)

-------------

Alleheslt ville jeg jo blive hjemme og pleje mit barn, når operationen er overstået - vi blir udskrevet med det samme, når barnet vågner fra narkosen, men føler bare jeg svigter personerne i gruppen......

Er overhovedet ikke i tvivl - jeg ville da blive hjmme med mit barn.

- I øvrigt ville min mand ligeledes til hver en tid aflyse ALT for at være der i forbindelse med operationen... Vores søn har fået lagt dræn i ørene to gange og i den forbindelse har vi begge været til stede.

Anmeld

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville helt klart blive hjemme!!!

og hvis du ikke kan få dig selv til det, må din gruppe komme hjemme til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.