Hva ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hva ville i gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.053 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er at der i næste uge er gruppesamarbejde i klassen, men netop den dag skal mit barn ska i fuld bedøvelse (en dag vi har ventet længe på), men jeg føler bare jeg svigter gruppen hvis jeg blir væk, min mand kan IKKE få fri og bedsterne er på arbejde

Så nu kommer spg - Ville i:

Tage jeres barn med til gruppearbejdet efter operationen ( ska opereres kl. 10 og vi ska møde kl.13)

Eller simpelthen bare sige, at ´det kan jeg bare ikke.....

(Det er noget der skal fremlægges dagen efter)

-------------

Alleheslt ville jeg jo blive hjemme og pleje mit barn, når operationen er overstået - vi blir udskrevet med det samme, når barnet vågner fra narkosen, men føler bare jeg svigter personerne i gruppen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

CS

Anonym skriver:

Sagen er at der i næste uge er gruppesamarbejde i klassen, men netop den dag skal mit barn ska i fuld bedøvelse (en dag vi har ventet længe på), men jeg føler bare jeg svigter gruppen hvis jeg blir væk, min mand kan IKKE få fri og bedsterne er på arbejde

Så nu kommer spg - Ville i:

Tage jeres barn med til gruppearbejdet efter operationen ( ska opereres kl. 10 og vi ska møde kl.13)

Eller simpelthen bare sige, at ´det kan jeg bare ikke.....

(Det er noget der skal fremlægges dagen efter)

-------------

Alleheslt ville jeg jo blive hjemme og pleje mit barn, når operationen er overstået - vi blir udskrevet med det samme, når barnet vågner fra narkosen, men føler bare jeg svigter personerne i gruppen......

Tænker lidt på hvordan du ville have det hvis du skulle til gruppemøde efter nakose og operation ?

Er sikker på din gruppe er forstående!

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

Tænker lidt på hvordan du ville have det hvis du skulle til gruppemøde efter nakose og operation ?

Er sikker på din gruppe er forstående!

PRÆCIS, men nej min gruppe er desværre ikke særlig meget forstående, desværre....

Men tænker alligevel at barnet jo ska sove til middag der alligevel, men jeg aner ikke mit levende råd..........

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg ville sige til min gruope: Jeg er ked af det men mit barn skal have en operation, jeg har prøvet at gøre så jeg kan komme herop bagefter, men det kan ikke lade sig gøre og ejg ahr behov for at være hjemme ved mit barn bagefter.
Jeg håber i forstår.. - HVILKET JEG ER SIKKER PÅ DE GØR!

Hvordan ville du selv reagere hvis en fra din gruppes barn skulle opereres, eller at personen selv skulle opereres.. Så ville du jo heller ikke forlange de skulle komme..
Er sikker på gruppen nok skal klare sig uden dig.

God bedring med den lille..

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Syns det er svært at svare når man ikke ved mere om hvad det er. I mit hoved er det ikke lige meget hvad det er for. er det dræn eller hvad er det?

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville sige til min gruope: Jeg er ked af det men mit barn skal have en operation, jeg har prøvet at gøre så jeg kan komme herop bagefter, men det kan ikke lade sig gøre og ejg ahr behov for at være hjemme ved mit barn bagefter.
Jeg håber i forstår.. - HVILKET JEG ER SIKKER PÅ DE GØR!

Hvordan ville du selv reagere hvis en fra din gruppes barn skulle opereres, eller at personen selv skulle opereres.. Så ville du jo heller ikke forlange de skulle komme..
Er sikker på gruppen nok skal klare sig uden dig.

God bedring med den lille..

Nje, det ville jeg på ingen måde forlange, men (vi har vist skrevet sammen før), jeg er den eneste med barn i min klasse og der er bare ik ret meget forståelse for det, men ja det ender nok også med jeg blir hjemme, så må de altså føle sig svigtet....

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

jeg ville blive hjemme og så sige til dem. de meget gerne må sende en mail til dig hvis du skal sige noget

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Syns det er svært at svare når man ikke ved mere om hvad det er. I mit hoved er det ikke lige meget hvad det er for. er det dræn eller hvad er det?

Ja, det er så - i begge ører

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, det er så - i begge ører

Er det noget I har prøvet før?

Kan I evt holde gruppemødet hjemme ved dig?

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Er det noget I har prøvet før?

Kan I evt holde gruppemødet hjemme ved dig?

Ja, barnet har fået lagt dræn 2 gange før - kaster ik op efter narkosen, men er selvfølgelig bedukket.

Nej, for jeg har 60 km til uddannelsesstedet (hver vej) og det gider de 5 andre i gruppen nok ikke kører - tror faktisk heller ikke nogle af dem har bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.