Hva ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er at der i næste uge er gruppesamarbejde i klassen, men netop den dag skal mit barn ska i fuld bedøvelse (en dag vi har ventet længe på), men jeg føler bare jeg svigter gruppen hvis jeg blir væk, min mand kan IKKE få fri og bedsterne er på arbejde

Så nu kommer spg - Ville i:

Tage jeres barn med til gruppearbejdet efter operationen ( ska opereres kl. 10 og vi ska møde kl.13)

Eller simpelthen bare sige, at ´det kan jeg bare ikke.....

(Det er noget der skal fremlægges dagen efter)

-------------

Alleheslt ville jeg jo blive hjemme og pleje mit barn, når operationen er overstået - vi blir udskrevet med det samme, når barnet vågner fra narkosen, men føler bare jeg svigter personerne i gruppen......

Hvad med at få udsat gruppearbejdet til senere samme dag? Til efter far eller bedsterne har fået fri og så leve med at i bliver det senere færdig?

Det er da om ik andet en løsning der gør du ik svigter og sagens kan være med, og vil de ik være med til det så har de jo valgt for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Hvis I har prøvet det før og barnet plejer at være frisk så kunne jeg nok godt finde på at tage afsted. Men jeg ville stadig sige til gruppen at det er med forbehold for hvordan barnet har det.

Vores søn var slet ikke mærket med det sidste gang han fik lagt dræn. Fik noget mad og noget at drikke og så var han ellers bare klar på ballade..

Men uanset hvad vi alle sammen siger, så er du nødt til at mærke efter hvad du selv har lyst til.

Sådan var det også her, barnet fes rundt en time efter operationen, intet at mærke - men der er jo ingen der siger at det blir sådan næste gang....

Men har bestemt mig - jeg blir hjemme - tak for råd

Anmeld

9. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

Præcis, jeg var bare nød til at høre om det var mig der var forkert på den, ved at sige; Jeg kommer ikke....

Det er røvtræls at gå glip af gruppearbejdet, men jeg kan altsp ik flytte den dag, for det har vi ventet længe på, så må gruppen jo bare fæle sig svigtet...

du skal da også bare holde fast i operationen.

Så må i skybe, eller e-maile eller andre ting, og ellers må du hænge på bagefter

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja, syntes jeg ku kende dit profilbillede

Ja, ik

Det er hermed vedtaget; Jeg blir hjemme - tak

- Godt valg.. Jeg har selv meget gruppearbejde og jeg ville ALDRIG forlange at mine gruppemedlemmer skulle komme til arbejdet hvis der opstod sådan noget. Eller hvis der var andre problematikker..
Og hvis jeg var i en gruppe der ikke kunne overkomme at jeg havde brug for fri pga en eller anden problematik, jamen så ville jeg skide hul i dem.
Så længe man ikke altid er væk osv. Så ser jeg intet problem i at man ikke altid er med til alting.

Anmeld

9. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Ja, det er så - i begge ører

Min dreng har fået lagt dræn ind 2 gange. første gang var han groggy ca. 4-5timer efter narkosen. Anden gang var han groggy ca 3 timer efter.

Jeg synes du skal sige til gruppen, at hvis dit barn er ok efter operationen, så kommer du forbi sammen med ham/hende, men hvis han/hun er groggy eller utilpas efter operationen, så må det klares over skype.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

- Godt valg.. Jeg har selv meget gruppearbejde og jeg ville ALDRIG forlange at mine gruppemedlemmer skulle komme til arbejdet hvis der opstod sådan noget. Eller hvis der var andre problematikker..
Og hvis jeg var i en gruppe der ikke kunne overkomme at jeg havde brug for fri pga en eller anden problematik, jamen så ville jeg skide hul i dem.
Så længe man ikke altid er væk osv. Så ser jeg intet problem i at man ikke altid er med til alting.

Jeg har været væk til to grp.arbejde pga. børnene, og det er det, ellers møder jeg altid op

Jeg hader bare at være fraværende - men det er der altså bare ik noget at gøre ved......

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg har været væk til to grp.arbejde pga. børnene, og det er det, ellers møder jeg altid op

Jeg hader bare at være fraværende - men det er der altså bare ik noget at gøre ved......

Og det er jo ingenting.
Jeg har lige været væk 1,5 uge pga abort/min psykiske tilstand efter endnu et tab. Der ahr både været vigtig udnervisning, gruppearbejde, feedback osv. Men min gruppe har været mere end forstående.. også selvom to af dem ikke ved andet end jeg havde det MEGET dårigt.
- De stoler på det passer..

Men nej, det er der nemlig ikke noget at gøre ved.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Og det er jo ingenting.
Jeg har lige været væk 1,5 uge pga abort/min psykiske tilstand efter endnu et tab. Der ahr både været vigtig udnervisning, gruppearbejde, feedback osv. Men min gruppe har været mere end forstående.. også selvom to af dem ikke ved andet end jeg havde det MEGET dårigt.
- De stoler på det passer..

Men nej, det er der nemlig ikke noget at gøre ved.

1000 mange tak

-----

Og håber da du er okay?

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Har i ikke msn eller skype? Så kan du hjemmefra, gruppe arbejdet, imens du tager dig af ham, hvis han jo alligevel sover det meste af tiden.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Har i ikke msn eller skype? Så kan du hjemmefra, gruppe arbejdet, imens du tager dig af ham, hvis han jo alligevel sover det meste af tiden.

Overhovedet ik, men må se om jeg kan finde ud af det der skype, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.