Hva ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

CS

Anonym skriver:

PRÆCIS, men nej min gruppe er desværre ikke særlig meget forstående, desværre....

Men tænker alligevel at barnet jo ska sove til middag der alligevel, men jeg aner ikke mit levende råd..........

Åhhh det var da en træls gruppe - men uanset hvad så ville jeg blive hos mit barn og så måtte gruppen passe sig selv. Jeg har selv været i nakose og puha bagefter er man bare flad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nje, det ville jeg på ingen måde forlange, men (vi har vist skrevet sammen før), jeg er den eneste med barn i min klasse og der er bare ik ret meget forståelse for det, men ja det ender nok også med jeg blir hjemme, så må de altså føle sig svigtet....

Når du skriver sådan, så ved jeg godt hvem du er ja. (altså i hvilken situation vi har stødt på hinanden før)..

Jeg ville simpelthen være ligeglad så! Du kan simpelthen ikke tage dig af at de skal spille smålige. Jeg var 100% blevet hjemme ved mit barn!!

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

Åhhh det var da en træls gruppe - men uanset hvad så ville jeg blive hos mit barn og så måtte gruppen passe sig selv. Jeg har selv været i nakose og puha bagefter er man bare flad.

Ja, man er bare færdig, har også selv været i fuld narkose flere gange, men tak for råd, jeg blir hjemme med mit barn

Anmeld

9. marts 2012

LR85

jeg kan virkelig godt forstå a du gerne vil med til dit gruppearbejde, men jeg kan SLET ikke forstå a du overhoved stiller det her spørgsmål.

Dit barn har væreti fuld narkose.... det er altså alvorligt nok i sig selv.

Hvis du endelig skulle gøre noget, så skulle du foreslå a gruppen kom hjem til dig... men igen nej... synes dit barn fortjener din opmærksomhed 100%, både fordi det kan have det dårligt men også a sikkerhedsmæssige årsager.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Når du skriver sådan, så ved jeg godt hvem du er ja. (altså i hvilken situation vi har stødt på hinanden før)..

Jeg ville simpelthen være ligeglad så! Du kan simpelthen ikke tage dig af at de skal spille smålige. Jeg var 100% blevet hjemme ved mit barn!!

Ja, syntes jeg ku kende dit profilbillede

Ja, ik

Det er hermed vedtaget; Jeg blir hjemme - tak

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, barnet har fået lagt dræn 2 gange før - kaster ik op efter narkosen, men er selvfølgelig bedukket.

Nej, for jeg har 60 km til uddannelsesstedet (hver vej) og det gider de 5 andre i gruppen nok ikke kører - tror faktisk heller ikke nogle af dem har bil

Hvis I har prøvet det før og barnet plejer at være frisk så kunne jeg nok godt finde på at tage afsted. Men jeg ville stadig sige til gruppen at det er med forbehold for hvordan barnet har det.

Vores søn var slet ikke mærket med det sidste gang han fik lagt dræn. Fik noget mad og noget at drikke og så var han ellers bare klar på ballade..

Men uanset hvad vi alle sammen siger, så er du nødt til at mærke efter hvad du selv har lyst til.

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Jeg ville uden tvivl blive hjemme ved mit barn, for jeg før alt andet mor, og derefter studerende
Ud over det, så jeg haft børn i fuld narkose, og de har haft brug for ro og tryghed derefter.

Jeg synes så heller ikke, at jeg som studerende får ret meget ud af gruppearbejde, når der er børn der

Anmeld

9. marts 2012

CS

Anonym skriver:

Ja, man er bare færdig, har også selv været i fuld narkose flere gange, men tak for råd, jeg blir hjemme med mit barn

Godt for jer to - så må gruppen jo ringe hvis de får krise

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

jeg kan virkelig godt forstå a du gerne vil med til dit gruppearbejde, men jeg kan SLET ikke forstå a du overhoved stiller det her spørgsmål.

Dit barn har væreti fuld narkose.... det er altså alvorligt nok i sig selv.

Hvis du endelig skulle gøre noget, så skulle du foreslå a gruppen kom hjem til dig... men igen nej... synes dit barn fortjener din opmærksomhed 100%, både fordi det kan have det dårligt men også a sikkerhedsmæssige årsager.

Præcis, jeg var bare nød til at høre om det var mig der var forkert på den, ved at sige; Jeg kommer ikke....

Det er røvtræls at gå glip af gruppearbejdet, men jeg kan altsp ik flytte den dag, for det har vi ventet længe på, så må gruppen jo bare fæle sig svigtet...

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

Godt for jer to - så må gruppen jo ringe hvis de får krise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.