Personligt er jeg nok rimmelig large omkring børn som er syge med mindre det er sådan noget som skoldkopper, Roskildesyge osv. Men går ud fra at langt de fleste forældre ikke tager deres børn med ud når de har sådanne, eller andre børnesyge. Men som jeg ser på det, så går min datter i en børnehave og er omgivet af 23 uger som halvdelen af året snotter, hoster osv. Hvis vi tager en tur på biblo og der sidder et barn og snotter, så er det ikke noget jeg tager mig af, for de fleste børn snotter jo det meste af vinteren og hvis man ikke kan tage sit barn ud når det er forkølet, så ville det godt nok blive nogle lange dage. Men hvis man er hjemme pga sygdom, ja så kunne jeg da aldrig finde på at tage mit barn med ud til legestue osv. Men hvis nu barnet har været hjemme 4 dage og den 5 dag holder man hende hjemme for lige at være ekstra sikker, ja så kunne jeg godt finde på at tage på biblo osv. Jeg kan godt forstå, at hvis man har dårlig imunforsvar at man er ekstra opmærksom, men som sagt er jeg selv ikke så sart med minde det er noget meget smitsomt som mæslinger osv.
Anmeld