Nu vi er ved tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg synes også det er fint, når det er moster eller faster til nevø/niece, jeg er mærkelig ja.

Hvad så med andre søskende og dine egne børn (vis det altså sker), kan du så videre bygge den?

Jeg synes også din er super, en sød lille en, uden direkte antydninger til hvem det er og gætter på den ikke fylder en hel underarm.

Jeg synes ikke du er mærkelig, vi deler bare ikke lige holdning her For mig er det ligemeget om det er hankøn eller hunkøn der får tatoveringe, det er potato/potato for mig.

Jeg kan ikke bygge videre på den, så skulle det være i form af aftryk eller fødder eller hænder, og det overvejer jeg. Men den er på min højre arm, og det er min venstre arm der skal fyldes ud. Jeg regner ikke med at der skal mere på min højre arm, bortset fra eventuelle aftryk.

hæhæ.... Min er ikke spor lille og den fylder hele underarmen Du kan se den her  https://www.baby.dk/debat/113230pi1/ordet-er-frit/seee-min-nye-tatovering.aspx Jeg er super super glad for den, og den er præcis som jeg vil have den. Nogle mener den er (for) stor, men jeg ER til store tatoveringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså hvis forældrene synes det er okay så kan jeg ikke se problemet. Hvis der kommer flere børn så finder han vel ud af til det tidspunkt om der skal flere tatoveringer.

(det var de ikke) Men jeg ville da føle mig mindre værd, hvis min onkel havde mit søsters navn, men ikke mit og endnu værre, hvis det var mine forældre.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg synes ikke du er mærkelig, vi deler bare ikke lige holdning her For mig er det ligemeget om det er hankøn eller hunkøn der får tatoveringe, det er potato/potato for mig.

Jeg kan ikke bygge videre på den, så skulle det være i form af aftryk eller fødder eller hænder, og det overvejer jeg. Men den er på min højre arm, og det er min venstre arm der skal fyldes ud. Jeg regner ikke med at der skal mere på min højre arm, bortset fra eventuelle aftryk.

hæhæ.... Min er ikke spor lille og den fylder hele underarmen Du kan se den her  https://www.baby.dk/debat/113230pi1/ordet-er-frit/seee-min-nye-tatovering.aspx Jeg er super super glad for den, og den er præcis som jeg vil have den. Nogle mener den er (for) stor, men jeg ER til store tatoveringer.

Den er mega sød. Men ja, aftryk fra alle dine og din søsters unger kan da godt komme på, evt på ad overarmen, tænkte lige på om det ikke kunne se fedt ud.

Bare jeg var ligeså ligeglad, men tror bare det er noget jeg frygter for meget, at det er min bror, der kommer hjem med mit barns navn på hele underarmen (altså fylder lige så meget som din).

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Den er mega sød. Men ja, aftryk fra alle dine og din søsters unger kan da godt komme på, evt på ad overarmen, tænkte lige på om det ikke kunne se fedt ud.

Bare jeg var ligeså ligeglad, men tror bare det er noget jeg frygter for meget, at det er min bror, der kommer hjem med mit barns navn på hele underarmen (altså fylder lige så meget som din).

Tusinde tak Jo, det lyder ret fedt, det er HELT sikkert noget jeg overvejer! Evt. op ad overarmen, ja

Altså, min søster og svoger var helt indforståede med det. De vidste det og var der da jeg fik den lavet! Men jeg har også et helt specielt forhold til min niece. Så der var ingen tvivl, fra min side, om at jeg skulle have den!

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Tusinde tak Jo, det lyder ret fedt, det er HELT sikkert noget jeg overvejer! Evt. op ad overarmen, ja

Altså, min søster og svoger var helt indforståede med det. De vidste det og var der da jeg fik den lavet! Men jeg har også et helt specielt forhold til min niece. Så der var ingen tvivl, fra min side, om at jeg skulle have den!

Uh det ved jeg nu godt du har (røber måske hvem evt jeg er med den udtagelse, men ak), hun er sgi også en kær en. Virker nu også til, at dig og din søster er meget nære + mænderne.

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

(det var de ikke) Men jeg ville da føle mig mindre værd, hvis min onkel havde mit søsters navn, men ikke mit og endnu værre, hvis det var mine forældre.

man behøver vel ikke føle mindreværd pga det, men misundelse og undring vil højst sandsynligt dukke op. Hvis han har en yndling vil det vise sig i adfærd og ikke kun i hans tatovering.

Kan ikke forstå han har gjort det uden forældrenes accept. Det ville aldrig falde mig ind. Men jeg ville hellere aldrig tatovere navne af hverken børn, mand eller familie. Det er ikke lige mig.

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Uh det ved jeg nu godt du har (røber måske hvem evt jeg er med den udtagelse, men ak), hun er sgi også en kær en. Virker nu også til, at dig og din søster er meget nære + mænderne.

haha, jeg har INGEN idé om hvem du er!!!

Men jaaaa, hun er da bare for skøn. Min søster og jeg har det rigtig godt. Hun er lige så meget en veninde som hun er min søster  Og ja, min svoger er også bare herlig!

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

man behøver vel ikke føle mindreværd pga det, men misundelse og undring vil højst sandsynligt dukke op. Hvis han har en yndling vil det vise sig i adfærd og ikke kun i hans tatovering.

Kan ikke forstå han har gjort det uden forældrenes accept. Det ville aldrig falde mig ind. Men jeg ville hellere aldrig tatovere navne af hverken børn, mand eller familie. Det er ikke lige mig.

Mindre værd var nok også forkert ordvalg, men ja, forskels behandligen bliver da meget tydelig så. Selvom det er i adfærd, så er det måske et skridt for meget, når det også bliver stor på hud.

Det er også noget der gør sagen endnu værre og forældrene aner jo ikke hvad de skal gøre.

Jeg vil rigtig gerne have med mine børn, men hvordan ved jeg ikke lige.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

haha, jeg har INGEN idé om hvem du er!!!

Men jaaaa, hun er da bare for skøn. Min søster og jeg har det rigtig godt. Hun er lige så meget en veninde som hun er min søster  Og ja, min svoger er også bare herlig!

(har besøgt din søster )

Har du ikke en kæreste længere ?

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

Anonym skriver:

(har besøgt din søster )

Har du ikke en kæreste længere ?

Arh, hold op.. uhm.. så TROR jeg at jeg ved hvem du er. Men åh altså er elendig til sådan noget!

Nej, ikke Andreas i hvert fald. Det er en lidt længere (!!!) historie, men jeg er sammen med en anden nu. Det er det helt rigtige nu, og det andet var bare helt forkert. Sådan kan det jo gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.