Nu vi er ved tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Issa skriver:

Hmm.. har alle dage haft et tæt forhold til min onkel, så jeg kunne egentlig godt forstille mig det "den vej rundt" - gir det mening? 

Men jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor man som mand ville vælge det?.. måske er det meget kært når barnet er lille, men når tøsen bliver ældre bliver det lidt underligt synes jeg..

Kunne aldrig finde på at få tatoveret et andet barns navn.. kun min(e) egen..

Forholdet bliver vel ikke anderledes mellem onklen og niecen bare fordu hun bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

ModerNatur

mor:) skriver:

Forholdet bliver vel ikke anderledes mellem onklen og niecen bare fordu hun bliver ældre

Nu gik jeg lidt ud fra at det var en selvfølge at man tænkte at det ud fra hendes synspunkt blev underligt når hun bliver ældre, danner personlighed og egne holdning osv

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det synes jeg så ikke er okay 

Nej vel, jeg ville blive MEGET sur, hvis det var mig der stod som mor til det barn.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Issa skriver:

Nu gik jeg lidt ud fra at det var en selvfølge at man tænkte at det ud fra hendes synspunkt blev underligt når hun bliver ældre, danner personlighed og egne holdning osv

Nemlig, tak

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Som Issa skriver, så for hende. Og mon ikke det bliver anerledes. Han er singel og har ingen børn, hun er endnu enebarn, men de vil havde flere børn. Hvilket signaler sender det ikke også til hendes evt søskende, skal han have alle nevø og niecer navn ståede?

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

(jeg har ikke læst hele tråden)

Jeg synes det er underligt, at man kan synes det er underligt

På min underarm står der at familien er et af naturens mesterværker, på spansk, og den er for min familie men primært for min niece. Hun er min lille guldklump, jeg stod fadder til dåben og hun betyder alverden for mig. Så jeg kan ikke se hvorfor jeg IKKE skulle have min tatovering  Jeg skal også have den "udvidet" på et tidspunkt med hendes håndaftryk.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

(jeg har ikke læst hele tråden)

Jeg synes det er underligt, at man kan synes det er underligt

På min underarm står der at familien er et af naturens mesterværker, på spansk, og den er for min familie men primært for min niece. Hun er min lille guldklump, jeg stod fadder til dåben og hun betyder alverden for mig. Så jeg kan ikke se hvorfor jeg IKKE skulle have min tatovering  Jeg skal også have den "udvidet" på et tidspunkt med hendes håndaftryk.

Jeg synes også det er fint, når det er moster eller faster til nevø/niece, jeg er mærkelig ja.

Hvad så med andre søskende og dine egne børn (vis det altså sker), kan du så videre bygge den?

Jeg synes også din er super, en sød lille en, uden direkte antydninger til hvem det er og gætter på den ikke fylder en hel underarm.

Anmeld

8. marts 2012

Issa skriver:

Ja men hun vil jo altid kende hendes onkel med denne tatovering. Altså tror nu ikke det betyder noget hvis de bevare et nært forhold.

Anmeld

8. marts 2012

lio

tatovering med navn ser jeg intet ivejen for, det behøver ikke været personens rolle for én, men personens betydning, jeg selv har slægt længere ude som betyder mere end "de nærmeste" gør.

Dog er jeg ikke til navne på min egen krop, men min far har mit navn på brystet og det er ikke bare fordi jeg er hans datter, for så skulle der flere navne på.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym skriver:

Som Issa skriver, så for hende. Og mon ikke det bliver anerledes. Han er singel og har ingen børn, hun er endnu enebarn, men de vil havde flere børn. Hvilket signaler sender det ikke også til hendes evt søskende, skal han have alle nevø og niecer navn ståede?

Altså hvis forældrene synes det er okay så kan jeg ikke se problemet. Hvis der kommer flere børn så finder han vel ud af til det tidspunkt om der skal flere tatoveringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.