Nu vi er ved tatoveringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Arh, hold op.. uhm.. så TROR jeg at jeg ved hvem du er. Men åh altså er elendig til sådan noget!

Nej, ikke Andreas i hvert fald. Det er en lidt længere (!!!) historie, men jeg er sammen med en anden nu. Det er det helt rigtige nu, og det andet var bare helt forkert. Sådan kan det jo gå!

Okay, jeg er bare langsom til at følge med, åbenbart, ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Okay, jeg er bare langsom til at følge med, åbenbart, ha ha

Haha, neeeej, bare rolig Det er sket MEGET hurtigt det hele.

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Anonym skriver:

Kender en familie, hvor onkelen har fået tatoveret sin nieces navn på hele underarmen, kan på ingen måde relatere til, hvordan man kan få den ide, at tatovere søskendes børns navne, når man er en mand og specielt, når det er en piges navn. Hvis han en dag selv får børn, hvad så, skal deres navne vie for deres kusines og tænk nu, hvis der kommer flere niecer og nevøer på banen. puha.

Hvad tænker i om det?
hvordan ville i havde det, hvis jeres onkel, havde jeres navn tatoveret?
Kunne i finde på, at få tatoveret andres børns navne? Hvorfor/hvorfor ikke?

Hilsen en ano, da jeg ikke på nogen måde vil sætte nogen i dårligt lys.

SKRIV PÆNT, alle har lov til at have en mening, men i skal også være klar til evt uddybbelse.

Hej.

Nu er jeg slet ikke til tattoo's med navne. Vil ikke engang have mine børn ell mit eget navn tattoo'et. Så jeg synes self ikke om at onklen har nivø og niece's navn tattoo.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Haha, neeeej, bare rolig Det er sket MEGET hurtigt det hele.

Nåh okay.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hej.

Nu er jeg slet ikke til tattoo's med navne. Vil ikke engang have mine børn ell mit eget navn tattoo'et. Så jeg synes self ikke om at onklen har nivø og niece's navn tattoo.

Okay, det er nu også et specielt emne tatoveringer. Enten er navn bare for eller imod.

Anmeld

9. marts 2012

Kloster

Anonym skriver:

Okay, det er nu også et specielt emne tatoveringer. Enten er navn bare for eller imod.

Jeg er bestemt for tattoo, men er bare ikke til tattoo med navne og datoer.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Jeg er bestemt for tattoo, men er bare ikke til tattoo med navne og datoer.

Ja, men det var det jeg mente, hehe, skulle bare skrive over mobilen, så for jeg ikke altid formuleret mig ordenligt

Anmeld

9. marts 2012

anynom

Anonym skriver:

Ja, helt sikkert, du er indforstået, han er den ældest og så ryger den der pædofil fordom (som jeg desværre for, kan slet ikke klare tænken, at min onkel har en tatovering for mig, med mit navn, nej tak) og han er også med på den. Altså alle ved hvad der sker og hvad den betyder. Hvordan skal niecen forældre lige forklare det, når barnet opfanger, at det er hendes navn på onkels arm.

Nemlig, lige mine tanker, hun bliver en dag 16, hvor han nok har sine egne børn og hun har søskende, hvilke tanker vil det ikke give, både hende, men også alle andre.

Den er jeg med på, kun egne børns navne.

Mener du helt seriøst, at fordi han har sin nieces navn tatoveret, så kan han nærmest kun være pædofil?!

Ja undskyld, men det er da for meget.

Min lillebror (20 år) er meget glad for min datter på 3 måneder, jeg ville ALDRIG tænke, at han har pillet ved hende eller lignende hvis han valgte at få hendes navn tatoveret, det er da bare sødt?

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Mener du helt seriøst, at fordi han har sin nieces navn tatoveret, så kan han nærmest kun være pædofil?!

Ja undskyld, men det er da for meget.

Min lillebror (20 år) er meget glad for min datter på 3 måneder, jeg ville ALDRIG tænke, at han har pillet ved hende eller lignende hvis han valgte at få hendes navn tatoveret, det er da bare sødt?

Nej, læs hvad jeg skriver, det giver lige en, puha følelse, men tror da bestemt ikke han vil gøre hende noget, men det virker bare forkert, han gør det uden familien ved det og pigen skal lige så meget leve med det. Synes det skulle være noget barnet også kunne sige fra overfor, uanset om det er tante eller onkel den vil have en tatovering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.