Så småbløder jeg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

hvordan går det med dig?

Stadigvæk bruntudlåd med en slags tråde.. sorry for detaljerne .. men ingen frisk blødning.. den kommer faktisk bare for at gå igen .. Mærkeligt system jeg har her.. Ringer til min gyn idag og hører om der er mulighed for at komme derop imorgen tidlig.. Så jeg ikke går weekenden i møde i uvished .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

nej jeg fik ikke ringet igår da jeg ville give det en chance for at stoppe... men det bliver desværre ved.. det kommer og går som det passer det... 

Så jeg ringer idag og forhører om jeg kan komme derop imorgen .. Så jeg ikke skal gå weekenden over og være bekymret.. 

Øv øv øv, hvor er det bare træls altså.. Håber alt er som det skal være, og at du så "bare" er en af "dem" der bløder i starten af graviditeten.. 

Anmeld

8. marts 2012

jeanne-skat

det da irreterede det skal være sådan

håber det bedste for dig

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Øv øv øv, hvor er det bare træls altså.. Håber alt er som det skal være, og at du så "bare" er en af "dem" der bløder i starten af graviditeten.. 

status QUO, same, same, småblødning. Ser heldvis spiren i morgen 8.15 har jeg fået en tid.. Håber alt er normalt! .. Ydermere måtte jeg en tur til Egen læge idag fordi jeg længe har døjet med røde plamager på kroppen der kløede, og idag begyndte min overlæbe at HÆVE!!! Jeg er åbenbart Allergisk over for den hjertemagnyl jeg får, for at holde på foster . Livstruende allergisk.. Puha! Så godt jeg skal til gyn imorgen og spørge om der er noget andet blodfortyndende der kan bruges  Gider snart ikke flere Komplikationer! 

Anmeld

8. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

status QUO, same, same, småblødning. Ser heldvis spiren i morgen 8.15 har jeg fået en tid.. Håber alt er normalt! .. Ydermere måtte jeg en tur til Egen læge idag fordi jeg længe har døjet med røde plamager på kroppen der kløede, og idag begyndte min overlæbe at HÆVE!!! Jeg er åbenbart Allergisk over for den hjertemagnyl jeg får, for at holde på foster . Livstruende allergisk.. Puha! Så godt jeg skal til gyn imorgen og spørge om der er noget andet blodfortyndende der kan bruges  Gider snart ikke flere Komplikationer! 

Ej, puha, det lyder da også som en hård omgang du er igennem! Og så lige en gang allergi oveni - øv, hvor er det skod..

Håber alt går godt hos gynækologen imorgen, og at de finder en løsning på allergiproblematikken! 

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Ej, puha, det lyder da også som en hård omgang du er igennem! Og så lige en gang allergi oveni - øv, hvor er det skod..

Håber alt går godt hos gynækologen imorgen, og at de finder en løsning på allergiproblematikken! 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.