Så småbløder jeg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Camillos

AnneP skriver:

Hejsa søde!

Håber alt er som det skal!

Sad for nogen tid siden og snakkede med en kollega! -som fortalte at hun under begge hendes graviditeter havde blødt. (Når hun bliver gravid, udvikler hun en blødersygdom, som forsvinder igen efter fødsel) ved godt det lyder mystisk og det er absolut ikke for at skræmme dig, men måske skulle lægen teste om det er det der sker!

1000vis af varme

Tak , Ja og så er der nogle der bare bløder lidt og det er meget normalt..  

Synes bare det er svært at tro på med min forhistorie hvor jeg har haft 4MA, som alle sammen har vist sig som småblødning til mere blødning... hvor jeg så ikke har kunne udstøde de fostre der har været gået til .. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

AnneP

Camillos skriver:

Tak , Ja og så er der nogle der bare bløder lidt og det er meget normalt..  

Synes bare det er svært at tro på med min forhistorie hvor jeg har haft 4MA, som alle sammen har vist sig som småblødning til mere blødning... hvor jeg så ikke har kunne udstøde de fostre der har været gået til .. .

Kan godt forstå dig! -det er da bare noget L**T!

du får ihvertfald en masse  og  herfra!

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

AnneP skriver:

Kan godt forstå dig! -det er da bare noget L**T!

du får ihvertfald en masse  og  herfra!

Tusind tak det varmer alt sammen !!

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Nu er det næsten stoppet igen ... dvs bare brunt udflåd.. og så vil hun ikke se mig.. det skal være frisk blødning.. 

Må bare tage den med ro .. og håbe min spirer har det godt

Orh søde. Det er så svært at stå i din situation med den historik du har. Men hold op du tager det flot. <3
Ja du må bare tro på at din spire vokser og har det godt.

Positive tanker din vej..

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh søde. Det er så svært at stå i din situation med den historik du har. Men hold op du tager det flot. <3
Ja du må bare tro på at din spire vokser og har det godt.

Positive tanker din vej..

Jeg er fuldstændig situations lammet i øjeblikket.. magter ikke vaske op, støvsuge bade eller noget andet ... skal virkelig tage mig sammen til alle tingene.. synes ikke rigtig jeg tager det så flot  ville allerhelst sove hele tiden ..

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er fuldstændig situations lammet i øjeblikket.. magter ikke vaske op, støvsuge bade eller noget andet ... skal virkelig tage mig sammen til alle tingene.. synes ikke rigtig jeg tager det så flot  ville allerhelst sove hele tiden ..

Det er også helt okay.. Du skal acceptere at kroppen skal slappe af.. Du skal ihvertfald ikke overanstrenge dig når nu du bløder on/off hele tiden..og det er jeg sikker på din mand/kæreste godt forstår..
Så læg du dig ind i sengen og slap af. Lad vær med at spekulere på andres forventninger til dig.
Jeg ved hvor meget det betyder..

jeg er i skole for første gang idag siden jeg mistede.. JEg ahr været bænket til sengen.. JEg har haft sååå svært ved at acceptere det, men er glad for jeg lyttede til mig selv..
Jeg tog faktisk i skole sidste onsdag, men måtte tage hjem pga smerter, stress og jeg var så ked af det.
Jeg troede min gruppe forventede at jeg kom. Idag siger de til mig: DU SER GODT UD. Du lignede lort sidste onsdag , det er godt du har taget dig tid til at komme over det. Værsgo her er vores notater. osv. osv.

Min lille historie ovenfor skal få dig til at huske. DET ER HELT OKAY AT HAVE ØV DAGE I SENGEN!!!!

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Øv øv!! Jeg blødte selv i lidt over 1 måned i min anden graviditet... Har nu en datter på 5 mdr... 

Jeg havde det rigtig dårligt i den tid jeg blødte, jeg var møghamrende bekymret hver dag det stod på.... Og tænkte det kunne ikke passe jeg skulle bløde så længe og så meget... Jeg ringede til lægen hver og fortalte at jeg var bekymret... Hun sagde så længe jeg ikke havde smerter var der ikke noget at være bekymret for.... 

Jeg kom til 2 ekstra scanninger pga blødningen og de kunne intet finde hvad der var årsagen til det... De hældte mest til at det var sarte slimhinder.... 

Det stoppede igen da jeg var i 17/18 uge... Der omkring... Hov ja det startede med at bløde da jeg var 11+5 tror jeg det var... Kan ikke huske det præcis... 

I min første graviditet blødte jeg også men slet ikke så længe som i anden graviditet.... 

Håber det snart stopper hos dig... Hvor langt er du henne? 

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er også helt okay.. Du skal acceptere at kroppen skal slappe af.. Du skal ihvertfald ikke overanstrenge dig når nu du bløder on/off hele tiden..og det er jeg sikker på din mand/kæreste godt forstår..
Så læg du dig ind i sengen og slap af. Lad vær med at spekulere på andres forventninger til dig.
Jeg ved hvor meget det betyder..

jeg er i skole for første gang idag siden jeg mistede.. JEg ahr været bænket til sengen.. JEg har haft sååå svært ved at acceptere det, men er glad for jeg lyttede til mig selv..
Jeg tog faktisk i skole sidste onsdag, men måtte tage hjem pga smerter, stress og jeg var så ked af det.
Jeg troede min gruppe forventede at jeg kom. Idag siger de til mig: DU SER GODT UD. Du lignede lort sidste onsdag , det er godt du har taget dig tid til at komme over det. Værsgo her er vores notater. osv. osv.

Min lille historie ovenfor skal få dig til at huske. DET ER HELT OKAY AT HAVE ØV DAGE I SENGEN!!!!

Tak søde.. Ja det er helt okay, jeg ved det godt.. er  bare så bange for Jobbet ikke accepterer det 

Har en masse hængepatier en elev jeg skulle slut evaluere imorgen Bla. for hun kan bestå.. 

Min gyn sagde jeg ikke måtte melde mig rask når jeg havde bare den brune udflåd og den har jeg altså.. Når jeg skal melde mig rask er det dagen før kl 12... og det er jo svært at sige hvornår det stoppet hvis det stopper. 

Gode kammerater du havde der! hvor var det flot! Og godt du ventede og lyttede til din krop 

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Mira0911 skriver:

Øv øv!! Jeg blødte selv i lidt over 1 måned i min anden graviditet... Har nu en datter på 5 mdr... 

Jeg havde det rigtig dårligt i den tid jeg blødte, jeg var møghamrende bekymret hver dag det stod på.... Og tænkte det kunne ikke passe jeg skulle bløde så længe og så meget... Jeg ringede til lægen hver og fortalte at jeg var bekymret... Hun sagde så længe jeg ikke havde smerter var der ikke noget at være bekymret for.... 

Jeg kom til 2 ekstra scanninger pga blødningen og de kunne intet finde hvad der var årsagen til det... De hældte mest til at det var sarte slimhinder.... 

Det stoppede igen da jeg var i 17/18 uge... Der omkring... Hov ja det startede med at bløde da jeg var 11+5 tror jeg det var... Kan ikke huske det præcis... 

I min første graviditet blødte jeg også men slet ikke så længe som i anden graviditet.... 

Håber det snart stopper hos dig... Hvor langt er du henne? 

jeg er 7+3 henne idag forhåbentlig... Blev sat 3 dage tilbage i termin sidst jeg blev scannet... Bebs var vokset og der var stadigvæk hjerteblink, men havde faktisk formodet jeg var 7+4 henne i mandags. 

Håber det er scanningen sidste gang der har taget fejl ..

Okay, jamen jeg bløder ikke meget. Har oplevet 4 MA før, hvor jeg har blødt lidt mere end jeg gør nu, men ikke har kunne afstøde det Døde foster.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.