Frk-Lotusblomst skriver:
Op i rumpen med jobbet.. Hvisde selv stod i en sådan situation ville de forstå.. Det gør de bare ikke..
Det er nemmere sagt ens gjort fordi jeg jo ved jeg selv er meget pigtopfyldende overfor mit arbejde..
Du er ikke syg, me du har brug for afslapning!!!!! Ingen dårig samvittighed, det stresser.. Du melder dig først rask når du er 100 på at du ikke bløder, både frisk og brunt!
Det var egentlig også tidligt du skal melde dig rask.. :s
Ja det var dejligt.. Det har givet mig en helt anden ro..
Ja, ved godt det ikke er nemt ... Men i mit job kan vi jo så heller ikke holde os i ro, eller blive skånet. Havde meldt ud for mine kollegaer at jeg skulle skånes efter sidste søndag for 14 dage siden, var jeg i aftenvagt og kun 2 på arbejde. Da jeg havde gået lørdag havde jeg lidt ubehag, og søndag blev det værre over lænden, og da begyndte jeg at bløde.
Så havde jeg et par sygedage indtil det stoppede og der var ingenting på papiret. Så arbejdede jeg 3 dage sidste uge, uden problemer. Så stødte jeg ind i en weekend vagt hvor vi kun var 2 på DAGHOLD. Lørdag og Søndag, og Bum søndag startede jeg forfra med at bløde!
Tror simpelthen ikke jeg kan holde til det job tidligt i graviditeten... De andre gang e jeg har aborteret har jeg været inde for samme fag. Selvom jeg har blødt de andre gange har min læge sagt: Du skal bare gøre som du plejer, man kan hverkend gøre fra eller til 
Nu har jeg i det mindste fået afvide af en læge jeg skal tage den med ro
Anmeld