Så småbløder jeg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Tak søde.. Ja det er helt okay, jeg ved det godt.. er  bare så bange for Jobbet ikke accepterer det 

Har en masse hængepatier en elev jeg skulle slut evaluere imorgen Bla. for hun kan bestå.. 

Min gyn sagde jeg ikke måtte melde mig rask når jeg havde bare den brune udflåd og den har jeg altså.. Når jeg skal melde mig rask er det dagen før kl 12... og det er jo svært at sige hvornår det stoppet hvis det stopper. 

Gode kammerater du havde der! hvor var det flot! Og godt du ventede og lyttede til din krop 

Op i rumpen med jobbet.. Hvisde selv stod i en sådan situation ville de forstå.. Det gør de bare ikke..
Det er nemmere sagt ens gjort fordi jeg jo ved jeg selv er meget pigtopfyldende overfor mit arbejde..

Du er ikke syg, me du har brug for afslapning!!!!! Ingen dårig samvittighed, det stresser.. Du melder dig først rask når du er 100 på at du ikke bløder, både frisk og brunt!
Det var egentlig også tidligt du skal melde dig rask.. :s

Ja det var dejligt.. Det har givet mig en helt anden ro..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Op i rumpen med jobbet.. Hvisde selv stod i en sådan situation ville de forstå.. Det gør de bare ikke..
Det er nemmere sagt ens gjort fordi jeg jo ved jeg selv er meget pigtopfyldende overfor mit arbejde..

Du er ikke syg, me du har brug for afslapning!!!!! Ingen dårig samvittighed, det stresser.. Du melder dig først rask når du er 100 på at du ikke bløder, både frisk og brunt!
Det var egentlig også tidligt du skal melde dig rask.. :s

Ja det var dejligt.. Det har givet mig en helt anden ro..

Ja, ved godt det ikke er nemt ... Men i mit job kan vi jo så heller ikke holde os i ro, eller blive skånet. Havde meldt ud for mine kollegaer at jeg skulle skånes efter sidste søndag for 14 dage siden, var jeg i aftenvagt og kun 2 på arbejde. Da jeg havde gået lørdag havde jeg lidt ubehag, og søndag blev det værre over lænden, og da begyndte jeg at bløde.

Så havde jeg et par sygedage indtil det stoppede og der var ingenting på papiret. Så arbejdede jeg 3 dage sidste uge, uden problemer. Så stødte jeg ind i en weekend vagt hvor vi kun var 2 på DAGHOLD. Lørdag og Søndag, og Bum søndag startede jeg forfra med at bløde!

Tror simpelthen ikke jeg kan holde til det job tidligt i graviditeten... De andre gang e jeg har aborteret har jeg været inde for samme fag. Selvom jeg har blødt de andre gange har min læge sagt: Du skal bare gøre som du plejer, man kan hverkend gøre fra eller til 

Nu har jeg i det mindste fået afvide af en læge jeg skal tage den med ro

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Ja, ved godt det ikke er nemt ... Men i mit job kan vi jo så heller ikke holde os i ro, eller blive skånet. Havde meldt ud for mine kollegaer at jeg skulle skånes efter sidste søndag for 14 dage siden, var jeg i aftenvagt og kun 2 på arbejde. Da jeg havde gået lørdag havde jeg lidt ubehag, og søndag blev det værre over lænden, og da begyndte jeg at bløde.

Så havde jeg et par sygedage indtil det stoppede og der var ingenting på papiret. Så arbejdede jeg 3 dage sidste uge, uden problemer. Så stødte jeg ind i en weekend vagt hvor vi kun var 2 på DAGHOLD. Lørdag og Søndag, og Bum søndag startede jeg forfra med at bløde!

Tror simpelthen ikke jeg kan holde til det job tidligt i graviditeten... De andre gang e jeg har aborteret har jeg været inde for samme fag. Selvom jeg har blødt de andre gange har min læge sagt: Du skal bare gøre som du plejer, man kan hverkend gøre fra eller til 

Nu har jeg i det mindste fået afvide af en læge jeg skal tage den med ro

Så vil jeg altså mene du skal sygemeldes i den usikre periode. Det lyder jo klart til at anstregelserne får dig til at bløde.
Det er ikke sikkert det går galt. Men det vil sku da være rart at udelukke at det så er jobbet der gør det..

Jeg ville snakke med min læge om det igen.. og fortælle om de konstante blødninger når du har arbejdet..
For jo, det kan faktisk gøre til eller fra. Det kan godt ske 98% aborter er grundet kromosomfejl, men de sidste 2 % er altså noget andet. Og det kan være anstrengelse ved arbejdet.

<3

Læste lige nu at en læge har sagt til dig du skal tage den med ro.. 

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Så vil jeg altså mene du skal sygemeldes i den usikre periode. Det lyder jo klart til at anstregelserne får dig til at bløde.
Det er ikke sikkert det går galt. Men det vil sku da være rart at udelukke at det så er jobbet der gør det..

Jeg ville snakke med min læge om det igen.. og fortælle om de konstante blødninger når du har arbejdet..
For jo, det kan faktisk gøre til eller fra. Det kan godt ske 98% aborter er grundet kromosomfejl, men de sidste 2 % er altså noget andet. Og det kan være anstrengelse ved arbejdet.

<3

Læste lige nu at en læge har sagt til dig du skal tage den med ro.. 

Ja. jeg tror også jeg tager den op med min Gyn på mandag når jeg fortæller hende hvordan jeg har blødt osv.. Håber bare den lille spirer har det godt derinde

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja. jeg tror også jeg tager den op med min Gyn på mandag når jeg fortæller hende hvordan jeg har blødt osv.. Håber bare den lille spirer har det godt derinde

Det var godt...

Jeg krydser ihvertfald..

Anmeld

7. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Nej det er Okay ... må vidst bare lærer at slappe lidt af... Og tak

ingen frisk blødning nu.... brunt brunt udflåd fatter ikke min krop .. vi må alle sammen  for at min spirer har det godt.. 

Pyh, det er da et godt tegn, at det er stoppet igen! Har du snakket med din gyn i dag? (:

Anmeld

7. marts 2012

Nessie

Camillos skriver:

nej man kan bare ikke få lov at glæde sig.. sådan noget L... er så træt af det... 

Man har allermest lyst til at grave sig ned og lade andre gå på toilettet for en, så man ikke sad og analyserede papiret hver gang 

Det er helt utroligt, som toiletpapir kan blive nærstuderet de første uger

Men er jo nærmest helt lettet,hver gang der ingen blod er.
Egentlig lidt fjollet i mit tilfælde. For har jo før prøvet at fosteret er gået til, men ingen blod

Anmeld

7. marts 2012

jeanne-skat

hvordan går det med dig?

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det er helt utroligt, som toiletpapir kan blive nærstuderet de første uger

Men er jo nærmest helt lettet,hver gang der ingen blod er.
Egentlig lidt fjollet i mit tilfælde. For har jo før prøvet at fosteret er gået til, men ingen blod

Held og lykke idag! ... 

Ja det er utroligt hvor meget papiret kan blive nærstuderet .. hele tiden.. æv altså ..

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Pyh, det er da et godt tegn, at det er stoppet igen! Har du snakket med din gyn i dag? (:

nej jeg fik ikke ringet igår da jeg ville give det en chance for at stoppe... men det bliver desværre ved.. det kommer og går som det passer det... 

Så jeg ringer idag og forhører om jeg kan komme derop imorgen .. Så jeg ikke skal gå weekenden over og være bekymret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.