Så småbløder jeg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.994 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Camillos

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Åh, er ked af, at du aldrig kan få mere end et par timers ro.. ØV, hvor er det bare møg træls altså.. 

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

ØV hvor træls

For at det bare er nogle blodkar der er sprunget..

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Åh, er ked af, at du aldrig kan få mere end et par timers ro.. ØV, hvor er det bare møg træls altså.. 

Ja det synes jeg også og det bekymrer mig utrolig meget at det bliver ved.. hvis det nu bare gad at stoppe så jeg var sikker på det ikke blev en abort.. forstår intet. Har været helt passiv idag, er sygemeldt Pga Blødning. Skal arbejde igen når det stopper .. men gør det nogensinde det.. og øv hvor jeg bare slet ikke føler overskud til bare at tage opvasken eller gå ned med skraldespanden, fordi jeg efterhånden er så Angst for det hele 

er godt nok træt af det altså 

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

nettemor skriver:

ØV hvor træls

For at det bare er nogle blodkar der er sprunget..

... det burde bare ikke kunne lade sig gøre når jeg inenting har lavet..

Anmeld

6. marts 2012

Nettemor

Camillos skriver:

... det burde bare ikke kunne lade sig gøre når jeg inenting har lavet..

Nej det skulle man jo ikke mene  Har ikke så meget forstand på det. Men kan det ikke være fra det samme som sidst???

Anmeld

6. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja det synes jeg også og det bekymrer mig utrolig meget at det bliver ved.. hvis det nu bare gad at stoppe så jeg var sikker på det ikke blev en abort.. forstår intet. Har været helt passiv idag, er sygemeldt Pga Blødning. Skal arbejde igen når det stopper .. men gør det nogensinde det.. og øv hvor jeg bare slet ikke føler overskud til bare at tage opvasken eller gå ned med skraldespanden, fordi jeg efterhånden er så Angst for det hele 

er godt nok træt af det altså 

Øv øv øv, hvor er det bare noget rigtig møg altså.. Men forstår udemærket, at du intet kan overskue i disse dage - det er helt naturligt.. Ih, hvor jeg altså håber, at det er harmløst, og at al den modgang snart pakker sammen og bliver væk!

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige, for at muntre dig lidt op..

Anmeld

6. marts 2012

jeanne-skat

6. marts 2012

norenberg

sådan har alle mine graviditeter været hele vejen igennem....man er til sidst et helt nervevrag....de har aldrig kunne finde ud hvorfor og hvor det kom fra,men i dag sidder jeg med tre dejlige unger...så håber det bedste for dig også....

Anmeld

6. marts 2012

Muffinmus

For mig er blod lig med abort...

Dog ikke den her gang:-)

Blødte on off i 3 ugers tid den her gang, fra uge 7 til og med uge 10.

Og købte 3 tidlige scanninger for at se liv derinde. ...og det var der hver gang. Ingen forklaring andet end jeg måske har haft sarte slimhinder eller noget, men hun er da blevet derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.