Så småbløder jeg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Nessie

Ååååhhhh nej altså 

Man skal bare ikke have lov til at gå og glæde sig vel?

Håber virkelig at det ikke har nogen betydning, og at det stopper hurtigt igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Ej hvor er det træls for dig søde! Håber det ikke er noget 

Jeg sender dig en masse gode tanker 

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

åh ikke igen, havde godt nok håbet, snart at se et godt indlæg fra dig. øv hvor jeg føler med dig, håber den lille spire har det godt derinde og alt er som det skal være
kæmpe kram herfra

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Øv noget møj søde.. Men du er nødt til at holde fast i håber, nogle skal bare bløde. Men ejg ved det er svært med din historik..
Ring du til din søde gyn imorgen

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Øv øv øv, hvor er det bare noget rigtig møg altså.. Men forstår udemærket, at du intet kan overskue i disse dage - det er helt naturligt.. Ih, hvor jeg altså håber, at det er harmløst, og at al den modgang snart pakker sammen og bliver væk!

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige, for at muntre dig lidt op..

Nej det er Okay ... må vidst bare lærer at slappe lidt af... Og tak

ingen frisk blødning nu.... brunt brunt udflåd fatter ikke min krop .. vi må alle sammen  for at min spirer har det godt.. 

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv noget møj søde.. Men du er nødt til at holde fast i håber, nogle skal bare bløde. Men ejg ved det er svært med din historik..
Ring du til din søde gyn imorgen

Nu er det næsten stoppet igen ... dvs bare brunt udflåd.. og så vil hun ikke se mig.. det skal være frisk blødning.. 

Må bare tage den med ro .. og håbe min spirer har det godt

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Nessie skriver:

Ååååhhhh nej altså 

Man skal bare ikke have lov til at gå og glæde sig vel?

Håber virkelig at det ikke har nogen betydning, og at det stopper hurtigt igen 

nej man kan bare ikke få lov at glæde sig.. sådan noget L... er så træt af det... 

Man har allermest lyst til at grave sig ned og lade andre gå på toilettet for en, så man ikke sad og analyserede papiret hver gang 

Anmeld

7. marts 2012

mortilnoahogmelina

Stort kram til dig .

Hold kæft hvor jeg føler med dig .

Ved præcis hvordan du har det .

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

norenberg skriver:

sådan har alle mine graviditeter været hele vejen igennem....man er til sidst et helt nervevrag....de har aldrig kunne finde ud hvorfor og hvor det kom fra,men i dag sidder jeg med tre dejlige unger...så håber det bedste for dig også....

Tak og ja man er et nervevrag uden lige !! 

Okay så kan det være min krop bare reagerer sådan, men har bare prøvet 4 MA , som alle sammen er startet på denne måde... bortset fra jeg har blødt mere de andre gange 

Anmeld

7. marts 2012

AnneP

Camillos skriver:

Frisk blod! min krop er overhovedet ikke naturlig... hele dagen brundtudflåd med tråde.. nu friskere blødning.. samme mønster igen igen .. Må ringe til min gyn imorgen igen .. 

Ihhhhh hvorfor kan det ikke bare være en normal graviditet.. ALTSÅ!

Hejsa søde!

Håber alt er som det skal!

Sad for nogen tid siden og snakkede med en kollega! -som fortalte at hun under begge hendes graviditeter havde blødt. (Når hun bliver gravid, udvikler hun en blødersygdom, som forsvinder igen efter fødsel) ved godt det lyder mystisk og det er absolut ikke for at skræmme dig, men måske skulle lægen teste om det er det der sker!

1000vis af varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.