Fravælgelse af familiemedlem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

Min mand har bare aldrig ytret sig tidligere. Men denne situation var dråben for ham. 

Broren har dog lidt under at min mand har været hård kriminel. Men dette har intet med dette at gøre. Min mand har også om nogen været i stand til at undskylde, reflektere og vende hele sit liv rundt siden og er gået fra at være i inderkredsen af HA, stofmisbruger og arbejder nu som pædagog. Han ved om nogen hvad det vil sige at have en far der fysisk og psykisk truer. De har ikke samme far. Min mands far er død for mange år siden. Så når han ser noget der tangerer ikke at være ok, og ser det ofte nok så reagerer han. Og ja du har fuldstændig ret. Der er MANGE faktorer der spiller ind. Det er bare svært at sidde og se min mand blive valgt fra og hans "far" der går i forsvarsposition når han ringer, af frygt for at det er noget om den situation han skal tage stilling til. Selvom det handler óm noget helt andet. Ja idag var det bare om pensionsopsparing. Og som min mand siger, i hjertet er han jo ikke helt hans søn  

jeg prøver ikke at forsvare din mands bror, nu ved jeg jo ikke hvad de har gjort som gjorde i kommenterede på opdragelsen. Det kan jo være de bare føler sig meget trådt over tæerne, og kød lidt i et andet indlæg som at det var generelt de blev kommenteret i familien, og hvis de hver gang har skulle høre negativt om deres valg i opdragelse, så kan det jo sagtens være det var dråben for dem, og det så var din bror det gik ud over

jeg kan også bare se den lidt fra begge sider, fordi jeg selv har stået i flere situationer hvor vi fik kommentarer, dog fra de samme personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.