Jeg kan sagtens forstå deres reaktion, eller rettere sagt; RETNINGEN af deres reaktion. For jeg ville personligt blive både sur og ked af det, hvis min opdragelse af mit eget barn blev rettet på sådan til offentlig skue. I det hele taget synes jeg jo opdragelse i det store og hele bør være helt op til forældrene, og ikke noget andre skal blande sig i som sådan.
Ville synes det var helt okay, hvis din mand havde luftet hans mening omkring det for sin bror efterfølgende, dog IKKE via brev (det virker så banalt og helt forkert for mig når det omhandler noget så følsomt som opdragelse). Havde broren så ikke kunne bruge det til noget, så ville jeg mene din mand skulle lade den ligge der. Selvfølgelig kommer det an på hvad det handler om, for er det vold el. lign., så er det jo en helt helt anden sag!
Når alt det så er sagt, så synes jeg de overdriver gevaldigt... synes slet ikke de behøver at afskrive jer, det burde være nok at bede jer blande jer uden om deres opdragelse af deres barn.
Dog vil mit bud være at de nok ligeså langsomt vil komme krybende tilbage om noget tid.... de indser nok at de har overdrevet det!
Anmeld