lorte spadser krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

For at kunne måle et lille foster skal det være stort nok.. Hvilke jo er meget logisk.. 

Og der er jeg næsten 110 % sikker på du skal være i uge 8 før man kan lave et lille mål på det lille foster.. 

og fra uge 12 kan man rigtig lave et mål for der er fosteret udviklet sig til en lille baby som bare skal vokse sig stor og stærk. 

Okay . Det gav lidt mere ro i sindet .
Så der er nok slet ikk noget galt med min lille spire i maven . Jeg håber .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Det havde jeg os 1 gang . Og på en måde havde jeg det os idag . Men alligevel vil jeg bare have at der er liv der inde .

Ja det er sp træls først at være hjemme kl 22

Ja, det er altid godt at holde et positiv sind, så længe du bare husker at det kan ske det går galt..Så chokket ikk blvier større end nødvendigt..
Men jeg krydser helt 100 for at det bare er en langsom starter.

Kan godt forstå det er belastende at være hjemme så sent..

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Okay . Det gav lidt mere ro i sindet .
Så der er nok slet ikk noget galt med min lille spire i maven . Jeg håber .

Tror generalt mange gravide kvinder vil have den samme tanke som du har efter en abort. Især når det drejer sig om en spontan abort.. 

Og de første 12 uger føles som 1000 lange år.. og når man så får lov og se den lille trold ved en nakkefoldsscanning, så kan man næsten ikke vente til man mærke små spark osv.. 

Tiden føles meget lang, det gør den.. Men tror faktisk at tiden kan føles mindre lang hvis man har nogen og snakke med om det.. Nogen som kan give en ro i sindet hvis man er bange og nervøs.. 

Anmeld

6. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

VistHverveHvad helved er der fælt med min lorte krop ??
Arh hvor er det frustrerende .
Jeg blev gravid i oktober sidste år endte desværre i en MA i december .
Nu er jeg igen i lykkelig omstændigheder , skulle være 6+4.
Men har idag været til scanning da jeg blødte meget lidt i fredags
Og Fandme om jeg ikk sjæl hele forløbet igennem som sidst , der var ikk med sikkerhed noget hjerte blink idag .
Så nu er Jeh startet id med bp idag og torsdag og så skal jeg scannes igen tirsdag .

Hvorfor kan der ikk bare leve et foster i mig . Jeg går snart psykisk ned op det her jeg magter ik at skulle igennem endnu en abort af en form . Jeg vil bare have en lille bebs i maven
Sp giv os dog i det mindste noget medvind .

Arh er så ked af det . .

Hvis du er 6+4 kan man ikke forvente hjerteblink. Det er først fra 7+0 sir de på fertilitetsklinikken. Kunne de slet ikke se foster? Sender dig varme tanker. Ved godt hvor hårdt det er

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

ttrtro

Ja, det er altid godt at holde et positiv sind, så længe du bare husker at det kan ske det går galt..Så chokket ikk blvier større end nødvendigt..
Men jeg krydser helt 100 for at det bare er en langsom starter.

Kan godt forstå det er belastende at være hjemme så sent..

Ja og tro møg det husker jeg bestemt .
Og hvor er du bare sød . Jeg håber virkelig du har ret .

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

Tror generalt mange gravide kvinder vil have den samme tanke som du har efter en abort. Især når det drejer sig om en spontan abort.. 

Og de første 12 uger føles som 1000 lange år.. og når man så får lov og se den lille trold ved en nakkefoldsscanning, så kan man næsten ikke vente til man mærke små spark osv.. 

Tiden føles meget lang, det gør den.. Men tror faktisk at tiden kan føles mindre lang hvis man har nogen og snakke med om det.. Nogen som kan give en ro i sindet hvis man er bange og nervøs.. 

Jaa det har du helt ret i .

Men af flere årsager har jeg valgt at dette skulle være hemmeligt til uge 12.

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Hvis du er 6+4 kan man ikke forvente hjerteblink. Det er først fra 7+0 sir de på fertilitetsklinikken. Kunne de slet ikke se foster? Sender dig varme tanker. Ved godt hvor hårdt det er

Jo hun kunne se noget men det var så lille at hun ikke kunne måle på det desværre .
Og ville derfor ik sige med sikkerhed at det vat et foster .

Og tusind tak

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja og tro møg det husker jeg bestemt .
Og hvor er du bare sød . Jeg håber virkelig du har ret .

Det var godt.

Jeg håber jo bare det bedste for folk. Det er aldrig sjovt at stå i en situation som i gør nu..

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var godt.

Jeg håber jo bare det bedste for folk. Det er aldrig sjovt at stå i en situation som i gør nu..

Nej det er det bestemt ikk .

Og endnu engang tak .

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nej det er det bestemt ikk .

Og endnu engang tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.