lorte spadser krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

OOk

jeg var 7+4 tror jeg da jeg skulle til kontrol for at se om der var et foster og om det var et levende og om det sad hvor det skulle.. 

Ved godt tiden kan føles som 100 år. Og det går SÅ lang somt. Men jo mere du stresser jo mere påvirker det din krop.. 

En afslappet krop har nemmer ved at holde på et lille barn.. Jeg ved det svært og tænke positivt når man har stået hvor du står igen. 

Nus din mave, tal til din baby, forkæl dig selv lidt. For tanker lidt væk fra det hele. 

Okay . Jamen så er der jo håb .
Jeg vil prøve at glæde mig i stedet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Nej 2 gang . Jeg har en lille en i forvejen og da den var 4 måneder blev jeg gravid trods prævention . Så valgte at få det fjernet den største fejl i mit liv efter jeg gennemlevet alt det her . Men den bedste på daværende tidspunkt .

Ja jeg er så bare elev er færdig om 2 måneder .

Okay. Øv ja, kan godt forstå du fortryder at have fået den abort. Men det var det bedste for jer dengang. Det må du tænke på!!!!!!!!

Okay. Så må du tænke på de nemt kan erstatte dig idag. Du er ikke virkelig behøvet selvom du har en opgave du skal lave..

Skal du så blvie der om 2 måneder? Eller

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Okay. Øv ja, kan godt forstå du fortryder at have fået den abort. Men det var det bedste for jer dengang. Det må du tænke på!!!!!!!!

Okay. Så må du tænke på de nemt kan erstatte dig idag. Du er ikke virkelig behøvet selvom du har en opgave du skal lave..

Skal du så blvie der om 2 måneder? Eller

Ja det ved jeg .

Jeg ved ikk hvorfor men noget siger mig alt er som det skal være men at min lille spire bare ikk er sp stor endnu . Ja det kom lige til mig fra en klar himmel .

Nej jeg ønsker ikk selv at blive da det er skød arbejds tider og jeg er heller ikk glad for mit arbejde .

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja det ved jeg .

Jeg ved ikk hvorfor men noget siger mig alt er som det skal være men at min lille spire bare ikk er sp stor endnu . Ja det kom lige til mig fra en klar himmel .

Nej jeg ønsker ikk selv at blive da det er skød arbejds tider og jeg er heller ikk glad for mit arbejde .

Det er ejg glad for at høre. Godt du ahr den indstilling. Og så må jeg lige sige at jeg havde en KLAR intuition der sagde mig ngoet var galt.. Det havde jeg også 1. gang.. Så når nu din intuition siger noget andet så er det jo dejligt.

Kender alt til de trælse arbejdstider. MEn det er da godt du er afklaret med at det ikke er der du skal være..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Dethhahavhavdhavde

Det er ejg glad for at høre. Godt du ahr den indstilling. Og så må jeg lige sige at jeg havde en KLAR intuition der sagde mig ngoet var galt.. Det havde jeg også 1. gang.. Så når nu din intuition siger noget andet så er det jo dejligt.

Kender alt til de trælse arbejdstider. MEn det er da godt du er afklaret med at det ikke er der du skal være..

Det havde jeg os 1 gang . Og på en måde havde jeg det os idag . Men alligevel vil jeg bare have at der er liv der inde .

Ja det er sp træls først at være hjemme kl 22

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Okay . Jamen så er der jo håb .
Jeg vil prøve at glæde mig i stedet .

Man kan altid undersøge på nettet.. 

Men i følge de fleste læger osv. skal man være tæt på de 8 uger henne før man rigtig kan høre det lille hjerte slå..

Nogen kan dog os først høre det senere hen, men det kan der være forskellige grunde til.. Men tænk positiv...

Så længe du ikke har blødt kraftigt og har mange smerter. Så er dit barn det godt.. Det er det de fleste læge, JM vil sige til dig..

Og et andet godt råd.. Din baby vil ALTID have det godt så længe du os har det godt.. Mener, så længe du ikke blir alvorligt syg, meget høj feber uden grund, kraftige mave smerter osv. så har din baby det godt..

bare et godt råd..  Det er altid svært og  forholde sig til der lægger en baby i maven man ikke kan se eller røre, og tænker har den det godt osv. men har du det godt, har din baby det os godt.

har været igennem 3 graviditer og jeg haft samme bekymringer hver gang. Har den lille det godt osv. og fik af vide hver gang. Så længe jeg har det godt har baby det godt.  

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

Man kan altid undersøge på nettet.. 

Men i følge de fleste læger osv. skal man være tæt på de 8 uger henne før man rigtig kan høre det lille hjerte slå..

Nogen kan dog os først høre det senere hen, men det kan der være forskellige grunde til.. Men tænk positiv...

Så længe du ikke har blødt kraftigt og har mange smerter. Så er dit barn det godt.. Det er det de fleste læge, JM vil sige til dig..

Og et andet godt råd.. Din baby vil ALTID have det godt så længe du os har det godt.. Mener, så længe du ikke blir alvorligt syg, meget høj feber uden grund, kraftige mave smerter osv. så har din baby det godt..

bare et godt råd..  Det er altid svært og  forholde sig til der lægger en baby i maven man ikke kan se eller røre, og tænker har den det godt osv. men har du det godt, har din baby det os godt.

har været igennem 3 graviditer og jeg haft samme bekymringer hver gang. Har den lille det godt osv. og fik af vide hver gang. Så længe jeg har det godt har baby det godt.  

Tusind tusind tak for dit svar meget brugbart .

Jeg må fokusere på det bedste og positive og satse på der er hjerte blink næste gang .

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Tusind tusind tak for dit svar meget brugbart .

Jeg må fokusere på det bedste og positive og satse på der er hjerte blink næste gang .

Et andet godt råd, Når du bliver scannet og JM/læge ikke lige kan finde hjertelyd så giv ham/hende tid til at lede. For den lille kan gemme sig det mest sjove steder i din mave.. 

Jeg har været til et kontrol og JM ledte og ledte og hun blev mere og mere underlig i hvoed, og jeg blev virkelig bange, og lige pludselige var der lyd. Og jeg blev helt lettet.. Det gjorde JM for den sags skyld os.. 

Men du må ikke opgive håb hvis der ikke er lyd lige med det samme der blir lagt en scanner på din mave.. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

Et andet godt råd, Når du bliver scannet og JM/læge ikke lige kan finde hjertelyd så giv ham/hende tid til at lede. For den lille kan gemme sig det mest sjove steder i din mave.. 

Jeg har været til et kontrol og JM ledte og ledte og hun blev mere og mere underlig i hvoed, og jeg blev virkelig bange, og lige pludselige var der lyd. Og jeg blev helt lettet.. Det gjorde JM for den sags skyld os.. 

Men du må ikke opgive håb hvis der ikke er lyd lige med det samme der blir lagt en scanner på din mave.. 

Opgiver heller ikk .
Hun ledte og ledte os idag og kom frem til hun bestemt ikk var sikker og ikk ville sige noget men kunne godt være et hjerte som slog .
Men Gun kunne ikk finde et foster hun kunne nåle .

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Opgiver heller ikk .
Hun ledte og ledte os idag og kom frem til hun bestemt ikk var sikker og ikk ville sige noget men kunne godt være et hjerte som slog .
Men Gun kunne ikk finde et foster hun kunne nåle .

For at kunne måle et lille foster skal det være stort nok.. Hvilke jo er meget logisk.. 

Og der er jeg næsten 110 % sikker på du skal være i uge 8 før man kan lave et lille mål på det lille foster.. 

og fra uge 12 kan man rigtig lave et mål for der er fosteret udviklet sig til en lille baby som bare skal vokse sig stor og stærk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.