lorte spadser krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

ÅÅÅr

Puuha, det var godt nok også længe.. Mit varede "kun" 3 uger. Det synes jeg var læææænge..

Det er rigtig svært at holde ved i håbet..

Så bliv hjemme. Meld dig syg! Jeg var på job den fredag hvor jeg lige, igen ahvde fået at vide, at bebs var død. Jeg brød helt sammen ude å sygehuset og græd hele vejen hjem, 45 min og så 30 min hjemme. Måtte samle mig, tage på job. Jeg gik og smågræd hele tiden derovre..

Årh ja det var ganske forfærdeligt og de har lovede det ikk bliver sådan den her gang hvis det er .

Ja har desværre lige ligget en uge . Går en opgave jeg skal have lavede da jeg er inder udd . Arh jeg nægter det bare ikk .

Synes alting et sp uretfærdige .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Årh ja det var ganske forfærdeligt og de har lovede det ikk bliver sådan den her gang hvis det er .

Ja har desværre lige ligget en uge . Går en opgave jeg skal have lavede da jeg er inder udd . Arh jeg nægter det bare ikk .

Synes alting et sp uretfærdige .

SÅ håber jeg de overholder det!!!!

Øv da.. Jeg ved helt hvordan du har det. For jeg følte mig også forpligtet til at tage på job den fredag. Der var ikke andre muligheder. Der var ingen der kunne dække over mig - arbejder i butik. Så som ansvarlig skulle jeg bare komme. Selvom jeg slet ikke magtede det..
Så jeg ved lige præcis hvordan du har det..

Det er det også. Man blvier ved med at stille spørgsmåpl om. HVORFOR!!!:.
jeg bliver spist af med at det er naturens gang og jeg skal være positiv fordi jeg er så ung og fordi jeg jo tydeligvis bliver hurtig gravid..
Og det eneste jeg tænker er: op i måsen med det, de dør jo indeni mig, så er det total ligegyldigt at jeg kan blvie hurtigt gravid..
Selvom jeg jo stadig er taknemlig over at blive hurtig gravid..

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jamen kan meget vel tænkes jeg er et par dage kortere henne end jeg tror .
Så du tidligt hjerte blink 6+ eller vat det bare et lille et ??

jeg så hjerteblink 6+4... men det er altså ikke alle der kan

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Okay . Læser bare om så mange der allerede kan se det 6+
Øh ja hun var os i tvivl om hun med sikkerhed kunne se et foster . Ved du hvornår man skal kunne det ??

Først og fremmest  

Jeg har prøvet lidt det samme.. Fik meget kraftige mave smerter, og kunne dårligt gå, så kom op og blev scannet, men de kunne ikke se så meget.. Der var en lille mørk prik som mindede om et foster, men ingen hjertelyd, og han kunne ikke se om fostered sad hvor det skulle, hvis det i det hele taget var et foster, selvom jeg havde en positiv test på jeg var gravid.. 

Fik af vide jeg skulle få en tid når jeg var 7+ før kunne han ikke gøre mere.. Jeg var 6+ da jeg var til scanning.. 

Så skulle ha taget blod prøve samme dag og ugen efter for at se om mine graviditets tal ville stige.. 

Så hold modet oppe. Når du er 7+ skal der være hjertelyd hvis der er en lille bebs i din mave.. Krydser finger for dig.. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

SÅ håber jeg de overholder det!!!!

Øv da.. Jeg ved helt hvordan du har det. For jeg følte mig også forpligtet til at tage på job den fredag. Der var ikke andre muligheder. Der var ingen der kunne dække over mig - arbejder i butik. Så som ansvarlig skulle jeg bare komme. Selvom jeg slet ikke magtede det..
Så jeg ved lige præcis hvordan du har det..

Det er det også. Man blvier ved med at stille spørgsmåpl om. HVORFOR!!!:.
jeg bliver spist af med at det er naturens gang og jeg skal være positiv fordi jeg er så ung og fordi jeg jo tydeligvis bliver hurtig gravid..
Og det eneste jeg tænker er: op i måsen med det, de dør jo indeni mig, så er det total ligegyldigt at jeg kan blvie hurtigt gravid..
Selvom jeg jo stadig er taknemlig over at blive hurtig gravid..

Ja arbejder selv i butik . Og har bestemt ikk en gærlig forståelig mandelig chef
Men ja jeg tror jeg bliver hjemme . Tror jeg er bedst for alle parter .

Hvis ikk de overholder det så får de rent udsagt en skriftlig klage den her gang .

Ja det gør man nemlig .

Ja jeg har bestemt heller ikk noget problem med at blive gravid det er 3 graviditet på 10 måneder . Men ja hvad pokker hjælper det som di selv siger når de ikk lever videre til termin og efterfølgende .

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

NNeNej

jeg så hjerteblink 6+4... men det er altså ikke alle der kan

Nej ved det godt .

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

norby skriver:

Først og fremmest  

Jeg har prøvet lidt det samme.. Fik meget kraftige mave smerter, og kunne dårligt gå, så kom op og blev scannet, men de kunne ikke se så meget.. Der var en lille mørk prik som mindede om et foster, men ingen hjertelyd, og han kunne ikke se om fostered sad hvor det skulle, hvis det i det hele taget var et foster, selvom jeg havde en positiv test på jeg var gravid.. 

Fik af vide jeg skulle få en tid når jeg var 7+ før kunne han ikke gøre mere.. Jeg var 6+ da jeg var til scanning.. 

Så skulle ha taget blod prøve samme dag og ugen efter for at se om mine graviditets tal ville stige.. 

Så hold modet oppe. Når du er 7+ skal der være hjertelyd hvis der er en lille bebs i din mave.. Krydser finger for dig.. 

Ka prøver at holde mødet oppe den her uge virker bare så uendelig lang

Var dit foster der så 7+

Anmeld

6. marts 2012

Mist

Anonym skriver:

Ka prøver at holde mødet oppe den her uge virker bare så uendelig lang

Var dit foster der så 7+

jeg var 7+4 tror jeg da jeg skulle til kontrol for at se om der var et foster og om det var et levende og om det sad hvor det skulle.. 

Ved godt tiden kan føles som 100 år. Og det går SÅ lang somt. Men jo mere du stresser jo mere påvirker det din krop.. 

En afslappet krop har nemmer ved at holde på et lille barn.. Jeg ved det svært og tænke positivt når man har stået hvor du står igen. 

Nus din mave, tal til din baby, forkæl dig selv lidt. For tanker lidt væk fra det hele. 

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja arbejder selv i butik . Og har bestemt ikk en gærlig forståelig mandelig chef
Men ja jeg tror jeg bliver hjemme . Tror jeg er bedst for alle parter .

Hvis ikk de overholder det så får de rent udsagt en skriftlig klage den her gang .

Ja det gør man nemlig .

Ja jeg har bestemt heller ikk noget problem med at blive gravid det er 3 graviditet på 10 måneder . Men ja hvad pokker hjælper det som di selv siger når de ikk lever videre til termin og efterfølgende .

Synes det er godt du har taget den beslutning..
Je ahr så en forstående chef. men den dag, var der bare intet at gøre. Vi havde prøvet alt. Det næste ville være at lukke butikken og det vil jeg ikke lade ske..

Det kan jeg godt forstå de gør. Det må ikke tage så lang tid, det må det altså ikke..

Puuha, er det tredje gang du mister??? Ved mig er det så 2. gang. Blev gravid 2. gang 5 måneder efter jeg blev gravid 1. gang..

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

J

Synes det er godt du har taget den beslutning..
Je ahr så en forstående chef. men den dag, var der bare intet at gøre. Vi havde prøvet alt. Det næste ville være at lukke butikken og det vil jeg ikke lade ske..

Det kan jeg godt forstå de gør. Det må ikke tage så lang tid, det må det altså ikke..

Puuha, er det tredje gang du mister??? Ved mig er det så 2. gang. Blev gravid 2. gang 5 måneder efter jeg blev gravid 1. gang..

Nej 2 gang . Jeg har en lille en i forvejen og da den var 4 måneder blev jeg gravid trods prævention . Så valgte at få det fjernet den største fejl i mit liv efter jeg gennemlevet alt det her . Men den bedste på daværende tidspunkt .

Ja jeg er så bare elev er færdig om 2 måneder .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.