lorte spadser krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

okay og du er sikker på du er 7 uger henne ?... håber for dig der er lys forude!

Ja altså 6+4 så er ikk 7+ endnu .

Men j ly andet vil undre mig da vi kun har været sammen d 3-4 februar . Og det passer os når jeg trykker ind i termins beregner .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja altså 6+4 så er ikk 7+ endnu .

Men j ly andet vil undre mig da vi kun har været sammen d 3-4 februar . Og det passer os når jeg trykker ind i termins beregner .

Okay... troede jeg var 7+4 da jeg kom til scanning igår.. blev sat 3 dage tilbage til 7+1. Selvom jeg har været til andre scanninger..gyn sagde dcet var helt normalt. .det kan også bare være du ikke er længere henne .. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

JJaJamJamrJamenk

Okay... troede jeg var 7+4 da jeg kom til scanning igår.. blev sat 3 dage tilbage til 7+1. Selvom jeg har været til andre scanninger..gyn sagde dcet var helt normalt. .det kan også bare være du ikke er længere henne .. 

Jamen kan meget vel tænkes jeg er et par dage kortere henne end jeg tror .
Så du tidligt hjerte blink 6+ eller vat det bare et lille et ??

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hvad helved er der fælt med min lorte krop ??
Arh hvor er det frustrerende .
Jeg blev gravid i oktober sidste år endte desværre i en MA i december .
Nu er jeg igen i lykkelig omstændigheder , skulle være 6+4.
Men har idag været til scanning da jeg blødte meget lidt i fredags
Og Fandme om jeg ikk sjæl hele forløbet igennem som sidst , der var ikk med sikkerhed noget hjerte blink idag .
Så nu er Jeh startet id med bp idag og torsdag og så skal jeg scannes igen tirsdag .

Hvorfor kan der ikk bare leve et foster i mig . Jeg går snart psykisk ned op det her jeg magter ik at skulle igennem endnu en abort af en form . Jeg vil bare have en lille bebs i maven
Sp giv os dog i det mindste noget medvind .

Arh er så ked af det . .

Det gør mig rigtig ondt.
Det er kun 1½ uge siden jeg selv stod i det, igen. <3

Hvis du har brug for at snakke med en der lige har været det hele igennem igen, også indenfor kort tid som dig, jame så skal du være velkomme til at skrive til mig..

Håber selvfølgelig at bp siger noget andet og at når du igen skal til scanning, hvilket jeg formoder du skal indenfor en uge, at den er vokset og at man klart kan se hjerteblink..

Mange tusind tanker for en pige der virkelig føler mig dig. <3

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

TTu

Det gør mig rigtig ondt.
Det er kun 1½ uge siden jeg selv stod i det, igen. <3

Hvis du har brug for at snakke med en der lige har været det hele igennem igen, også indenfor kort tid som dig, jame så skal du være velkomme til at skrive til mig..

Håber selvfølgelig at bp siger noget andet og at når du igen skal til scanning, hvilket jeg formoder du skal indenfor en uge, at den er vokset og at man klart kan se hjerteblink..

Mange tusind tanker for en pige der virkelig føler mig dig. <3

Tusind tusind tak . Hvor er du bare stor sindet og åbent hjertet .
Ja jeg skal scannes om en uge altså på tirsdag .
Jeg har så svært ved at acceptere år min krop ikk vil som jeg vil .

Jeg håbet selvfølgelig på positiv scanning om en uge , men hvor er det sp svært at se lyst på det .
Hun var meget usikker på om det var et lille hjerte som slog . Men ville bestemt ikk udelukke det .
Hin kunne se en foster sæk men ikk med gangti et fostre .
Jeg har aller mest lyst til bare at grave mig ned .

Anmeld

6. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

Hvad helved er der fælt med min lorte krop ??
Arh hvor er det frustrerende .
Jeg blev gravid i oktober sidste år endte desværre i en MA i december .
Nu er jeg igen i lykkelig omstændigheder , skulle være 6+4.
Men har idag været til scanning da jeg blødte meget lidt i fredags
Og Fandme om jeg ikk sjæl hele forløbet igennem som sidst , der var ikk med sikkerhed noget hjerte blink idag .
Så nu er Jeh startet id med bp idag og torsdag og så skal jeg scannes igen tirsdag .

Hvorfor kan der ikk bare leve et foster i mig . Jeg går snart psykisk ned op det her jeg magter ik at skulle igennem endnu en abort af en form . Jeg vil bare have en lille bebs i maven
Sp giv os dog i det mindste noget medvind .

Arh er så ked af det . .

Orr stakkels dig. Det er da også bare urimeligt a det skal være sådan. 

Sender alt det medvind jeg kan

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Tusind tusind tak . Hvor er du bare stor sindet og åbent hjertet .
Ja jeg skal scannes om en uge altså på tirsdag .
Jeg har så svært ved at acceptere år min krop ikk vil som jeg vil .

Jeg håbet selvfølgelig på positiv scanning om en uge , men hvor er det sp svært at se lyst på det .
Hun var meget usikker på om det var et lille hjerte som slog . Men ville bestemt ikk udelukke det .
Hin kunne se en foster sæk men ikk med gangti et fostre .
Jeg har aller mest lyst til bare at grave mig ned .

Jeg er bare mig. <3

Kan godt forstå du ahr svært ved at acceptere det. Det har jeg også selv. Det er da LORT! Men desværre tager livet nogle valg for os som vi bare er nødt til at følge. Også selvom det gør rigtig ondt indeni!

Jeg vil bede dig om at holde liv i håbet. Jeg ved det er svært. Men det er det eneste og bedste du kan gøre for dig selv lige nu. Forvent det værste, håb det bedste..

Denne gang fik vi hurtigt fastslået vores bettenøvs var død gen, fordi jeg havde været ved en tidlig scanning, blevet målt til 7 uger og havde set hjerteblink. 2 uger efter var den kun 7+4 og ingen hjerteblink.. Så fik abort dagen efter. Det var meget bedre end den ventetid jeg gik igennem første gang og som du nu går igennem..

Jeg har lige haft gravet mig ned i 7 dage. Kun afbrudt af veninder, manden og diverse undersøgelser. Og det er helt okay at have det sådan. Vi behøver ikke at skulle være supermand hver dag, det skader mere end det gavner...

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er bare mig. <3

Kan godt forstå du ahr svært ved at acceptere det. Det har jeg også selv. Det er da LORT! Men desværre tager livet nogle valg for os som vi bare er nødt til at følge. Også selvom det gør rigtig ondt indeni!

Jeg vil bede dig om at holde liv i håbet. Jeg ved det er svært. Men det er det eneste og bedste du kan gøre for dig selv lige nu. Forvent det værste, håb det bedste..

Denne gang fik vi hurtigt fastslået vores bettenøvs var død gen, fordi jeg havde været ved en tidlig scanning, blevet målt til 7 uger og havde set hjerteblink. 2 uger efter var den kun 7+4 og ingen hjerteblink.. Så fik abort dagen efter. Det var meget bedre end den ventetid jeg gik igennem første gang og som du nu går igennem..

Jeg har lige haft gravet mig ned i 7 dage. Kun afbrudt af veninder, manden og diverse undersøgelser. Og det er helt okay at have det sådan. Vi behøver ikke at skulle være supermand hver dag, det skader mere end det gavner...

Årh ja mit forløb løb over 6 uger sidst . Det var et mareridt .
Jeg håber bestemt ikk det skal tage så lang tid den her gang hvis ikk det er levende .

Ja ved godt man bør håbe men hold kæft det er svært at holde håbet .

Orker ikk engang gå på job lige nu .

Jeg føler så meget med dig .

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

TTa

Orr stakkels dig. Det er da også bare urimeligt a det skal være sådan. 

Sender alt det medvind jeg kan

Tak . Hvor er du sød .

Anmeld

6. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Årh ja mit forløb løb over 6 uger sidst . Det var et mareridt .
Jeg håber bestemt ikk det skal tage så lang tid den her gang hvis ikk det er levende .

Ja ved godt man bør håbe men hold kæft det er svært at holde håbet .

Orker ikk engang gå på job lige nu .

Jeg føler så meget med dig .

Puuha, det var godt nok også længe.. Mit varede "kun" 3 uger. Det synes jeg var læææænge..

Det er rigtig svært at holde ved i håbet..

Så bliv hjemme. Meld dig syg! Jeg var på job den fredag hvor jeg lige, igen ahvde fået at vide, at bebs var død. Jeg brød helt sammen ude å sygehuset og græd hele vejen hjem, 45 min og så 30 min hjemme. Måtte samle mig, tage på job. Jeg gik og smågræd hele tiden derovre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.