Anonym skriver:
Tusind tusind tak . Hvor er du bare stor sindet og åbent hjertet .
Ja jeg skal scannes om en uge altså på tirsdag .
Jeg har så svært ved at acceptere år min krop ikk vil som jeg vil .
Jeg håbet selvfølgelig på positiv scanning om en uge , men hvor er det sp svært at se lyst på det .
Hun var meget usikker på om det var et lille hjerte som slog . Men ville bestemt ikk udelukke det .
Hin kunne se en foster sæk men ikk med gangti et fostre .
Jeg har aller mest lyst til bare at grave mig ned .
Jeg er bare mig. <3
Kan godt forstå du ahr svært ved at acceptere det. Det har jeg også selv. Det er da LORT! Men desværre tager livet nogle valg for os som vi bare er nødt til at følge. Også selvom det gør rigtig ondt indeni!
Jeg vil bede dig om at holde liv i håbet. Jeg ved det er svært. Men det er det eneste og bedste du kan gøre for dig selv lige nu. Forvent det værste, håb det bedste..
Denne gang fik vi hurtigt fastslået vores bettenøvs var død gen, fordi jeg havde været ved en tidlig scanning, blevet målt til 7 uger og havde set hjerteblink. 2 uger efter var den kun 7+4 og ingen hjerteblink.. Så fik abort dagen efter. Det var meget bedre end den ventetid jeg gik igennem første gang og som du nu går igennem..
Jeg har lige haft gravet mig ned i 7 dage. Kun afbrudt af veninder, manden og diverse undersøgelser. Og det er helt okay at have det sådan. Vi behøver ikke at skulle være supermand hver dag, det skader mere end det gavner...
Anmeld