lorte spadser krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
49 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad helved er der fælt med min lorte krop ??
Arh hvor er det frustrerende .
Jeg blev gravid i oktober sidste år endte desværre i en MA i december .
Nu er jeg igen i lykkelig omstændigheder , skulle være 6+4.
Men har idag været til scanning da jeg blødte meget lidt i fredags
Og Fandme om jeg ikk sjæl hele forløbet igennem som sidst , der var ikk med sikkerhed noget hjerte blink idag .
Så nu er Jeh startet id med bp idag og torsdag og så skal jeg scannes igen tirsdag .

Hvorfor kan der ikk bare leve et foster i mig . Jeg går snart psykisk ned op det her jeg magter ik at skulle igennem endnu en abort af en form . Jeg vil bare have en lille bebs i maven
Sp giv os dog i det mindste noget medvind .

Arh er så ked af det . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Og Fandme om jeg ikk sjæl hele forløbet igennem som sidst , der var ikk med sikkerhed noget hjerte blink idag .
Så nu er Jeh startet id med bp idag og torsdag og så skal jeg scannes igen tirsdag .

Hvorfor kan der ikk bare leve et foster i mig . Jeg går snart psykisk ned op det her jeg magter ik at skulle igennem endnu en abort af en form . Jeg vil bare have en lille bebs i maven

Arh er så ked af det . .

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

TTa

Tak .

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Arh er så ked af det . .

du skal kun med sikkerhed kunne se hjerteblink 7+0! kan godt forstå du er frustrerret. Føler med mig.. har prøvet det 4 gange.. er gravid igen,, og småbløder også lidt. Så kender virkelig frustrationen om man ikke ved hvorfor man ikke kan holde på et foster.. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

du skal kun med sikkerhed kunne se hjerteblink 7+0! kan godt forstå du er frustrerret. Føler med mig.. har prøvet det 4 gange.. er gravid igen,, og småbløder også lidt. Så kender virkelig frustrationen om man ikke ved hvorfor man ikke kan holde på et foster.. 

Okay . Læser bare om så mange der allerede kan se det 6+
Øh ja hun var os i tvivl om hun med sikkerhed kunne se et foster . Ved du hvornår man skal kunne det ??

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay . Læser bare om så mange der allerede kan se det 6+
Øh ja hun var os i tvivl om hun med sikkerhed kunne se et foster . Ved du hvornår man skal kunne det ??

nej det ved jeg faktisk ikke .. men en rettesnor så kig i mit fotoalbum er blevet scannet 5+2 6+4 og 7+1 ... Der ligger scannigs billeder.. men mener at have hørt det godt kan gemme sig lidt.. 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

nej det ved jeg faktisk ikke .. men en rettesnor så kig i mit fotoalbum er blevet scannet 5+2 6+4 og 7+1 ... Der ligger scannigs billeder.. men mener at have hørt det godt kan gemme sig lidt.. 

Okay . Så er det måske et lille håb. Jeg håber sku at der er hjerte blink næste gang . Kan mærke jeg ikk kan klare det en gang til på så kort tid .

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay . Så er det måske et lille håb. Jeg håber sku at der er hjerte blink næste gang . Kan mærke jeg ikk kan klare det en gang til på så kort tid .

det kender jeg godt ... 

Anmeld

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

SSySynSyne

det kender jeg godt ... 

Synes lidt min minder om dine første billeder . Der var ntmlig noget der inde .

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Synes lidt min minder om dine første billeder . Der var ntmlig noget der inde .

okay og du er sikker på du er 7 uger henne ?... håber for dig der er lys forude!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.