Camillos skriver:
åhhh for pokker .. det vidste jeg ikke engang... det gør mig ondt... men hvordan pokker gør man når man har tvillinger og den ene går til ... forstå mig ret
det er da modbydeligt? hvordan føder man dem eller.. ja.. ked af at hører du har været igennem det..
Man får pænt besked om at fuldføre graviditeten med dem begge, da man resikere at slå den levede ihjel, hvis man tager den døde ud, så de begge blev født d 20. september, nu var de heldigvis tveægget og det var den der lå øverst, så hun ikke blokerede for Anastasia, ellers skulle de tages ved kejsersnit. Havde de været eneæggende skulle jeg være indlagt resten af graviditeten, men desværre går de fleste i fødsel, hvis det er eneægende, det gjorde jeg heldigvis ikke. Så dagen efter termin blev jeg sat igang og fødte efter 33 timer (fra første stikpille), men det gik heller ikke skide godt, da anastasia havde svingende høj hjerterytme, fik 24 timer til at føde efter 2 stikpille, nåede det på 22 
Men ja det er sgu hårdt, 4 måneder med en levede og dø i maven og det er umuligt at finde ud af hvad der skete, da hun jo havde ligget der i 4½ måned. (fandt først ud af det et par uger efter)
Men det gode var alle scaningerne og jordemoder samtaler.
Anmeld