Update på : Bare ikke igen!!!! Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

babymus77

Camillos skriver:

hehe .. er begyndt at kunne se den tager form til baby det er jo for vildt!!!!

Og indenfor ganske få uger så er det endnu mere!!! Jeg skal til MD i morgen, glæder mig også til et kig derind igen;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

hvad mener du med moren er godt hormonel Påvirket ? haha

Ja synes det er vildt jeg kan se hovedet på den nu og glæder mig til mandag hvor vi forhåbentlig ser mere

Overhovedet ingen ting Altså i mine humoner og sorg, kastede jeg en gaffel efter peter, pga der var løg på min pølsemix, det er skønt, hvad de dejlige ting kan gøre ved en.

Det er vildt, desværre blev der ikke zoomet så meget ind på mine, så jeg så kun pletter i pletter den gang, er misundelig

Anmeld

5. marts 2012

Nettemor

WUHUUUU!!!

Hvor er det bare en fantastisk update.

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Og indenfor ganske få uger så er det endnu mere!!! Jeg skal til MD i morgen, glæder mig også til et kig derind igen;-))

skøøønt! .. kan godt forstå du glæder dig!

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Overhovedet ingen ting Altså i mine humoner og sorg, kastede jeg en gaffel efter peter, pga der var løg på min pølsemix, det er skønt, hvad de dejlige ting kan gøre ved en.

Det er vildt, desværre blev der ikke zoomet så meget ind på mine, så jeg så kun pletter i pletter den gang, er misundelig

hun har faktisk ikke zoomet på scanningsbilledet er den lille trold 10,6mm også så det er den relle størrelse.. tror bare den lille spirer ligger i en god vinkel hehe

Ja jeg er ikke voldelig, jeg er bare mega gråd labil hehe

Ja det er vildt hvad hormonerne kan gøre Pølsemix hahaa

Anmeld

5. marts 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

hun har faktisk ikke zoomet på scanningsbilledet er den lille trold 10,6mm også så det er den relle størrelse.. tror bare den lille spirer ligger i en god vinkel hehe

Ja jeg er ikke voldelig, jeg er bare mega gråd labil hehe

Ja det er vildt hvad hormonerne kan gøre Pølsemix hahaa

Igen, heldige dig , mine var omkring de 11 mm dengang også. svarede til 7+1 og 7+4

Jeg er heller ikke så voldig normal, men i slutningen af 2. trimester og gået fra 2 til 1 barn, det kan gøre den sødeste engel til en satan. og ja, det var nok den underligste ting at kaste med ting pågrund af, men den virkelige grund var for svær.

Anmeld

5. marts 2012

Nessie

Hvor er det et fint billede

Den ser ud til at have det rigtig godt, og er ved at få en god "baby-form"

Anmeld

5. marts 2012

Kløver

Hvor skønt med en god update, håber i får en super scanning på mandag

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Igen, heldige dig , mine var omkring de 11 mm dengang også. svarede til 7+1 og 7+4

Jeg er heller ikke så voldig normal, men i slutningen af 2. trimester og gået fra 2 til 1 barn, det kan gøre den sødeste engel til en satan. og ja, det var nok den underligste ting at kaste med ting pågrund af, men den virkelige grund var for svær.

åhhh for pokker .. det vidste jeg ikke engang... det gør mig ondt... men hvordan pokker gør man når man har tvillinger og den ene går til ... forstå mig ret det er da modbydeligt? hvordan føder man dem eller.. ja.. ked af at hører du har været igennem det..

Anmeld

5. marts 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

åhhh for pokker .. det vidste jeg ikke engang... det gør mig ondt... men hvordan pokker gør man når man har tvillinger og den ene går til ... forstå mig ret det er da modbydeligt? hvordan føder man dem eller.. ja.. ked af at hører du har været igennem det..

Man får pænt besked om at fuldføre graviditeten med dem begge, da man resikere at slå den levede ihjel, hvis man tager den døde ud, så de begge blev født d 20. september, nu var de heldigvis tveægget og det var den der lå øverst, så hun ikke blokerede for Anastasia, ellers skulle de tages ved kejsersnit. Havde de været eneæggende skulle jeg være indlagt resten af graviditeten, men desværre går de fleste i fødsel, hvis det er eneægende, det gjorde jeg heldigvis ikke. Så dagen efter termin blev jeg sat igang og fødte efter 33 timer (fra første stikpille), men det gik heller ikke skide godt, da anastasia havde svingende høj hjerterytme, fik 24 timer til at føde efter 2 stikpille, nåede det på 22

Men ja det er sgu hårdt, 4 måneder med en levede og dø i maven og det er umuligt at finde ud af hvad der skete, da hun jo havde ligget der i 4½ måned. (fandt først ud af det et par uger efter)

Men det gode var alle scaningerne og jordemoder samtaler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.