Update på : Bare ikke igen!!!! Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Og den er ikke for spids agtig synes formen har ændret sig en del på fostersækken 

Tusind tak, ja den er vokset fint .. Håber snart ikke jeg skal flere ting igennem der gør mig bekymret, var grædefærdig igår, var sikker på det var det... 

Men den er der Endnu 

Jeg tænkte faktisk på det samme da jeg lige kiggede på billedet igen.
MEEEEEN se lige hvor flot rund den er der hvor baby ligger.. Hold nu op.. Og når an ser billeder fra nf er sækken jo også ofte så flot rund hvor baby ligger og mere spids/skæv i den anden ende. Og det er vel egentlig klart nok fordi der ikke er tyngde i den ende.
Jeg synes ihvertfald det ser flot ud. Og den er jo så smuk den bette..

Nej det håber jeg heller ikke søde.. Nu må det snart være nok..
Og det er den bare.. Det er skøøønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg tænkte faktisk på det samme da jeg lige kiggede på billedet igen.
MEEEEEN se lige hvor flot rund den er der hvor baby ligger.. Hold nu op.. Og når an ser billeder fra nf er sækken jo også ofte så flot rund hvor baby ligger og mere spids/skæv i den anden ende. Og det er vel egentlig klart nok fordi der ikke er tyngde i den ende.
Jeg synes ihvertfald det ser flot ud. Og den er jo så smuk den bette..

Nej det håber jeg heller ikke søde.. Nu må det snart være nok..
Og det er den bare.. Det er skøøønt.

Ja jeg tænker det også .. min gyn ville jo også have sagt noget hvis det betyder noget formoder jeg. Men hjertet slår fint derudaf så det er jo bestemt ikke gået til og lever i bedste velgående..

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja jeg tænker det også .. min gyn ville jo også have sagt noget hvis det betyder noget formoder jeg. Men hjertet slår fint derudaf så det er jo bestemt ikke gået til og lever i bedste velgående..

Lige præcis. Jeg synes alt det tegner godt. Dejligt at hjertet bankede derud af..
Ihh, håber sådan du går hele vejen.. Og selvfølgelig gør du da det.

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige præcis. Jeg synes alt det tegner godt. Dejligt at hjertet bankede derud af..
Ihh, håber sådan du går hele vejen.. Og selvfølgelig gør du da det.

Kvalmen har i al fald sat sig rigtig meget fast idag ..  

Kan endnu ikke gøre andet end at håbe. Og håber så næste gang jeg er 8+1 el mere Så den er på rette kurs, nu når det er som det er  

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Den lille spir sidder stadigvæk hvor den skal og har endnu hjerteblink. 

Blev desværre sat tilbage i termin: troede jeg var 7+4 idag efter sidste skanning, men er 7+1 idag. Men min gyn var ikke bekymret, hun sagde det var meget naturligt da det kunne være svært at måle fosterets præcise længde så tidligt i graviditeten. 

Sidste scanning for en uge siden var spiren: 5,3 mm. Idag var den 10,6 mm med hjerteblink igen. 

Og nu er jeg begyndt at kunne se den tager form til at blive en baby. 

Min gyn kunne ikke se hvor jeg skulle have blødt fra, med den friske blødning jeg fik igår, men hendes bud var en "skør livmoderhals". Nu har jeg bare noget brunt udflåd. Jeg skulle holde mig i ro indtil min udflåd var Normalfarvet.

Sikke en sød sekretær, jeg kom tudene ind og hun kom straks ud og satte sig ved min side og snakkede med mig, hun var meget forstående. Kan kun sige det var god behandling

Skal til scanning igen på mandag. Voks dig stor lille spir!!! 

Krydser sådan fingre for dig.. Har fulgt dine indlæg. SÅ håber på det bedste 

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Kvalmen har i al fald sat sig rigtig meget fast idag ..  

Kan endnu ikke gøre andet end at håbe. Og håber så næste gang jeg er 8+1 el mere Så den er på rette kurs, nu når det er som det er  

DEJLIGT... Det er rart når man mærker graviditeten.. Det synes jeg ihvertfald det var..

JA, det må være dejligt at blvie fulgt hver uge så du kan få vished.

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

AalborgPigen skriver:

Krydser sådan fingre for dig.. Har fulgt dine indlæg. SÅ håber på det bedste 

tak

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

DEJLIGT... Det er rart når man mærker graviditeten.. Det synes jeg ihvertfald det var..

JA, det må være dejligt at blvie fulgt hver uge så du kan få vished.

Ja jeg synes også det er helt vildt hun vil følge op på det 1 gang om ugen.. det er rigtig flot, det tager jeg virkelig hatten af for 

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja jeg synes også det er helt vildt hun vil følge op på det 1 gang om ugen.. det er rigtig flot, det tager jeg virkelig hatten af for 

det er nemlig rigtig, rigtig flot..
Hun må have et hjerte af guld.

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

det er nemlig rigtig, rigtig flot..
Hun må have et hjerte af guld.

Ja.. og i starten tænkte jeg hun var en M.. kæ..... fordi hun virkede så stram.. Men hold da op hun smiler nu, og hendes sekretær tog sig tid til at sætte sig ovre ved mig holde mig på låret, og fortælle mig det hele nok skulle gå... Århh.. De er sku nogle gode kvinder er de! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.