Update på : Bare ikke igen!!!! Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Man får pænt besked om at fuldføre graviditeten med dem begge, da man resikere at slå den levede ihjel, hvis man tager den døde ud, så de begge blev født d 20. september, nu var de heldigvis tveægget og det var den der lå øverst, så hun ikke blokerede for Anastasia, ellers skulle de tages ved kejsersnit. Havde de været eneæggende skulle jeg være indlagt resten af graviditeten, men desværre går de fleste i fødsel, hvis det er eneægende, det gjorde jeg heldigvis ikke. Så dagen efter termin blev jeg sat igang og fødte efter 33 timer (fra første stikpille), men det gik heller ikke skide godt, da anastasia havde svingende høj hjerterytme, fik 24 timer til at føde efter 2 stikpille, nåede det på 22

Men ja det er sgu hårdt, 4 måneder med en levede og dø i maven og det er umuligt at finde ud af hvad der skete, da hun jo havde ligget der i 4½ måned. (fandt først ud af det et par uger efter)

Men det gode var alle scaningerne og jordemoder samtaler.

Okay.. Ja det må være sindssygt hårdt!! jeg føler ihvertfald med dig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Okay.. Ja det må være sindssygt hårdt!! jeg føler ihvertfald med dig!!!

Tak, men det gør mig nok mere sympatisk over for andre der mister, da jeg selv har mistet tidligt og sent, aner virkelig ikke, hvordan en ny graviditet vil fungere, puha.

Men nu skal du bare tage den med ro og hygge dig med en mase gode serie og film.

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Tak, men det gør mig nok mere sympatisk over for andre der mister, da jeg selv har mistet tidligt og sent, aner virkelig ikke, hvordan en ny graviditet vil fungere, puha.

Men nu skal du bare tage den med ro og hygge dig med en mase gode serie og film.

ja det prøver jeg også ... har fået noget brunligt udflåd med små klumper agtigt igen fik af vide af min gyn så længe jeg havde det skulle jeg være sygmeldt .. men jeg keder mig godt nok ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.