Update på : Bare ikke igen!!!! Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.570 visninger
52 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Camillos

Den lille spir sidder stadigvæk hvor den skal og har endnu hjerteblink. 

Blev desværre sat tilbage i termin: troede jeg var 7+4 idag efter sidste skanning, men er 7+1 idag. Men min gyn var ikke bekymret, hun sagde det var meget naturligt da det kunne være svært at måle fosterets præcise længde så tidligt i graviditeten. 

Sidste scanning for en uge siden var spiren: 5,3 mm. Idag var den 10,6 mm med hjerteblink igen. 

Og nu er jeg begyndt at kunne se den tager form til at blive en baby. 

Min gyn kunne ikke se hvor jeg skulle have blødt fra, med den friske blødning jeg fik igår, men hendes bud var en "skør livmoderhals". Nu har jeg bare noget brunt udflåd. Jeg skulle holde mig i ro indtil min udflåd var Normalfarvet.

Sikke en sød sekretær, jeg kom tudene ind og hun kom straks ud og satte sig ved min side og snakkede med mig, hun var meget forstående. Kan kun sige det var god behandling

Skal til scanning igen på mandag. Voks dig stor lille spir!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Fru.Mäes <3

Fedt alt er som det skal være..

Tænkte på dig, og så frem til en Update...

Krams Rikke

Anmeld

5. marts 2012

MLT

Sikke en skøn update! 

Anmeld

5. marts 2012

mortilnoahogmelina

Skøn update .
Er sikker på den lille spire vokser sig stor og stærk .

Anmeld

5. marts 2012

projekt-ønskebarn

Dejlig Update. Stort Til dig 

Anmeld

5. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Den lille spir sidder stadigvæk hvor den skal og har endnu hjerteblink. 

Blev desværre sat tilbage i termin: troede jeg var 7+4 idag efter sidste skanning, men er 7+1 idag. Men min gyn var ikke bekymret, hun sagde det var meget naturligt da det kunne være svært at måle fosterets præcise længde så tidligt i graviditeten. 

Sidste scanning for en uge siden var spiren: 5,3 mm. Idag var den 10,6 mm med hjerteblink igen. 

Og nu er jeg begyndt at kunne se den tager form til at blive en baby. 

Min gyn kunne ikke se hvor jeg skulle have blødt fra, med den friske blødning jeg fik igår, men hendes bud var en "skør livmoderhals". Nu har jeg bare noget brunt udflåd. Jeg skulle holde mig i ro indtil min udflåd var Normalfarvet.

Sikke en sød sekretær, jeg kom tudene ind og hun kom straks ud og satte sig ved min side og snakkede med mig, hun var meget forstående. Kan kun sige det var god behandling

Skal til scanning igen på mandag. Voks dig stor lille spir!!! 

Stort tillykke med den gode nyhed, og hvor er det herligt med hjerteblink og en spire, der har fordoblet sin størrelse og begynder at tage form! Hvor er det spændende!

Dejligt at du slap med forskrækkelsen, og rigtig godt med en ny scanning om en uge - så er det meget nemmere at overkomme ugen! 

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Stort tillykke med den gode nyhed, og hvor er det herligt med hjerteblink og en spire, der har fordoblet sin størrelse og begynder at tage form! Hvor er det spændende!

Dejligt at du slap med forskrækkelsen, og rigtig godt med en ny scanning om en uge - så er det meget nemmere at overkomme ugen! 

Tak og ja ... Så sidder jeg når jeg er kommet hjem og tænker på ... Synes min fostersæk virker lidt spids og har hørt det er et Dårligt tegn ... men min gyn nævnte ikke noget om det.. Så må¨det vel være fordi det er iorden 

håber jeg kommer igennem det denne gang

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

<3 skriver:

Fedt alt er som det skal være..

Tænkte på dig, og så frem til en Update...

Krams Rikke

Taaark!

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Puuha hvor er det dejligt søde. JUHUUUU!!!
Og hvor er det et skøøønt scannings billede.. Og se lige, den er jo vokset så fint på en uge. Det er jo lige ved en fordobling og det er jo super godt.

Så må du bevare håbet nu.. hep hep hep Camillos' lille skat..

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha hvor er det dejligt søde. JUHUUUU!!!
Og hvor er det et skøøønt scannings billede.. Og se lige, den er jo vokset så fint på en uge. Det er jo lige ved en fordobling og det er jo super godt.

Så må du bevare håbet nu.. hep hep hep Camillos' lille skat..

Og den er ikke for spids agtig synes formen har ændret sig en del på fostersækken 

Tusind tak, ja den er vokset fint .. Håber snart ikke jeg skal flere ting igennem der gør mig bekymret, var grædefærdig igår, var sikker på det var det... 

Men den er der Endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.