Update på : Bare ikke igen!!!! Scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja.. og i starten tænkte jeg hun var en M.. kæ..... fordi hun virkede så stram.. Men hold da op hun smiler nu, og hendes sekretær tog sig tid til at sætte sig ovre ved mig holde mig på låret, og fortælle mig det hele nok skulle gå... Århh.. De er sku nogle gode kvinder er de! 

Orh hvor skønt.. Det er dejlig med sådan en omtanke..
Sådan en læge havde jeg sidst jeg mistede...

Skal til kontrolscanning her kl 14. Er sku lidt nervøs .. Håber at blive afsluttet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Tak og ja ... Så sidder jeg når jeg er kommet hjem og tænker på ... Synes min fostersæk virker lidt spids og har hørt det er et Dårligt tegn ... men min gyn nævnte ikke noget om det.. Så må¨det vel være fordi det er iorden 

håber jeg kommer igennem det denne gang

Jeg tror bare, at du skal stole på, at når gynækologen ikke har sagt noget, er der ikke noget at være bekymret over.. Tror du må prøve at hvile i den gode nyhed, og så må du se, hvad de siger på mandag.. Hvornår skal du nogensinde have tid til at glæde dig og slappe lidt af mentalt, hvis du allerede en halv time efter scanningen gruer for den næste? Husk, det er ikke sagt som skæld ud, men som at du skal huske at nyde graviditeten, når du kan og passe på dig selv.. Bekymringer er der nok af! 

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Jeg tror bare, at du skal stole på, at når gynækologen ikke har sagt noget, er der ikke noget at være bekymret over.. Tror du må prøve at hvile i den gode nyhed, og så må du se, hvad de siger på mandag.. Hvornår skal du nogensinde have tid til at glæde dig og slappe lidt af mentalt, hvis du allerede en halv time efter scanningen gruer for den næste? Husk, det er ikke sagt som skæld ud, men som at du skal huske at nyde graviditeten, når du kan og passe på dig selv.. Bekymringer er der nok af! 

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh hvor skønt.. Det er dejlig med sådan en omtanke..
Sådan en læge havde jeg sidst jeg mistede...

Skal til kontrolscanning her kl 14. Er sku lidt nervøs .. Håber at blive afsluttet..

Det kan jeg godt forstå!! hvad med symptomer og sådan noget er det held ude af kroppen på dig ? ... 

Hvad skal de se til den der kontrol scannig ? 

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

M (: skriver:

Ja du har altid så evig ret ... .. Må lære at nyde det .. der er jo en lille spire derinde

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Det kan jeg godt forstå!! hvad med symptomer og sådan noget er det held ude af kroppen på dig ? ... 

Hvad skal de se til den der kontrol scannig ? 

De forsvandt deromkring hvor jeg fik mistanken om noget var galt..Så har ingen symp haft siden vi fandt ud af det var gået galt.
men har jo nok stadig en klat hcg tilbage i kroppen..

De skal ind og se om alt er ude.. og så ser de lige efter om slimhinden er begyndt at danne sig osv..
Håber fandme alt er ude lige som sidst, selvom det her var en meget værre abort..

Anmeld

5. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

De forsvandt deromkring hvor jeg fik mistanken om noget var galt..Så har ingen symp haft siden vi fandt ud af det var gået galt.
men har jo nok stadig en klat hcg tilbage i kroppen..

De skal ind og se om alt er ude.. og så ser de lige efter om slimhinden er begyndt at danne sig osv..
Håber fandme alt er ude lige som sidst, selvom det her var en meget værre abort..

... håber bare det hele er iorden for jer! og det snart bliver jeres tur! Øv hvor er det  bare Arggghh.... Tror vi 2 er nogle af de piger der bare bliver ramt af uheld efter uheld.. 

Anmeld

5. marts 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja du har altid så evig ret ... .. Må lære at nyde det .. der er jo en lille spire derinde

Ja, og den spræller og vokser, så alt er jo i den skønneste orden (:

Anmeld

5. marts 2012

Moar2012

Camillos skriver:

Den lille spir sidder stadigvæk hvor den skal og har endnu hjerteblink. 

Blev desværre sat tilbage i termin: troede jeg var 7+4 idag efter sidste skanning, men er 7+1 idag. Men min gyn var ikke bekymret, hun sagde det var meget naturligt da det kunne være svært at måle fosterets præcise længde så tidligt i graviditeten. 

Sidste scanning for en uge siden var spiren: 5,3 mm. Idag var den 10,6 mm med hjerteblink igen. 

Og nu er jeg begyndt at kunne se den tager form til at blive en baby. 

Min gyn kunne ikke se hvor jeg skulle have blødt fra, med den friske blødning jeg fik igår, men hendes bud var en "skør livmoderhals". Nu har jeg bare noget brunt udflåd. Jeg skulle holde mig i ro indtil min udflåd var Normalfarvet.

Sikke en sød sekretær, jeg kom tudene ind og hun kom straks ud og satte sig ved min side og snakkede med mig, hun var meget forstående. Kan kun sige det var god behandling

Skal til scanning igen på mandag. Voks dig stor lille spir!!! 

Hvor er det dejligt at hører:-)

Anmeld

5. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

... håber bare det hele er iorden for jer! og det snart bliver jeres tur! Øv hvor er det  bare Arggghh.... Tror vi 2 er nogle af de piger der bare bliver ramt af uheld efter uheld.. 

Ja jeg håber det går for os snart..
Men ja, nogle skal bare igennem en del mere end andre.. sådan er livet bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.