Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Tusind tak for detHvordan går det med jer?
Tusind tak for detHvordan går det med jer?
Det går super godt. hun bliver bare så stor, men en glad pige. fylder lige om lidt 4mdr
Hun skal dåbs her 1April
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lulleh skriver: Ja fortalte hende at jeg aldrig nåede at blive då stor som du er nu Har du fået en ca vægt for barnet Ved jdm ?
Ja fortalte hende at jeg aldrig nåede at blive då stor som du er nu
Har du fået en ca vægt for barnet Ved jdm ?
ej hvor vildtJa sidst blev hun skønnet til 1400 gram og er nok ca. 1800 gram nu
Miia90 skriver: Det går super godt. hun bliver bare så stor, men en glad pige. fylder lige om lidt 4mdr Hun skal dåbs her 1April
Gud hvor er det vildt. Men ja tiden flyver jo bare afsted
Fantastisk smuk mave
Sikke en fin graviditets mave, det sidder jo bare enormt godt, lige midt på den store fine runde mave..
Der er heller ikke lang vej igen
Joyce1986 skriver: Sikke en fin graviditets mave, det sidder jo bare enormt godt, lige midt på den store fine runde mave.. Der er heller ikke lang vej igen
Tusind tak søøde Er også vildt glad for denNej det er jo helt vildt. Det er slet ikke til at forstå, at tiden snart er gået. I starten tænkte jeg bare 9 mdr. OMG!Men hey de er lige om lidt forsvundet ud i den blå luft.Jeg forstår godt at folk siger: HUSK nu at nyd din graviditet, for lige om lidt er den væk. Jeg har gjort hvad jeg kunne for at nyde min graviditet hele vejen igennem. Men hold op mand, inden vi har set os omkring har vi vores små guldklumper i vores arme Det bliver helt igennem fantastisk
Kruse90 skriver: Ja vi skal have en lille FiluccaOg tusind tak Værelset ligger herinde https://www.baby.dk/debat/163298pi1/maj-2012/babyvaerelse--ny-traad-.aspx
Ja vi skal have en lille FiluccaOg tusind tak Værelset ligger herinde https://www.baby.dk/debat/163298pi1/maj-2012/babyvaerelse--ny-traad-.aspx
Tak for linket Det er godt nok en fed kommode og et fint værelse
metteswn skriver: Tak for linket Det er godt nok en fed kommode og et fint værelse
ihh tusind tak
Sofiedk skriver: Det går rigtig godt vi nyder helt vildt at være blevet forældre, selvom det til tider kan være hårdt med meget lidt søvn, men når man så vågner til et kæmpe smil fra guldklumpen er alt andet ligegyldigt
Det går rigtig godt vi nyder helt vildt at være blevet forældre, selvom det til tider kan være hårdt med meget lidt søvn, men når man så vågner til et kæmpe smil fra guldklumpen er alt andet ligegyldigt
Det lyder dejligtNej det er da ikke til at stå for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128