Babyværelse - ny tråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

NNL

Hej Piger

Den anden tråd er efterhånden godt fyldt ud, så jeg prøver lige at lave en ny Må jeg se hvad I har fået lavet af babyværelse / -hjørne??

Her er hvad vi har fået lavet indtil nu (synes selv jeg har været totalt kreativ med den ellers sorte, slidte og kedelige reol, på trods af mine begrænsede kreative evner) Men sådan ser det ud nu...

Glæder mig til at se hvordan det går hos jer andre.

Knus Nadia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

DinNabo

NNL skriver:

Hej Piger

Den anden tråd er efterhånden godt fyldt ud, så jeg prøver lige at lave en ny Må jeg se hvad I har fået lavet af babyværelse / -hjørne??

Her er hvad vi har fået lavet indtil nu (synes selv jeg har været totalt kreativ med den ellers sorte, slidte og kedelige reol, på trods af mine begrænsede kreative evner) Men sådan ser det ud nu...

Knus Nadia.

Hvor fint! Kan ikke selv vise noget endnu, da vi ikke er kommet ret langt 

Anja

Anmeld

3. marts 2012

Camillee

NNL skriver:

Hej Piger

Knus Nadia.

Hvor er det fint (:

... kan desværre ikke selv vise noget i nu, da vi liige skal flytte først, vi har nemlig fundet en ny og større lejlighed

Anmeld

3. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hej Piger

Knus Nadia.

Waw hvor er den blevet flot den reol Har stadig ikke modtaget en mms, så nu måtte jeg stille min nysgerrighed

Jeg ligger billeder op i morgen af alt det vi har fået lavet i dag
Det er blevet sååå fint altså

Kram

Anmeld

4. marts 2012

NNL

DinNabo skriver:

Hvor fint! Kan ikke selv vise noget endnu, da vi ikke er kommet ret langt 

Anja

Tak for det Der er jo også masser af tid endnu, jeg kan bare ikke vente Men glæder mig til at se hvad du får lavet når det engang sker

Anmeld

4. marts 2012

NNL

Camillee skriver:

Hvor er det fint (:

... kan desværre ikke selv vise noget i nu, da vi liige skal flytte først, vi har nemlig fundet en ny og større lejlighed

Mange tak Totalt lækkert med ny og større lejlighed Når du får lavet noget i den engang, vil vi andre da gerne se (jeg vl i hvert fald)

Anmeld

4. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Waw hvor er den blevet flot den reol Har stadig ikke modtaget en mms, så nu måtte jeg stille min nysgerrighed

Jeg ligger billeder op i morgen af alt det vi har fået lavet i dag
Det er blevet sååå fint altså

Kram

Mærkeligt med den mms Måske min nye mobil ikke lige er sat op til det, men jeg har bare sendt et til min kæreste uden problemer, hmm... Men nu var der i hvert fald billeder her så du kunne se

Glæder mig til at se Filuccas værelse når I er færdige, var det hårdt at få samlet det hele i går?

Anmeld

4. marts 2012

Koen.

Hvor ser det hyggeligt ud vi er i fuld gang herhjemme i dag med at.lave ungernes værelse om så der os er plads til lillebror, i skrivende stund er min lille mand i fuld gang derinde (så ikke sig til ham jeg driver den af med at være på baby fra mobilen ) så jeg kan os snart få lagt nogle billeder ind

Anmeld

4. marts 2012

Kruse90

Hej skønne piger
Så kan jeg endelig ligge lidt billeder ind. Det troder lidt da vi lige har smidt alt hendes tøj i poser ind på værelset, da det har stået inde i stuen og fyldt i rigtig langtid, så vi trængte til at få en stue igen.

Ja billederne siger sig selv Jan makkede med at samle hele lørdag mens jeg sad inde på værelset i en lænestol og hyggede med Filuccas spark (Jeg hjalp dog også lidt, men han klarede faktisk mest det hele selv, det var bare lige indretningen jeg lige skulle blande mig lidt i )

Så her er det vi indtil videre har fået lavet i denne weekend.
Den himmel der hænger over tremmesengen er slet ikke færdig, blomsterne er blot sat på med knappenåle , og der skal flere blomster på.

Kram Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2012

Camillee

NNL skriver:

Mange tak Totalt lækkert med ny og større lejlighed Når du får lavet noget i den engang, vil vi andre da gerne se (jeg vl i hvert fald)

Ja det bliver rigtigt lækkert (: - Ja jeg skal nok dele billeder, er SÅ misundelig på jer allesammen, vil også begynde at indrette værelse(r)  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.