Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger.Så fik vi taget et nyt mavebillede. Havde jo helt glemt det i sidste ugeWeekenden startede fredag med en tur i IKEA, hvor vi fik købt alle møblerne til Filuccas værelse pånær puslebordet, da det er fra Babysam.Vi har nu fået samlet alle møblerne (læs. Jan samlede og jeg sad i en lænestol og kiggede på samtidig med at jeg vaskede babytøj) Skide hyggeligt.Lige en mavebillede fra i dagKram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow den vokser godt nok hurtigt nu!
Glæder mig til at se indholdet, OG værelset
Hold da op du er blevet stor glæder mig til at se den lille pige når hun engang kommer
Meego skriver: Wow den vokser godt nok hurtigt nu! Glæder mig til at se indholdet, OG værelset
Tak skønneBilleder af værelsest ligger inde i min mødregruppeTjek evt. min profil med tråde jeg har oprettet
lulleh skriver: Hold da op du er blevet stor glæder mig til at se den lille pige når hun engang kommer
Jaa Maven vokser godthar du slet ingen mavebilleder?
Kruse90 skriver: Tak skønneBilleder af værelsest ligger inde i min mødregruppeTjek evt. min profil med tråde jeg har oprettet
I'm on my way
nøj maven er godt nok vokset hvor er den fin
Kay skriver: nøj maven er godt nok vokset hvor er den fin
ja der er da lige sket lidt heheElsker den mave Og nyder at jeg endnu ikke har strækmærker på mavenkrydser for at de bliver væk.har dog fået lidt på indersiden at det ene lår, men de er heldigvis meget svage
Fantastisk FLOT mave!!
HeidiØ skriver: Fantastisk FLOT mave!!
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128